Citat:
Ursprungligen postat av
speed80
Gillar att han går in i ordningsvaktsbyxor, och en svart jacka utan företagslogga, eller tjänstebeteckning..
Är det verkligen lagligt?
Det är ju öppenbart att han försöker framställa sig som OV när han egentligen bara är väktare.
Det är nog det som är problemet. De tar sig friheten att agera som OV när de bara är väktare.