2023-05-30, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Nu är födelsedagsveckan kommen…

Undrar vilka kändisar som är bjudna och undrar också om hennes mamma är bjuden.
Dom rök ihop under pandemin.
Hon bjuder väl D-kändisar, är ju där hon hör hemma fast hon tror hon är en jättekändis. Har nu hållit på flera månader att planera ”årets kalas” som hon kallar det. Var på en gratisresa tillsammans med StekarJanne på Cypern. ”Vi är här och jobbar” försökte hon lura i sina följare, och så ska jag bli solbränd till 50-årskalaset. De ”jobbade” med bordsplaceringen…….,
I dag fick StekarJanne, han som bara har fyra ord i sitt ordförråd: ”Solen skiner alltid i Göteborg” hoppa in som gästbloggare på Toftbys blogg. Hon jobbar 24/7 med att planera kalaset sa Janne……vad är det för sjuka människor. Är något fel på dem, vet inte vad dom är skillnaden på att jobba och ha fritid. Tur det finns enstaka exemplar av såna personer…….måste va de två drygaste i Göteborg utan konkurrens.
Citera
2023-06-01, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oypen
Hon bjuder väl D-kändisar, är ju där hon hör hemma fast hon tror hon är en jättekändis. Har nu hållit på flera månader att planera ”årets kalas” som hon kallar det. Var på en gratisresa tillsammans med StekarJanne på Cypern. ”Vi är här och jobbar” försökte hon lura i sina följare, och så ska jag bli solbränd till 50-årskalaset. De ”jobbade” med bordsplaceringen…….,
I dag fick StekarJanne, han som bara har fyra ord i sitt ordförråd: ”Solen skiner alltid i Göteborg” hoppa in som gästbloggare på Toftbys blogg. Hon jobbar 24/7 med att planera kalaset sa Janne……vad är det för sjuka människor. Är något fel på dem, vet inte vad dom är skillnaden på att jobba och ha fritid. Tur det finns enstaka exemplar av såna personer…….måste va de två drygaste i Göteborg utan konkurrens.

Är Janne verkligen så dryg? Jag uppfattar det mer som han är tantens toffel och att han är lite bakom flötet, kan ha fel förstås. 🙂
Citera
2023-06-01, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Jag uppfattar det mer som han är tantens toffel och att han är lite bakom flötet, kan ha fel förstås. 🙂

Så ser jag det också, undrar ibland vad hon har för hållhake på honom 🤔
Citera
2023-06-01, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Så ser jag det också, undrar ibland vad hon har för hållhake på honom 🤔

Nåt smaskigt som snart läcks förhoppningsvis 😅
Citera
2023-06-03, 21:13
Medlem
Via Instagram kablas det ut att hon och Janne har gift sig idag. Glenn Hysen + ett gäng influencers har bjudits till bröllopet.
Citera
2023-06-04, 17:09
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Vem bär vit brudklänning när man redan varit gift har barn och är 50 år!!!
Citera
2023-06-04, 20:18
Medlem
Det var ju några år sedan de förlovade sig uppe vid nåt slott och skrev stort om bröllopsplanerna .
https://www.expressen.se/noje/johann...lld-av-karlek/

Vad olik sig hon är .
Citera
2023-06-04, 20:42
Medlem
De få gånger jag stött på henne i mina dagar, så har hon varit rysligt vidrig! Finns INGEN som någonsin sagt ett gott ord om henne i denna stad! Förstår att hon flyttat, här är hon och hennes vidriga beteende kört!
Citera
2023-06-05, 00:07
Medlem
Anso10765s avatar
Utveckla gärna....
Citera
2023-06-05, 00:09
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Antar detta betyder hon aldrig mer kan föröka sig.
Detta är bra för både planeten och mänskligheten.

Hon är ändå för gammal ju
Citera
2023-06-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Utveckla gärna....
Vart skall jag börja… plockat med sig flera par skor från en butik i stan, och ”glömde” betala dom! =Stöld! Ätit och druckit på restaurang, för att sedan när notan kommer fram ”klaga” på maten och vägra betala… osv osv som sagt Körd i denna stad!
Citera
2023-06-06, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartviking
De få gånger jag stött på henne i mina dagar, så har hon varit rysligt vidrig! Finns INGEN som någonsin sagt ett gott ord om henne i denna stad! Förstår att hon flyttat, här är hon och hennes vidriga beteende kört!
Ja hua , det där låter riktigt småstadsaktigt , måste kommit från några bittra kvinnor i Skövde .
Nä influensers ska nog helst inte bo i småstäder .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in