2023-05-29, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Spännande förresten att SVT aktuellt vinklar Manuels avgång till att ha med kravallerna igår att göra.
Det är väl ganska rimligt? Hade det inte blivit stök hade han inte avgått idag? Klassiskt bondeoffer.

Att en månader sjukskriven Vd slutar förändrar inte läget. Hade han velat ta ansvar Hade han stannat kvar.

Klart avgången är en konsekvens. För honom och för att dämpa massorna
Citera
Avslutad
Hur fan skall vi kunna göra mål utan Jeremejeff i år? Traore är ju inte alls lika bra...
Citera
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Det är väl ganska rimligt? Hade det inte blivit stök hade han inte avgått idag? Klassiskt bondeoffer.

Att en månader sjukskriven Vd slutar förändrar inte läget. Hade han velat ta ansvar Hade han stannat kvar.

Klart avgången är en konsekvens. För honom och för att dämpa massorna
Konsekvens av förlusten, självklart, inte kravallerna.
Citera
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jösses, hur gammal är du egentligen? Är ju för fan vardagsmat numera att styrelsemedlemmar hotas och att detta senare leder till att dom avgår. Nu är det faktiskt du som får skärpa dig
Kan du visa källa på det ? För det där stämmer inte och något du fått för dig eller hittar på..
Citera
2023-05-29, 21:39
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Radulovic toppar skytteligan, Collins har blivit omgångens spelare tre gånger. Det kanske inte var spelarvärvningarna som var fel.

Neger snälla, Allsvenska rejects som lyckas i Finska ligan är knappast något ovanligt.
Citera
2023-05-29, 21:39
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Hur fan skall vi kunna göra mål utan Jeremejeff i år? Traore är ju inte alls lika bra...
Jeremejeff hade gjort fler
Citera
2023-05-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag vet inte om man kan skylla på tränaren när inte ett enda nyförvärv presterar och vi saknar ytterbackar som är så viktiga för hans spel.

Frustrerad nu, men förväntningarna är låga.
Klarar sig inte Bajen genom att AIK har en värre kris?

Det här var väl året som är Jesper Janssons examensprov. Dyrare trupp än någonsin, minst top-3 och ut i Europa var väl vad Bajrn pratade om innan. "Nu tar vi nästa steg"?

AIK skulle i alla fall "börja om".
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/veXjP4/hmmarb

Sportbladet förvisso, men det ligger ändå en hel del i det.

Bland andra året i rad som Hammarby torskar hemma mot Värnamo
Citera
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

eloge till dig som alltid utlovat succé från honom lätt allsvenskans giftigaste och bästa anfallare

händer nere
Citera
2023-05-29, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Kan du visa källa på det ? För det där stämmer inte och något du fått för dig eller hittar på..
Okej vardagsmat är det inte dock betydligt vanligare än vad du tror.

Finns flera exempel men det senaste jag kan komma ihåg är att Hammarbys dåvarande tränare Michael Borgqvist avgick efter hot då fick han bland annat sin bil vandaliserad .

Önskar det var något jag hittar på men det är det tyvärr inte .
Citera
2023-05-29, 21:44
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Okej vardagsmat är det inte dock betydligt vanligare än vad du tror.

Finns flera exempel men det senaste jag kan komma ihåg är att Hammarbys dåvarande tränare Michael Borgqvist avgick efter hot då fick han bland annat sin bil vandaliserad .

Önskar det var något jag hittar på men det är det tyvärr inte .
Du har ingen aning om vad jag tror/vet..

Om det är så vanligt som du tror så borde du kunna slänga upp 10talet exempel..
Citera
2023-05-29, 21:44
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/GMKAXx/djurgarden-ska-fakturera-aik-for-skadegorelsen-pa-tele-2-arena

Låt idioterna betala själva för fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in