2023-05-29, 21:13
Medlem
Det är ju nästan talande för Bajens säsong när dom är enda laget hittils under säsongen som torskat mot AIK
Citera
2023-05-29, 21:14
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Helt omöjligt är det ju faktiskt inte att han blivit hotad och därför känt sig tvingad att avgå .

Jo det är det.
Citera
2023-05-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jo det är det.
Jösses, hur gammal är du egentligen? Är ju för fan vardagsmat numera att styrelsemedlemmar hotas och att detta senare leder till att dom avgår. Nu är det faktiskt du som får skärpa dig
Citera
2023-05-29, 21:18
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Jösses, hur gammal är du egentligen? Är ju för fan vardagsmat numera att styrelsemedlemmar hotas och att detta senare leder till att dom avgår. Nu är det faktiskt du som får skärpa dig

Nej det är det inte.
Citera
2023-05-29, 21:20
Medlem
Citat:
Nej det är det inte.
Är du 3 år gammal?
Citera
2023-05-29, 21:25
Medlem
Concac123s avatar
Borde inte blåvitt ta tillbaka Asbaghi? Det hade varit ett sunt alternativ långsiktigt. Minns att de stundvis spelade riktigt fin fotboll under hans tid, men att det saknades strikern som skulle göra målen.

Bygga om allt från grunden, oavsett om det innebär en sväng i Superettan. Satsa mer på akademin och dumpa gammelgubbarna som just nu bara parasiterar laget med sina höga löner.
Citera
2023-05-29, 21:26
Medlem
Vem är ens förvånad att Hammarby går dåligt när dom har en tränare som tidigare tränat AIK:S ungdomslag?
Citera
2023-05-29, 21:27
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Är du 3 år gammal?

Nej det är jag inte.

Kimpioka bekräftas komma tillbaka till AIK. Ännu en värvning många fans skröt om trots att han i England endast var känd för att komma för sent och att inte kunna sköta kosten.

Men han passar väl perfekt in i en offensiv trea med Rissnekebaben och Faraj. Tunga, långsamma, tjocka, värdelösa
Citera
2023-05-29, 21:28
Medlem
Citat:
Nej det är jag inte.

Kimpioka bekräftas komma tillbaka till AIK. Ännu en värvning många fans skröt om trots att han i England endast var känd för att komma för sent och att inte kunna sköta kosten.

Men han passar väl perfekt in i en offensiv trea med Rissnekebaben och Faraj. Tunga, långsamma, tjocka, värdelösa

Sluta bete dig som det då.

Ja nu ser det om möjligt ännu "mörkare" ut för AIK
Citera
2023-05-29, 21:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Sluta bete dig som det då.

Ja nu ser det om möjligt ännu "mörkare" ut för AIK

Det gör jag inte.
Citera
2023-05-29, 21:30
Medlem
Citat:
Det gör jag inte.
Jo
Citera
2023-05-29, 21:35
Medlem
Citat:
Nej det är jag inte.

Radulovic toppar skytteligan, Collins har blivit omgångens spelare tre gånger. Det kanske inte var spelarvärvningarna som var fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in