2023-05-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Lär finnas ganska många ryssar som är beredda att blöda. Hittills har man gjort det. Underskatta inte att dom har annan världssyn än andra. Mkt hjärntvätt ifrån statlig media. Dom ser det som ett krig mot väst.

Och ska man hylla deras sjuka världssyn om dom nu har den?
Inte enligt mig iaf...
Citera
2023-05-29, 20:56
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Så Putins lakej fick inte okej från andra fd Sovjetprovinser?
Tror inte dom är sugna på brödkön som sovjet hade, kan säkert vara fler saker från forna sovjet man inte vill ha tillbax 😄
Citera
2023-05-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Och ska man hylla deras sjuka världssyn om dom nu har den?
Inte enligt mig iaf...

Har jag sagt det? Men så är fallet. Precis som väst kallar dom för orcher så gör dom samma sak till väst osv. Dom ser det som att ryssar blir dödade av väst i ukraina.
Citera
2023-05-29, 21:01
Medlem
Citat:
Har jag sagt det? Men så är fallet. Precis som väst kallar dom för orcher så gör dom samma sak till väst osv. Dom ser det som att ryssar blir dödade av väst i ukraina.

Nu tror ju jag att dom blir dödade av ukrainare.
Sen finns det enkelt sätt att slippa bli gödsel i Ukraina....lämna helt enkelt landet som inte är ert.
Citera
2023-05-29, 21:01
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Mmmm, det var ju detta som TV 4 rapporterade som attack.
Visserligen inte nån större explosion, ock skrotet som visades kan ju vara vad som helst.

Min påpekan var från början var att detta inslaget inte var rejält underbyggt för att vara just ett nedslag av missil, utan når helt annat. Sen kan man ju tolka det som man vill.
Du påstod ju att det var propaganda från Ukraina för svensk och europeisk media skulle luras?

Snacka om foliehatt de lux 😂😂😂
Citera
2023-05-29, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Nu tror ju jag att dom blir dödade av ukrainare.
Sen finns det enkelt sätt att slippa bli gödsel i Ukraina....lämna helt enkelt landet som inte är ert.

Igen, jag är inte ryss.
Citera
2023-05-29, 21:08
Medlem
Citat:
Igen, jag är inte ryss.

Giltigheten gäller oavsett vad du är....
Citera
2023-05-29, 21:09
Medlem
Sgt.Blands avatar
Larvige Lavrov var på snabbesök i Kenya idag. Här står han och rapar upp sina floskler. Är det från Ryssland foliehattarna på Flashback har fått sina ideer tro?? Här prickar han ju in flera stycken som tex väst, globalism, imf etc.

https://twitter.com/Gerashchenko_en/status/1663224247840391183
Citera
2023-05-29, 21:15
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Du påstod ju att det var propaganda från Ukraina för svensk och europeisk media skulle luras?

Snacka om foliehatt de lux 😂😂😂

Det var ju för att det var en klen liten skrothög som ramlade ner mitt i Kiev, allt för liten för att ha skjutits upp av ryssarna på avstånd. Skulle knappt ha nån laddning som gjorde nån skada alls.
Möjligen kan de ha varit ukrainiskt målsöksrobot som kommit på avvägar eller efter att träffat nåt mål och ramlat ner.
Om inte kunde min teori passa in lika lätt som alla andra teorier i infoflödet som ingen vet vad som är bluff eller fejk.
Vem e du som bestämt kan avfärda det?
Citera
2023-05-29, 21:19
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Det var ju för att det var en klen liten skrothög som ramlade ner mitt i Kiev, allt för liten för att ha skjutits upp av ryssarna på avstånd. Skulle knappt ha nån laddning som gjorde nån skada alls.
Möjligen kan de ha varit ukrainiskt målsöksrobot som kommit på avvägar eller efter att träffat nåt mål och ramlat ner.
Om inte kunde min teori passa in lika lätt som alla andra teorier i infoflödet som ingen vet vad som är bluff eller fejk.
Vem e du som bestämt kan avfärda det?
Kan ha varit ett UFO också då. Bland de värsta antivaxarna som stöder Ryssland skulle det säkert ta som sanning i nåt flöde av nån. Så vad man har kvar då är frågan, vad är mest troligt.
Citera
2023-05-29, 21:26
Medlem
Sgt.Blands avatar
Det går ut lite meddelanden nu att Zelensky sa i sitt kvällstal att datum för offensiven är bestämt nu. Jag gissar på att 22 juni drar det igång ordentligt. Kom ihåg var ni hörde det först haha.
Citera
2023-05-29, 21:27
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Jag trodde att en teori kunde vara möjlig, påstod inte att det var så.

Din teori här, är det oxå ett påstående.

Sluta blanda som en barnunge.
Allt är möjligt, men frågan är vad som är mest troligt. Det var liksom poängen du missade nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in