Citat:
Ursprungligen postat av
Turistparadiset
Hur vet du att mejlen försvinner ur databasen bara för att du tar bort den i din profil? Du tror inte att det finns backup på databasen? Du bör nog räkna med att det finns ett spår som är möjligt att följa tillbaka till dig.
Tyvärr tycker jag inte att flashback tar sina användares anonymitet på tillräckligt stort allvar.
Skriv ingenting online som ni inte kan stå för är mitt råd. Tyvärr har jag själv gjort det när jag var ung och naiv. Men men, det är vad det är. Konsekvenserna kommer inte att bli så allvarliga som man kan inbilla sig ändå. Tänk hur många kräker ur sig helt vansinniga saker helt öppet och av allt att döma kan leva fullt normala liv.
Helt ärligt, vad tycker du att forumet ska göra mer än idag?
Jag menar, vill man vara anonym så kan man ju till och börja med skapa en ny mail-adress och regga sig med den.
Och det här att folk inte skriver konstiga saker när de inte är anonyma...läs runt lite på facebook.
Där skrivs det regelmässigt saker som är betydligt värre än mycket på det här forumet och det gör folk under eget namn, så jag tror inte så många egentligen bryr sig.