2023-05-29, 00:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Pest eller kolera.

Everton har 2 år i rad klarat sig kvar på håret. Dags att dom ryker nu tycker jag.

Finns det ens någon supporter till Everton här?
Inte riktigt. Everton hade förmodligen tagit sig tillbaka direkt medans Leicester får det svårt att ta sig tillbaka. Vilket kan vara en värdmätare för vilka som borde stanna kvar..

Dags att dom rycker upp sig nu Hur kul hade det varit om det var Liverpool-Leicester istället för Liverpool-Everton?

Hur många svenska fans man har på FB tycker jag inte ska vara argument för om man ska åka ur eller ej..?
Citera
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
jag och generalandersson

Aldrig hört dig nämna Everton
Citera
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
jag och generalandersson
Fler än Spurs alltså
Citera
2023-05-29, 00:35
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Inte riktigt. Everton hade förmodligen tagit sig tillbaka direkt medans Leicester får det svårt att ta sig tillbaka. Vilket kan vara en värdmätare för vilka som borde stanna kvar..

Dags att dom rycker upp sig nu Hur kul hade det varit om det var Liverpool-Leicester istället för Liverpool-Everton?

Hur många svenska fans man har på FB tycker jag inte ska vara argument för om man ska åka ur eller ej..?

Jo liverpool behöver dom det är sant.

Nej men jag var bara nyfiken om vi har någon som genuint hejar på dom härinne
Citera
2023-05-29, 00:38
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jo liverpool behöver dom det är sant.

Nej men jag var bara nyfiken om vi har någon som genuint hejar på dom härinne
Ja och på sätt och vis även PL iom att det blir fler roliga matcher

Laddkingen och Generalen Everton har lite finare fans än resten av PL.
Citera
2023-05-29, 07:29
Medlem
jontepsgs avatar
Som Arsenalfan är jag ändå väldigt nöjd med säsongen. Visst det blev inga titlar tråkigt nog, men jag minns inte senast jag mådde såhär bra av att följa Arsenal. Laget har gett mig så mycket glädje under hela säsongen och jag känner nykärlek till klubben/pl-fotboll igen.
Citera
2023-05-29, 10:57
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Som Arsenalfan är jag ändå väldigt nöjd med säsongen. Visst det blev inga titlar tråkigt nog, men jag minns inte senast jag mådde såhär bra av att följa Arsenal. Laget har gett mig så mycket glädje under hela säsongen och jag känner nykärlek till klubben/pl-fotboll igen.

Yes! Precis så är det. För första gången på länge är det roligt att följa United. Gissar att många arsenalfans tycker samma sak om säsongen. Huruvida det mynnar ut i en ligaseger i slutändan, eller om det mer pengadopade laget räcker längre, det är av underordnad betydelse. Sena övertidsmål, unga duktiga spelare, vettiga coacher. Sånt gör att hoppet väcks och precis som du säger så är glädjen ett lag skänker under säsongen det som betyder något.
Citera
2023-05-29, 13:25
Medlem
BacONbacOFFs avatar
Bästa laget vann.
Citera
2023-05-29, 13:36
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BacONbacOFF
Bästa laget vann.

Ja så var det ju uppenbarligen. Det brukar bli så under en serie med 38 omgångar.
Att City är det bästa laget går inte att argumentera emot, hur de blivit det bästa laget kan man dock ha lite åsikter om.

Så här dagen efter får jag personligen sålla mig i fållan som är mycket nöjd med Arsenals säsong. Den härliga avslutningen igår gör att man ändå kan glömma de dåliga känslorna som dominerat de senaste veckorna. För att citera sportchefen Edu "Förut firade vi att vi kom topp 4, nu sörjer vi att vi kom tvåa. Det visar hur klubben har tagit kliv i utvecklingen".

Målrekord blev det också för klubben (i alla fall i PL-eran), mycket positivt eftersom målgörandet har varit skralt ett antal säsonger.
Senast redigerad av Beaver14 2023-05-29 kl. 13:44.
Citera
2023-05-29, 14:00
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Evertons sätt att spela fotboll må vara lika underhållande som att jucka mot en hög med hästskit men klubben har nu lyckats undvika nedflyttning på håret i två raka säsonger och det förtjänar ändå en viss respekt kan jag tycka.

Sedan det viktigaste av allt, Sean Shithouse Dyche är deras tränare.
Citera
2023-05-29, 14:33
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Yes! Precis så är det. För första gången på länge är det roligt att följa United. Gissar att många arsenalfans tycker samma sak om säsongen. Huruvida det mynnar ut i en ligaseger i slutändan, eller om det mer pengadopade laget räcker längre, det är av underordnad betydelse. Sena övertidsmål, unga duktiga spelare, vettiga coacher. Sånt gör att hoppet väcks och precis som du säger så är glädjen ett lag skänker under säsongen det som betyder något.

Exakt! Det är verkligen underbart att känna längtan efter att få se ens lag spela fotboll igen. Det har varit så många säsonger där jag helt enkelt tvingat mig själv att titta på matcherna.
Citera
2023-05-29, 14:35
Medlem
Beaver14s avatar
Pochettino nu officiellt klar för Chelsea.

Blir kanske ett monsterbud på Kane då? För hur de än värvade denna säsong så lyckades de inte skaffa någon som kan göra mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in