Citat:
Ursprungligen postat av
ksee
Upplever att det blivit allt vanligare och att klimatet har hårdnat sen de två gjorde att det på något sätt blev mer okej.
Ja, och jag har så svårt att förstå drivkraften bakom såna här drev och liknande. Jag hoppas verkligen att det inte är medelnivån för människor i det här landet för då är vi jäkligt illa ute.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fideli123
https://m.youtube.com/watch?v=-Kt98dHZ4sg
Härskarteknikerna duggar tätt… vuxna människor…. *spyr…
Det där är ju så absurt. Du sa, hon sa, han säger, du blockade mig så då blockar jag dig.
De kommer aldrig vidare.
Det har pratats om ”barnen”, att de ”jobbar för barnen”. Det har varit hashtags hit och dit. Mycket snack och liten verkstad.
Allt mynnar ut i att Crazy verkligen lyckades skapa en debatt om vad Family United verkligen höll på med. Det stack i andras ögon och man började leta lik i garderoben. Så fort man hittade något sket man fullständigt i ”barnen” och gick efter vittringen på blod.
Jag beklagar, men jag tror att de här människorna VILL leva så här. Trycka ner andra och skjuta sina egna inre problem utanför sig genom att projicera dem på omgivningen.
Anjo och Simon som är så ”professionella” syns inte till. Det genuina intresset i att skapa förändring är ett luftslott.
Tack och lov för att man inte är ”ett känt namn” inom dessa grupperingar.