2023-05-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksee
Ja, tyvärr har Anjo och Simon banat väg för denna tiktokdomstol genom det som de utsatte crazyandwife för. Därför har vi den situationen vi har nu, när folk fortsätter att leka poliser gentemot varandra.

Hmm..kan hålla med dig till viss del. Dock har detta funnits lääänge på tiktok. Detta är långt ifrån nytt. Det har alltid varit såhär. Tyvärr..
Citera
2023-05-23, 20:56
Medlem
Hugin86s avatar
Då är de ju dags att slå till på samma sätt mot anjo och Simon. Många här som värkar sitta på information. Säger kör och lägg ut allt
Citera
2023-05-23, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fallerallera
Hmm..kan hålla med dig till viss del. Dock har detta funnits lääänge på tiktok. Detta är långt ifrån nytt. Det har alltid varit såhär. Tyvärr..

Upplever att det blivit allt vanligare och att klimatet har hårdnat sen de två gjorde att det på något sätt blev mer okej.
Citera
2023-05-24, 20:24
Medlem
Citat:
Upplever att det blivit allt vanligare och att klimatet har hårdnat sen de två gjorde att det på något sätt blev mer okej.

https://m.youtube.com/watch?v=-Kt98dHZ4sg

Härskarteknikerna duggar tätt… vuxna människor…. *spyr…
Citera
2023-05-25, 09:08
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:

Ja, och jag har så svårt att förstå drivkraften bakom såna här drev och liknande. Jag hoppas verkligen att det inte är medelnivån för människor i det här landet för då är vi jäkligt illa ute.

Citat:
Ursprungligen postat av Fideli123
https://m.youtube.com/watch?v=-Kt98dHZ4sg

Härskarteknikerna duggar tätt… vuxna människor…. *spyr…

Det där är ju så absurt. Du sa, hon sa, han säger, du blockade mig så då blockar jag dig.

De kommer aldrig vidare.

Det har pratats om ”barnen”, att de ”jobbar för barnen”. Det har varit hashtags hit och dit. Mycket snack och liten verkstad.
Allt mynnar ut i att Crazy verkligen lyckades skapa en debatt om vad Family United verkligen höll på med. Det stack i andras ögon och man började leta lik i garderoben. Så fort man hittade något sket man fullständigt i ”barnen” och gick efter vittringen på blod.

Jag beklagar, men jag tror att de här människorna VILL leva så här. Trycka ner andra och skjuta sina egna inre problem utanför sig genom att projicera dem på omgivningen.

Anjo och Simon som är så ”professionella” syns inte till. Det genuina intresset i att skapa förändring är ett luftslott.

Tack och lov för att man inte är ”ett känt namn” inom dessa grupperingar.
Citera
2023-05-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellkritik
Ja, och jag har så svårt att förstå drivkraften bakom såna här drev och liknande. Jag hoppas verkligen att det inte är medelnivån för människor i det här landet för då är vi jäkligt illa ute.

Det där är ju så absurt. Du sa, hon sa, han säger, du blockade mig så då blockar jag dig.

De kommer aldrig vidare.

Det har pratats om ”barnen”, att de ”jobbar för barnen”. Det har varit hashtags hit och dit. Mycket snack och liten verkstad.
Allt mynnar ut i att Crazy verkligen lyckades skapa en debatt om vad Family United verkligen höll på med. Det stack i andras ögon och man började leta lik i garderoben. Så fort man hittade något sket man fullständigt i ”barnen” och gick efter vittringen på blod.

Jag beklagar, men jag tror att de här människorna VILL leva så här. Trycka ner andra och skjuta sina egna inre problem utanför sig genom att projicera dem på omgivningen.

Anjo och Simon som är så ”professionella” syns inte till. Det genuina intresset i att skapa förändring är ett luftslott.

Tack och lov för att man inte är ”ett känt namn” inom dessa grupperingar.

Nä fy skulle aldrig ställa mig i de leden… Såg en vettig person som varit en del av detta tidigare men dragit sig ur och gett alla sina ”offer” en offentlig ursäkt. (M*a80) All heder åt henne, hoppas att fler kan ta efter. Men som du säger, en del verkar tyvärr ha detta beteende både som hobby och arbete och njuter av det… Det är trots allt en begränsad skara men ack så mycket skada de gör där de drar fram!!
Citera
2023-05-28, 19:16
Medlem
kirugumis avatar
Just nu sitter Anjo Tiktoklive och väntar på Lokal, de ska ha en ”debatt ”.
Lokal vill att de ska ha debatten nån annanstans men Anjo propsar på att ha den på TT. Fullt förståeligt då Anjo har hela CG +1700 till som hejar på o smeker hans ego på TT.
Direkt liven startade vällde Simon o de andra flickorna från CG in, två av dom har redan varit upp i boxen, den ena sitter fortfarande kvar o förklarar att Lokal kommer få nåt hårt i röven(eftersom Anjos debattskills är så hårda antar jag) o tydligen är det är därför han inte vågar komma in.
Har CG tur så kanske det blir fler som ikväll får sitta bredvid youtubekungarna och fnittra?
Resten av dom håller till i kommentarerna o allihopa har exakt samma åsikter som vanligt.
De är sammansvetsade,de är starka,de har en bra o öppen kommunikation,de jobbar mot samma mål. Lagandan är fantastisk!
Citera
2023-05-28, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Just nu sitter Anjo Tiktoklive och väntar på Lokal, de ska ha en ”debatt ”.
Lokal vill att de ska ha debatten nån annanstans men Anjo propsar på att ha den på TT. Fullt förståeligt då Anjo har hela CG +1700 till som hejar på o smeker hans ego på TT.
Direkt liven startade vällde Simon o de andra flickorna från CG in, två av dom har redan varit upp i boxen, den ena sitter fortfarande kvar o förklarar att Lokal kommer få nåt hårt i röven(eftersom Anjos debattskills är så hårda antar jag) o tydligen är det är därför han inte vågar komma in.
Har CG tur så kanske det blir fler som ikväll får sitta bredvid youtubekungarna och fnittra?
Resten av dom håller till i kommentarerna o allihopa har exakt samma åsikter som vanligt.
De är sammansvetsade,de är starka,de har en bra o öppen kommunikation,de jobbar mot samma mål. Lagandan är fantastisk!

Är inne och lyssnar… pinsamt var ordet sa Bill… M*la som är bisittare tillhör CG men skulle backa… så gick det med det när man fick hänga med de coola grabbarna A & S… mår verkligen illa av hennes attityd och nedlåtande skratt.
Citera
2023-05-28, 19:48
Medlem
Hugin86s avatar
Fattar mig inte på anjo eller simon, två vuxna män som brinner för psykisk ohälsa och gör allt för att bråka den få den accepterad. Men den personen som lider allra mest av den är ju lilla bumbi som är i psykos mer eller mindre jämt när man ser henne ljuger så hon tror sig själv, inga pegrep om pengar eller hur man är ekonomisk. Allt är en pannkaka för henne. Istället för att hjälpa henne finnas till och stötta. Vad gör man istället ? Pumpar ut 10 plus videos om hur hemsk hon är gör bilder där hon ser ut som demoner. Hånar henne skrattar åt henne. De enda dessa psykopater vill är att framstå som goda fina och underbara killar, plus gärna tjäna lite kulor på de hela. Dom skulle aldrig hjälpa boi om han inte var störst eller masera hans kulor. Fattar ej att folk inte kan läsa han han och Simon är som två öppna böcker. Men folk är väl duma får
Citera
2023-05-28, 19:51
Medlem
DayNites avatar
Anjo har en patetisk live just nu på TT, han framstår som en desperat liten flicka, den som bryr sig om det sk. debatten är bara han
besviken på Anjo, trodde han hade större bollar än så

han har med en puckad översittande fnittrande blattebrud som kommer med oerhört korkade kommentar och inlägg som inte tillför ett skit, vad är det för rixmupp?
Senast redigerad av DayNite 2023-05-28 kl. 19:55.
Citera
2023-05-28, 22:44
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Anjo har en patetisk live just nu på TT, han framstår som en desperat liten flicka, den som bryr sig om det sk. debatten är bara han
besviken på Anjo, trodde han hade större bollar än så

han har med en puckad översittande fnittrande blattebrud som kommer med oerhört korkade kommentar och inlägg som inte tillför ett skit, vad är det för rixmupp?
Knappast förvånande att youtubes största simp inte vågade dyka upp på debatten..
Citera
2023-05-29, 11:45
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Fattar mig inte på anjo eller simon, två vuxna män som brinner för psykisk ohälsa och gör allt för att bråka den få den accepterad. Men den personen som lider allra mest av den är ju lilla bumbi som är i psykos mer eller mindre jämt när man ser henne ljuger så hon tror sig själv, inga pegrep om pengar eller hur man är ekonomisk. Allt är en pannkaka för henne. Istället för att hjälpa henne finnas till och stötta. Vad gör man istället ? Pumpar ut 10 plus videos om hur hemsk hon är gör bilder där hon ser ut som demoner. Hånar henne skrattar åt henne. De enda dessa psykopater vill är att framstå som goda fina och underbara killar, plus gärna tjäna lite kulor på de hela. Dom skulle aldrig hjälpa boi om han inte var störst eller masera hans kulor. Fattar ej att folk inte kan läsa han han och Simon är som två öppna böcker. Men folk är väl duma får

De brinner inte för något annat än att få konsumera mer syre än andra i rummet samt tjäna pengar på smutskastning.

Precis som du skriver är det inte att hjälpa någon utan att utnyttja en persons utsatthet.

Etik och moral är inte deras ledord utan de har en egen sanning om det mesta och om man inte köper den och fnittrar med är man per automatik dum i huvudet.

CG hade ju någon live där de bestämde sig för att inte medverka i mer drama. Sedan visste de som vanligt inte vad de skulle prata om eller göra (får mig att tänka på det gamla Lorry-klippet ”vi har ingen lokal”).

Vid närmare eftertanke är detta en genial gestaltning av Anjo med svans:

https://fb.watch/kQbjh3nt1n/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in