2023-05-28, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Presskonferens imorgon där dom meddelar att dom går skilda vägar med tränare?
Lite oklart vad som åsyftas .

Men om det blir så att Brännström kickas då fick jag rätt i att han skulle få sparken innan sommaren och det känns ju skönt i så fall att vara synsk
Citera
2023-05-28, 20:58
Medlem
johnny_viciouss avatar
Har du sett debaclet på Tele2 i efterhand. Fy fan säger jag bara, vilka äckliga jävla supportrar gnaget sitter inne med. Kastar bangers mot hundar, slåss mot de publikvördar på plats med springer som fega jävla as så fort polisen kommer, samt langar över bengaler mot sittplats.

AIK borde få spela inför tomma läktare resten av hemmamatcherna.
Citera
2023-05-28, 20:58
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Någon här anser alltså att ifall AIK trillar ur Allsvenskan så är det att likställa med tre Kronors fiasko mot Vitryssland 2002.

Mycket ska man höra innan öronen trillar av....
Ja?

Det är högst osannolikt såväl inför säsong som just nu. Att gnaget inte repar sig ter sig högst otroligt, men gör de inte det är det i paritet med Vitryssland-fiaskot 2002 (och Bajens "topp-4-satsning 2009").
Citera
2023-05-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Då är jag med. Trodde vi pratade om någon härinne.

Ja spelarna uttalar sig klumpigt vi behöver inte sån där skit just nu. Och jag hoppas dom blir identifierade och avstängda på livstid.

Kanske det var, gick mest in i diskussionen pga ”vem har försvarat detta” kan ju vara i ett annan samband frågan ställdes.

Tycker det är så fegt av spelarna att inte fördöma detta, klart spelarna ska vara på fansens sida men så som några få AIK fans betedde sig måste spelarna visa lite stake annars godtar dom detta som ok beteende.

Sen antar jag att det helt enkelt blev fel från deras sida med adrenalin och besvikelse så var väl detta ett ogenomtänkt svar.
Får hoppas Otieno och greken går ut och ber om ursäkt för detta i efterhand när de inser vilken skada detta innebär för fans och klubbarna (främst AIK).

Säkert samma fans som gjort detta som protesterar mest emot villkorstrappan 😂
Grattis puckon ni har precis visat hela Sverige att polisen haft rätt (och nej jag gillar inte villkorstrappan).
Citera
2023-05-28, 21:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Lite oklart vad som åsyftas .

Men om det blir så att Brännström kickas då fick jag rätt i att han skulle få sparken innan sommaren och det känns ju skönt i så fall att vara synsk
Allt talar väl för att detta vara droppen? Det är så typiskt innan en tränare får sparken, först gick dom nyss ut och sa att han sitter säkert och nu efter derbyförlust ska det kallas till extramöte. Vafan skulle mötet annars handla om?

Trodde han skulle ryka efter Göteborg
Citera
2023-05-28, 21:05
Medlem
Londons avatar
Citat:
Presskonferens imorgon där dom meddelar att dom går skilda vägar med tränare?

I en vanlig organisation hade hade förmodligen Vd haft mandatet att sparka tränaren, vet ej hur det ser ut i AIK. Behövs styrelsens beslut ska de bara tillstyrka sådant förslag från Vd.

Ska styrelsen samlas för ett extrainsatt möte för att ge någon kicken så låter det för mig som om Manuel ligger pyrt till.
Senast redigerad av London 2023-05-28 kl. 21:07.
Citera
2023-05-28, 21:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
I en vanlig organisation hade hade förmodligen Vd haft mandatet att sparka tränaren. Behövs styrelsens beslut ska de bara tillstyrka sådant förslag från Vd.

Ska styrelsen samlas för ett extrainsatt möte för att ge någon kicken så låter det för mig som om Manuel ligger pyrt till.
Mötet kan ju handla om hur man ska gå ut med nyheten och vem som ska ta över tillfälligt osv? Gå igenom lite andra frågor också..
Citera
2023-05-28, 21:08
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
I en vanlig organisation hade hade förmodligen Vd haft mandatet att sparka tränaren. Behövs styrelsens beslut ska de bara tillstyrka sådant förslag från Vd.

Nej vafan! Brännan och Manuel är ju det bästa som hänt sedan skivat bröd... enligt sorkarna i december iallafall.

Tack Svanemar för den.
https://twitter.com/Sambabagge/status/1662895262556119043?t=gRNoH0dYM0WZEfmSzIfCjw&s=19
Senast redigerad av Salorm 2023-05-28 kl. 21:13.
Citera
2023-05-28, 21:08
Avslutad
Citat:
Någon här anser alltså att ifall AIK trillar ur Allsvenskan så är det att likställa med tre Kronors fiasko mot Vitryssland 2002.

Mycket ska man höra innan öronen trillar av....
Detta skulle vara mycket värre. Vem bryr sig om vad som hände i någon hävla ickesport?
Citera
2023-05-28, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Detta skulle vara mycket värre. Vem bryr sig om vad som hände i någon hävla ickesport?
AIK:arna möjligtvis men inte vi andra .
Citera
2023-05-28, 21:10
Medlem
Londons avatar
Citat:
Mötet kan ju handla om hur man ska gå ut med nyheten och vem som ska ta över tillfälligt osv? Gå igenom lite andra frågor också..

Ja, oavsett lär det storma nästa vecka. Sju dagar till KFF hemma att hitta på något.
Citera
2023-05-28, 21:13
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Nej vafan! Brännan och Manuel är ju det bästa som hänt sedan skivat bröd... enligt sorkarna i december iallafall.

Är mest lack över att de fick in Berntsen. Fatta en ny (förmodligen sista) GTA-räd av Super-Manuel i sommarens fönster

Nästan omänskligt elakt att vi inte får uppleva det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in