2023-05-28, 10:31
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Dr herbals tog mina pengar utan att skicka varor. Handlade för mer än 1k… hur gör jag nu? Det var mina sista pengar… är det någon som fått tillbaka pengar?

När beställde du?
Citera
2023-05-28, 10:43
Medlem
HHCBANMAKESMECRYs avatar
Citat:
Dr herbals tog mina pengar utan att skicka varor. Handlade för mer än 1k… hur gör jag nu? Det var mina sista pengar… är det någon som fått tillbaka pengar?
Om du inte får svar från drherbals kan du alltid kontakta banken för att du ska kunna få tbax dina pengar.
Citera
2023-05-28, 10:46
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Gissar att det var det som även skapade det?
Det är en gammal labbprodukt sedan länge tillbaks och som nu letat sig ut på marknaden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hexahydrocannabinol
Citat:
HHC was first synthesized in 1947 by Roger Adams using natural THC found in Cannabis sativa
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
På frågan innan om det inte var spice jag vejpa så svarar jag som en annan; hur ska man veta?
Jag glömmer ibland att inte alla på Flashback är gamla gubbar som upplevt smartdrugseran från Blå Lotus till Badsalt.
Citera
2023-05-28, 12:31
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Inte fått tillbaka en krona.. inte ens svar på mailen jag skulle skriva till för återbetalning. Beställde 27e april.
Citera
2023-05-28, 13:19
Medlem
Hallå jag har en fråga. Jag har beställt från cannaexpress men asså kan tullen ta det eller vad
Citera
2023-05-28, 13:51
Medlem
piratepuppys avatar
Citat:

Dom är hopplösa. Beställde 27e april. Skrivit 4 mail utan svar. Bad att få tillbaka pengarna 2 gånger, senaste gången för 2 veckor sen. I onsdags morse kl 6 "skickade" dom varorna. Enligt postnord appen så är frakt endast bokad, inget har hänt sen dess. Jag kan gå med på att dom har jättemycket att göra just nu, men att ignorera kunderna i en månad är lite väl.

När jag beställde var dom gröna, jättebra reviews på trustpilot. Nu är dom uppe i 28% dåliga betyg.
Citera
2023-05-28, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piratepuppy
Dom är hopplösa. Beställde 27e april. Skrivit 4 mail utan svar. Bad att få tillbaka pengarna 2 gånger, senaste gången för 2 veckor sen. I onsdags morse kl 6 "skickade" dom varorna. Enligt postnord appen så är frakt endast bokad, inget har hänt sen dess. Jag kan gå med på att dom har jättemycket att göra just nu, men att ignorera kunderna i en månad är lite väl.

När jag beställde var dom gröna, jättebra reviews på trustpilot. Nu är dom uppe i 28% dåliga betyg.

Skulle personligen aldrig beställa av okända småsidor när Smoketower och andra etablerade sidor har HHC och allt annat man kan behöva. Dom vet man ju med 100% är pålitliga.
Citera
2023-05-28, 18:16
Medlem
HHCBANMAKESMECRYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stigbertil
Skulle personligen aldrig beställa av okända småsidor när Smoketower och andra etablerade sidor har HHC och allt annat man kan behöva. Dom vet man ju med 100% är pålitliga.
Smoketower har dåliga frakt sätt, det billigaste är inte spårbart?
Extremt höga priser på allt. Nej tack smoketower.
(de har inte heller labrapporter listade på hemsidan)

Men de säljer ju iaf puffy o de gör ju inte så många andra sidor.
Citera
2023-05-28, 18:39
Medlem
Jag har beställt från HHC-shoppen men inte fått något mer än en bekräftelse. Beställde en av deras vapes i torsdags. Engångsvape - 96% HHC - 1ml. Någon som vet om de är seriösa om om deras produkter är bra?

Hur många bloss ska man egentligen ta på en vape för att få någon effekt? Har aldrig testat cannabis eller någon annan drog tidigare.

Vilka shoppar är seriösa med snabb leverans?
Citera
2023-05-28, 19:33
Medlem
sune23s avatar
Någon som beställt från Partybolaget tidigare?
Pålitliga?
Citera
2023-05-28, 19:33
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGeeky
Jag har beställt från HHC-shoppen men inte fått något mer än en bekräftelse. Beställde en av deras vapes i torsdags. Engångsvape - 96% HHC - 1ml. Någon som vet om de är seriösa om om deras produkter är bra?

Hur många bloss ska man egentligen ta på en vape för att få någon effekt? Har aldrig testat cannabis eller någon annan drog tidigare.

Vilka shoppar är seriösa med snabb leverans?

Om du aldrig testat cannabis skulle jag rekommendera dig att dra MAX! två bloss, håll varje bloss i lungorna 5 sekunder.

Sen väntar du MINST 10-15 min innan du inhalerar något mer.

96% HHC vapes är jävligt potenta och lätta att överdosera om du inte är försiktig.
Citera
2023-05-28, 19:41
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sune23
Någon som beställt från Partybolaget tidigare?
Pålitliga?
Jag ge beställt deras HHC vape, fick den snabbt. Smakade dock inget speciellt men hög blev man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in