Resultat: Bojkottar du Marabou?
Ja, jag bojkottar Marabou.
28,82%
402 röster
Jag handlar mindre av Marabous produkter.
6,45%
90 röster
Jag har ingen åsikt i frågan eller vill inte uppge.
4,44%
62 röster
Jag handlar mer av Marabous produkter.
10,39%
145 röster
Nej, jag bojkottar inte Marabou.
49,89%
696 röster
2023-05-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Är inte du väldigt partiskt för Zelensky när du väljer en som profilbild som moderaor?

Du menar att han skall titta åt andra hållet och vara "neutral" mot det enda reella hotet vi har mot oss? Det enda hotet som är så pass alvarligt att vi går med i NATO? Är du dum i huvudet?
Citera
2023-05-27, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Du menar att han skall titta åt andra hållet och vara "neutral" mot det enda reella hotet vi har mot oss? Det enda hotet som är så pass alvarligt att vi går med i NATO? Är du dum i huvudet?

Hotet mot oss är importerar skräp ifrån blatteländer i våra ländet. Ryssland är sekundärt emot det. Och det vet dom och spelar på, kanske pådriver. Visste nu att Tsaren i Ryssland var egentligen Tysk. Innan han blev mördad?
Citera
2023-05-27, 20:05
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Nej det är det inte, men Ukraina och Ryssland är som Norge och Sverige likvärt. Vi har inget att göra med dessa äckliga människor

Den där liknelsen får du gärna förklara en gång till, men Ukraina och Ryssland är som Norge och Sverige likvärt.?
Är norrmän äckliga människor?
Citera
2023-05-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloMrFU
Hahaha som sagt,vilken idiot!
Marabou here I come.
Jag tänker enbart på oss svenskar och inte som ett slödder som du som vill kasta bort allt vårt för ett skitland och ett krig som vi inte har ett skit med att göra!
Låt Ryssen ta Ukraina,,ett korrupt odemokratiskt skitland och fd del av Sovjet!
Är du Ukrainare? Troligtvis inte,så varför bryr du dig?
För att de skyddar vår demokrati?Frihet?
De har ju för fan inte ens det själva,,jubelidiot!

Ojojoj! Bra där, Så briljant! Extremt fina argument och åter igen på samma briljanta nivå som toalettpappret i en bajamaja. Ungefär där är du. Nu åter till att se på slaktade ryssar i Ukraina. Kanske någon du känner eller är släkt med? De verkar agera på samma intellektuella nivå som du genom att stå still när deras kamrater sprängs i bitar. Och sedan de med.
Citera
2023-05-27, 20:07
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloMrFU
På bekostnad av vad?
Eller du kanske är 15år och nyss sett Rambo för att mamma var snäll?
Du förstår väl att även Ukrainare och andra frivilliga dör?
Det är inte som i Rambo där bara ”fienden” dör
Ukrainare är varken amerikaner eller EU-medborgare. Så det är inget problem att offra dem på slagfältet.

Jämför med 1800-talets kolonialkrig, när någon hövding i Afrika inte visade den vite mannen respekt så anordnade man straffexpeditioner där huvuddelen av trupperna hörde till andra stammar. Dock alltid ledda av vita officerare.
Citera
2023-05-27, 20:08
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Hotet mot oss är importerar skräp ifrån blatteländer i våra ländet. Ryssland är sekundärt emot det. Och det vet dom och spelar på, kanske pådriver.

Vad äter du för någon choklad? Du skriver ju helt obegripligt?

(Ryssland är sekundärt emot det, vad är de primärt emot då?
Citera
2023-05-27, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Du är ett bräkande får. Blir en extra marabou till barnen och ett extra glas Oboy.

Javisst är jag ett bräkande får, om det får dig att må bra.
Och du är Zelenskys lakej.
Citera
2023-05-27, 20:12
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Ska shoppingcentret sälja Marabou?
Varför inte.
Citera
2023-05-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Du är verkligen hjärntvättad.
Nato är ju judarnas påhitt, och Sverige klarar sig utan den skiten.

Japp, jag är helt säker på att du kommer säga samma sak när ryssen står framför vår gräns om de inte utrotas nu. Och då med ett leende också? Varför inte ta med Marabou med dig när du ändå är på g? Vi kommer associera MMmmmm marabou med ryssarnas våldtäkter, mord och tvångsplacering av barn i framtiden. Själv kommer jag tänka på analsex i ryska armen, och det är nog där för mig för att INTE spendera mina pengar på skiten.

Tur att vi har tid och styrka i väst nog att hindra detta idag! Och för att förhindra detta, vad kommer det krävas förutom total förgörelse av ryssen? Jag menar, man kan inte prata, förhandla eller lita på packet.
Senast redigerad av Dcman 2023-05-27 kl. 20:44.
Citera
2023-05-27, 20:18
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Du är verkligen hjärntvättad.
Nato är ju judarnas påhitt, och Sverige klarar sig utan den skiten.

Du jämför alltså Marabou schweizernöt med medlemskap i Nato?
Citera
2023-05-27, 20:21
Avslutad
Jag gör precis allt som Zelensky säger. Om han så ber mig att stå på händerna och blåsa bubblor ur röven så är jag där!

Citera
2023-05-27, 20:21
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Japp, jag är helt säker på att du kommer säga samma sak när ryssen står framför vår gräns om de inte utrotas nu. Och då med ett leende också? Varför inte ta med Marabou med dig när du ändå är på g?

Tur att vi har tid och styrka i väst nog att hindra detta idag! Och för att förhindra detta, vad kommer det krävas förutom total förgörelse av ryssen? Jag menar, man kan inte prata, förhandla eller lita på packet.
Ryssen kommer fortfarande inte att anfalla Sverige, så sluta oroa dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in