2023-05-27, 14:30
Medlem
Är det verkligen otrohet om han har kommit ut som bög? Det är väl inte att betrakta som ett riktigt äktenskap längre, snarare att de är kompisar som har vuxna barn tillsammans?
Citera
2023-05-27, 14:33
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
-
Ingen bryr sig. Låt folk knulla ifred.
Håller med, han har bögat lite på sin egen tid, låt människan va.
Citera
2023-05-27, 14:42
Medlem
Wayaheads avatar
Att media lyfter fram och rapporterar sån här skit är för att normalisera, enligt Overton Window konceptet.
Citera
2023-05-27, 14:49
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindstream
Är det verkligen otrohet om han har kommit ut som bög? Det är väl inte att betrakta som ett riktigt äktenskap längre, snarare att de är kompisar som har vuxna barn tillsammans?
Schofield håller inte med dig.
Citat:
I am so very, very sorry, as I am for having been unfaithful to my wife.
Citera
2023-05-27, 14:52
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Fast nu har han gått ut med att han är homo för flera år sedan och det annonserade han ut i just This Morning.

Så det är väldigt lustigt att han nu helt plötsligt lämnar. Synd då han och Holly Willoughby är riktigt roliga tillsammans.
Det var Holly som ställde ett ultimatum:"antigen slutar han eller så slutar jag."
Citera
2023-05-27, 15:00
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Lite källor som backar det du säger kanske?
En random twitter:
https://twitter.com/ShakeLS/status/1662170201486442501
Sedan finns det några artiklar om att de träffades första gången på någon teater som Schofield stöttade, när grabben var 12 år. Sedan fick han jobb som runner och det var då de inledde en relation.
Citera
2023-05-27, 15:03
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
En random twitter:
https://twitter.com/ShakeLS/status/1662170201486442501
Sedan finns det några artiklar om att de träffades första gången på någon teater som Schofield stöttade, när grabben var 12 år. Sedan fick han jobb som runner och det var då de inledde en relation.
Va? En helt random tweet utan någon uppbackning för något alls anser du trovärdigt nog att basera något på? Om jag tweetade att du var bög hade det haft samma bäring som detta.

Fan är det för fel på folk.
Citera
2023-05-27, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
-
Ingen bryr sig. Låt folk knulla ifred.

+1
Citera
2023-05-27, 15:12
Medlem
Madagascars avatar
Mer skit kommer imorgon eller närmaste dagarna säger editor på Daily mail.

https://www.gbnews.com/celebrity/phillip-schofield-showbiz-news-uk-latest-this-morning-holly-willoughby, idag
Citera
2023-05-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Mer skit kommer imorgon eller närmaste dagarna säger editor på Daily mail.

https://www.gbnews.com/celebrity/phillip-schofield-showbiz-news-uk-latest-this-morning-holly-willoughby, idag

Ja, det känns spontant som det ligger något mer bakom det här. Att vara bög är inte direkt kontroversiellt nuförtiden och jag trodde ärligt talat alla visste om att han var bög redan.
Citera
2023-05-27, 15:30
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Va? En helt random tweet utan någon uppbackning för något alls anser du trovärdigt nog att basera något på? Om jag tweetade att du var bög hade det haft samma bäring som detta.

Fan är det för fel på folk.
Va fan är det för fel på folk? Jag har väl för fan inte sagt att det är trovärdiga uppgifter.

Idiot!
Citera
2023-05-27, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Är privatlivet relevant för att leda "this morning"?

Jag tycker samhället accepterar all möjlig dekadens. Hur skiljer sig denna dekadens från annan accepterad?

Det är den brännande frågan just nu. Som tittare vill jag veta att programledaren kan leda ett program. Jag är inte intresserad av vad han sysslar med i sängkammaren. Hur fan angår det mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in