Citat:
Ursprungligen postat av
WoodyLongschlong
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/y6XmxK/miley-cyrus-har-ratt-i-flowers-kvinnor-har-det-battre-utan-man
"Undersökningar visar hur kvinnor förlorar ekonomiskt på att bo med en man. Enligt Saco minskar intäkterna med upp till åtta procentenheter på kort tid efter en samflytt. Samtidigt sker det motsatta för deras män. För dem ökar lönerna i stället med 10 procentenheter." - Lina Stenberg, Aftonbladet
Detta har jag väldigt svårt att tro, det verkar som att hon hittar på saker för att få spy ur sig hatet mot män. Eller vad säger ni om den här nya Feminazi kärringen Lina Stenberg? Hade aldrig hört talas om henne innan jag scrollade på aftonbladet.
Vi kan med god säkerhet anta att kvinnor välförtjänt förlorar väldigt mycket mer på radikalfeminiseringen.
Som ensamma efter 25-30 skall de betala hyror, ev. amorteringar, transportmedel mm. Det kräver att de jobbar och gör rätt för sig.
Vad gäller de radikalfeminiserade klimathororna, så går alla deras fantasier i stöpet i.o.m. atomiseringen av Svenska folket. Jag gissar att matsvinnet t.ex. tripplas, då större hushåll omsätter förpackningar i mycket snabbare takt. Fler bostäder skall värmas. Fler bilar krävs mm. mm. mm.
Så deras radikalfeminiserings konsekvenser ger brutalt mycket större förluster.
Som ensamma kan vi män fokusera på riktiga och viktigare ting än kvinnors behov. Städ, diskdiskning, gräsklippning mm. har automatiserats. Kvinnor kan inget, inte ens värma mat med hedern i behåll.
Runt 30 års ålder når majoriteten kvinnor sin biologiska vägg, då vill man inte ha dem i sitt hushåll ändå.
Ge kärringen i AB vad hon ber om.