2023-05-27, 02:32
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Det där är verkligen grov misshandel ! Stackars Tove 😢

Ja. Så fega subbor! Och så finns det många här som försvarar MH.
Grovt misshandlad av en person utan några avvärjningskador och utan skrik. Det är ju troligt.
Citera
2023-05-27, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Ja. Så fega subbor! Och så finns det många här som försvarar MH.
Grovt misshandlad av en person utan några avvärjningskador och utan skrik. Det är ju troligt.

Ja jätte troligt 👎. Förstår inte logiken bland vissa här. Hur fasen kan man tex tro att MH sov sig igenom allt!? Har hon narkolepsi?
Citera
2023-05-27, 02:45
Medlem
Citat:
Absolut! När hon förstod vad som höll på att hända kämpade hon in i det sista..🥲. Det där med fällningen var inte klokt och detta har JJ ERKÄNT t.o.m. Vem fäller en annan människa liksom? Ett monster.
Ja precis ett monster
Men hon erkänner det
Alla som inte tror ett ord på vadJ säger bland sina lögner tror ändå på när hon säger att hon fäller T
Vad är det som säger att det är lögn när hon säger att M också var i badrummet?
Här beskyller vissa skribenter att åklagare tror på J
men själva plockar de ut fällingen som sanning
Citera
2023-05-27, 02:48
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ja jätte troligt 👎. Förstår inte logiken bland vissa här. Hur fasen kan man tex tro att MH sov sig igenom allt!? Har hon narkolepsi?

Och nästa fm kom hennes pappa hem och hade hört på byn att TT var försvunnen. Och MH spelade oskyldig och ovetande. Stackars föräldrar. De trodde att de betalade för att få en dotter men de fick ett troll?
Citera
2023-05-27, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det tror jag också
Det finns ingen annan logisk förklaring till sparkar och även om T hade skador så kämpade hon säkert för sitt liv allt vad hon kunde ända in i det sista

Nej jag håller med. Precis allt pekar mot att de båda utförde gärningen tilllsammans. Att M sen drar en helt osannolik historia som vissa tror på övergår mitt förstånd. Jag hoppas verkligen att domen står sig i hovrätten. Inte minst för Toves anhöriga.
Citera
2023-05-27, 03:09
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Nej jag håller med. Precis allt pekar mot att de båda utförde gärningen tilllsammans. Att M sen drar en helt osannolik historia som vissa tror på övergår mitt förstånd. Jag hoppas verkligen att domen står sig i hovrätten. Inte minst för Toves anhöriga.

Ja, det får vi verkligen hoppas!

Vem ska ta hand om MH om hon blir utsläppt? Föräldrarna? Då får de väl sova i skift för de kan ju aldrig känna sig trygga med MH i huset.
Citera
2023-05-27, 03:14
Medlem
Citat:

Vem ska ta hand om MH om hon blir utsläppt? Föräldrarna? Då får de väl sova i skift för de kan ju aldrig känna sig trygga med MH i huset.

Jag hade ärligt inte ens tagit in mitt vuxna barn om personen mördat en av sina ”vänner”, hade inte känt mig trygg. Sen tror jag att många skulle vända sig mot föräldrarna som är kyrkliga om de inhyste en mördare, även om det är deras dotter. De skulle behöva flytta.
Citera
2023-05-27, 03:24
Medlem
Citat:

Hon blir nog ett socialfall med ständig kontroll.
Citera
2023-05-27, 03:25
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forstpoplats
Har du en levande länk till FUP ? Har inget kvar på datorn / mobilen.
https://gofile.io/d/K9yipj
Citera
2023-05-27, 03:29
Medlem
Citat:
Jag hade ärligt inte ens tagit in mitt vuxna barn om personen mördat en av sina ”vänner”, hade inte känt mig trygg.

Det hade inte jag heller gjort. Det finns inte någon förlåtelse för personer som mördar. Det var trots allt ett beslut som de fattade och då får man liksom ta straff och efterföljande konsekvenser som blir följden.
Citera
2023-05-27, 03:45
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Jag hade ärligt inte ens tagit in mitt vuxna barn om personen mördat en av sina ”vänner”, hade inte känt mig trygg. Sen tror jag att många skulle vända sig mot föräldrarna som är kyrkliga om de inhyste en mördare, även om det är deras dotter. De skulle behöva flytta.

Ja, det kvittar ju hur mycket de vill att hon ska vara oskyldig. De kan ju aldrig säkert veta.
Citera
2023-05-27, 03:47
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det hade inte jag heller gjort. Det finns inte någon förlåtelse för personer som mördar. Det var trots allt ett beslut som de fattade och då får man liksom ta straff och efterföljande konsekvenser som blir följden.

Hon uppvisar ju ingen ånger eller empati eller skuldkänslor. Jag tror att hon är lika störd som JJ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in