2023-05-26, 20:07
Avslutad
Jag tänkte också på det Tralfamadore men eftersom Beachbob gått från dyngfull packad till någorlunda nykter så lät jag kommentaren passera, men man kan undra vilket samhälle man tänker sig med en sådan kommentar.

Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ska man tro Dumpen med anhängare borde inte män få vara i närheten av barn under 15 alls. Inte egna, inte andras.
Läst en hel del inlägg och kommentarer i gruppen på facebook där föräldrar har dödsångest över att släppa ungar utanför dörren, andra som övervakar tobåringar frenetiskt. Stackars ungar.
Jag satt på en flygplats i Abu Dhabi sidan som en flicka i ungefär 10-årsåldern som slängde sitt hår på mig. Genast ingep föräldrarna och lärde henne, ungjäveln, att så skändar man inte en man. Det var vad jag kunde uppfatta att de sa på arabiska. Jag kände djup vördnad och respekt till skillnad mot den gamla slappa surfitta som Sverige är.
Citera
2023-05-26, 20:10
Medlem
Citat:
Ska man tro Dumpen med anhängare borde inte män få vara i närheten av barn under 15 alls. Inte egna, inte andras.
Läst en hel del inlägg och kommentarer i gruppen på facebook där föräldrar har dödsångest över att släppa ungar utanför dörren, andra som övervakar tobåringar frenetiskt. Stackars ungar.
Hur kan du komma fram till det? Finns inga sådana antydningar. Du fantiserar fritt som alltid.
Citera
2023-05-26, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DumpenMediaGroupAB
Dumpen tar nog alla chanser till de som de anser troliga till att dyka upp på plats även om dessa ställen skulle vara på Treriksröset eller mitt i natten på Gotska Sandöns nationalpark.

Frågan är hur stort problemet med naiv groming och blåögda boomers med trippelhakor är som aldrig lyckades groma upp minderåriga respektive den andel av gäddorna som har eller kommer att förvandlas till sexualsadistiska bestar, eller något helt annat då saken att tex massmörda kanske kan kvitta för folk som ändå redan förlorat livet men som fortfarande lever och går fullt lösa i samhället.

Det vore bäst att låta pedofiler förbli naiva tills polisen tog dem och satte LRV/LPT/SUP på åtminstone återfallsgromarna. Men eventuell vinning med förändrat gromingmönster ska viktas mot risken för att bara en enda eller några enstaka blir seriemonster som kanske pågår just nu i samhället pga Dumpen men utan att vi vet.

Allmänhetens njutning kan filosofiskt väga jämnt mot förnedringen som drabbar gäddorna, barnen och anhöriga. Ena gruppen njuter/vinner medan andra sidan lider/förlorar så summan kanske blir noll... Skammen och den sociala hackordningen är alltid ett nollsummespel.
Tröttnar du aldrig på att mala samma saker om och om igen?
Citera
2023-05-26, 20:31
Medlem
Citat:
Jag tänkte också på det Tralfamadore men eftersom Beachbob gått från dyngfull packad till någorlunda nykter så lät jag kommentaren passera, men man kan undra vilket samhälle man tänker sig med en sådan kommentar.

Jag satt på en flygplats i Abu Dhabi sidan som en flicka i ungefär 10-årsåldern som slängde sitt hår på mig. Genast ingep föräldrarna och lärde henne, ungjäveln, att så skändar man inte en man. Det var vad jag kunde uppfatta att de sa på arabiska. Jag kände djup vördnad och respekt till skillnad mot den gamla slappa surfitta som Sverige är.
Det är en del skillnad på olika ställen i världen ja...
Citera
2023-05-26, 20:54
Avslutad
Citat:
Det är en del skillnad på olika ställen i världen ja...
Följdfrågan blir då vilket samhälle Sverige vill vara och folk vill ha. Ordning och reda eller kaos och anarki... Utan att anamma annan kultur, något religiöst eller överdrivet. Ordning och reda utan barnövergrepp skulle jag tro att nästan alla fördrar framför det som Dumpen bidrar med.
Citera
2023-05-26, 21:25
Medlem
Citat:
Följdfrågan blir då vilket samhälle Sverige vill vara och folk vill ha. Ordning och reda eller kaos och anarki... Utan att anamma annan kultur, något religiöst eller överdrivet. Ordning och reda utan barnövergrepp skulle jag tro att nästan alla fördrar framför det som Dumpen bidrar med.
Kunde inte sagt det bättre själv...
Citera
2023-05-26, 21:48
Avslutad
Citat:
Kunde inte sagt det bättre själv...
Det är konstigt att inte liknande krafter som ligger bakom Dumpen scam-raggar upp muslimska kvinnor (lika lössläppta när de tror att ingen muslimsk man övervakar dem) och hänger ut i dem på arabiska i förorterna och meddelar Ali Khan.
Seriösa helylle-stekare med vattenkammade blonda luggar i sina bästa år framför en sportbil eller senaste årsmodellen SUV, attachéväska och luftig kavaj hängandes över axeln.... Allah som det hade nappat! Samma princip.
Citera
2023-05-26, 21:48
Medlem
https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/985875232766227/?sfnsn=mo&ref=share

Nu har i alla fall Dumpen sponsorer.
Citera
2023-05-26, 22:15
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
https://www.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/985875232766227/?sfnsn=mo&ref=share
Nu har i alla fall Dumpen sponsorer.
Snart börsnoterar de Dumpen- Sumpen. Från ideell förening till storbolag.
Citera
2023-05-26, 22:26
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tralfamadore
Är du seriös? Om tjejlag bara skulle ha kvinnliga tränare så skulle det inte existera någon tjejfotboll då det är tjejernas farsor som är tränare och som arbetar ideellt.
Jag har själv varit tränare i knattefotboll för min son men om någon av mina tjejer hade spelat fotboll kanske jag hade tränat dem. Helt sjukt att tänka i termer som du gör. För mig låter det sjukare att googla på fotbollslag med tjejer.

En liten fråga. Blev Patrik antastad av en kvinnlig eller manlig pedofil?
Vadå fördom, nu får man utgå från att de får ta den tränare som finns tillgänglig och det kan var en man till tjejlag. Men då det finns tjejer som spelar fotboll så skulle väl det vara möjligt att en mamma ställer upp för sitt barn och tjejlag om mamman själv spelat tidigare.

Eller är det helt otänkbart?? Ses kvinnlig tränare som en avart?
Citera
2023-05-26, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Snart börsnoterar de Dumpen- Sumpen. Från ideell förening till storbolag.
Intressant att veta vem de sponsrar... aktiebolaget eller föreningen?
Citera
2023-05-26, 22:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Intressant att veta vem de sponsrar... aktiebolaget eller föreningen?
De får nog införa en ny bolagsform i Sverige, Ideellförenings aktiebolag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in