2023-05-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Dom är såpass små så tror inte att det når dom på samma sätt, eller har jag fel?

Små? Hon har ju en syster på 14 ocu två bröder på 13
Citera
2023-05-25, 20:59
Medlem
geek12s avatar
Alltså. Om det nu enligt mamman blir så mycket spekulationer så är det enklast att bara gå ut med det, förstår att det är och kommer vara väldigt jobbigt att skriva osv.

Men då hon valt att gå ut i tid med att Vanessa gått bort så är det enklast att ta 5 min och skriva ett inlägg om vad som hänt, och sen stänga av sociala medier ett tag och sörja ifred.
Citera
2023-05-25, 21:07
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Små? Hon har ju en syster på 14 ocu två bröder på 13

Ja iofs. Tror inte att barnen är i skolan men dom lever ju också genom telefonen med sociala medier.
Citera
2023-05-25, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Du fattar fortfarande inte. Att vara öppen och att hålla på såhär som S gör är inte samma sak. Det hon gör är bara uppmärksamhetsökande och tragiskt.

Fortfarande förväntar du dig ett rationellt agerande från hennes sida. Som att hon skulle se det som ett uppsving för hennes sociala medier.

Det tragiska är inte hennes beteende….
Citera
2023-05-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Hon har flera barn - som blir drabbade av att hon håller på så.

Jag håller med. Det var inte menat att försvara hennes sätt, om det verkade så.
Citera
2023-05-25, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Ja iofs. Tror inte att barnen är i skolan men dom lever ju också genom telefonen med sociala medier.

Barnen har inte varit i skolan sen Vanessa dog. Vi har en dotter som går i samma klass som Vanessa och har gått med varandra till och från sen öppna förskolan när dom föddes.
Har alltid tyckt att satu verkar som en genuint fin person som verkligen älskar sina barn!
Efter dom senaste inläggen så har jag ändrat uppfattning för sättet hon gör cliff hangers på sin dotters död är vidrigt!
Dom har sagt till barnen i skolan att hon är död men dom får inte säga varför.
Citera
2023-05-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kycklingfars
Barnen har inte varit i skolan sen Vanessa dog. Vi har en dotter som går i samma klass som Vanessa och har gått med varandra till och från sen öppna förskolan när dom föddes.
Har alltid tyckt att satu verkar som en genuint fin person som verkligen älskar sina barn!
Efter dom senaste inläggen så har jag ändrat uppfattning för sättet hon gör cliff hangers på sin dotters död är vidrigt!

Det är vidrigt att du skriver som du gör. Fy. Hon uppdaterar väl så gott hon kan.
Citera
2023-05-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Fortfarande förväntar du dig ett rationellt agerande från hennes sida. Som att hon skulle se det som ett uppsving för hennes sociala medier.

Det tragiska är inte hennes beteende….

Nej jag förväntar mig att hon agerar som en normal människa och tänker på de barn som är kvar i livet!

Om man nu mot förmodan inte "kan" agera rationellt så får väl anhöriga ta sociala medier från henne och logga ut åt henne.
Citera
2023-05-25, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Det är vidrigt att du skriver som du gör. Fy. Hon uppdaterar väl så gott hon kan.

Hon hade inte behövt uppdatera alls. Eller så hade hon kunnat skriva en post vad hon dog av och så hade alla spekulationer fått ett slut?
Varför ska man uppdatera 4-5 gånger och skriva allt som INTE har hänt och bli irriterad över att folk spekulerar.
Citera
2023-05-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alltså. Om det nu enligt mamman blir så mycket spekulationer så är det enklast att bara gå ut med det, förstår att det är och kommer vara väldigt jobbigt att skriva osv.

Men då hon valt att gå ut i tid med att Vanessa gått bort så är det enklast att ta 5 min och skriva ett inlägg om vad som hänt, och sen stänga av sociala medier ett tag och sörja ifred.

Precis så tänker jag med. Att gå ut med vad som inte har hänt ökar bara på eventuella spekulationer.
Citera
2023-05-25, 21:41
Medlem
Citat:

Hennes ena son har skrivit att han inte vill säga varför men jag tror att satu sagt att hon isåfall vill berätta de på sin sida.

Förstår inte riktigt bara varför man säger A men inte B.
Citera
2023-05-25, 21:43
Medlem
Citat:
Precis så tänker jag med. Att gå ut med vad som inte har hänt ökar bara på eventuella spekulationer.

Ja folk har ju t.o.m. gissat på självmord och kan inte vara roligt för syskonen med alla dessa spekulationer heller /(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in