Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-25, 08:04
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
2023-05-25, 08:12
Medlem
äcklena åker ut en efter en. hoppas pernilla/sanna åker ut idag.
2023-05-25, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Brukar det inte vara så att de inte sänder avsnittet förrän 20.00 på söndag?
Kl. 21. Fast är man nyfiken kan man bara spola fram till slutet av avsnittet.
Senast redigerad av Armondplantar 2023-05-25 kl. 08:21.
2023-05-25, 08:26
Medlem
greta75s avatar
2023-05-25, 08:50
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Ingen i finalen har någon känd diagnos och jag tvivlar på att du har kunnande att ställa diagnoser själv.
2023-05-25, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
"Om du har ett problem du stör dig på hos mig så är det ditt problem och inte mitt" - Amanda Eliasson
Motot jag ska leva efter resten av mitt liv, jag kommer aldrig mer behöva ta hänsyn till någon någonsin igen

Jag kan förstå att hon säger det om henne, hon måste vara oerhörd trött på dom som klagar på henne. Jag tycker att man skall ta hänsyn till under vilka omständigheter hon säger detta. Hon kanske tycker att hon har ingen lust att göra som Pernilla säger. Trots all mobbing lyckas hon vara på gott humör.

På sätt och vis har hon rätt. Man kan inte ändra en annan människa, man kan bara försöka hitta ett sätt att hantera hen utan att besväras för mkt. Man kan även lysna på den som klagar på och försöka ändra sig, om man kan och vill.
2023-05-25, 09:16
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ingen i finalen har någon känd diagnos och jag tvivlar på att du har kunnande att ställa diagnoser själv.

Mycket bra svar 👍👍👍.

Jag tror ändå att jag har rätt men båda två är ändå högfunktionella. För mig är det 0 stigma med diagnoser. Fattar att andra tycker det är känsligt.
2023-05-25, 09:18
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lums
Vill minnas att Elin slängt någon under bussen på sin väg mot finalen, men osäker på vem det var.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Elin röstade på Marcus efter att dom suttit fastkedjade men att rösta i öråd är en del av Robinson där man röstar på vad som är bäst för en själv. Jag tycker inte Elin gjorde fel trots att Marcus var min favorit.

Elin gav inte 100% i tävlingen, för hon ville inte att Marcus skulle bli immun.

Där sjönk Elin i mina ögon, men när hon stod upp för Amanda på ett sånt fint sätt så visade hon att hon är en bra person.
2023-05-25, 09:41
Medlem
Elin verkar verkligen som en helt fantastisk människa. Blev väldigt ledsen när det gick som det gick i tävlingen. Tycker så mycket om att hon lyfter Amanda och förstår att P & S inte är särskilt bra människor. Har koll på saker som sociala kontrakt! Smart, snäll, rolig och bryr sig mycket om sin familj. Det är fint.

Camilla var väldigt vacker på örådet, wow liksom? Otippat nästan.

För en gångs skull tycker jag produktionen gjort rätt i att mixtra med förutsättningarna i örådet, hade bara de kvarvarande spelarna fått rösta om vem som ska hem så hade det varit för förutsägbart.
2023-05-25, 09:46
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75

Intressant! Vilka?

Eftersom vi ska hålla en hög nivå i tråden utgår jag från att du kan backa upp ditt påstående med källor. För det här är väl inget du bara antar - och samtidigt skriver som att det är en sanning?
2023-05-25, 10:07
Medlem
Och Oskars svansande inför tjejpakten fortsätter in i det sista😑
2023-05-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Bullshit, det är väl aldrig nån som har kommit tillbaka på det sättet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in