Glad för Oskars skull. Oerhört tråkigt att Elin fick lämna. Men alltså fan vad tråkigt med noll spänning i örådet? Det är ju klart som fan hela tjejpakten är där och röstar fram Sanna till finalen. Sen ”trodde” man ju på att det skulle bli ett avsnitt utan en lögn från Pernilla men nej där sitter hon och ljuger gång på gång på gång. Aldrig ljugit för Erik? Jag får kalla kårar av den människan. Fyfan!
MEN. Mitt ansiktsuttryck var precis som Elins när Anders sa att Amanda och Pernilla skulle göra upp i en duell - och så blir det håll ut. Det är klart som fan Amanda tar den, jag är 100% säker!
En final med Amanda, Oskar & Sanna kan bli en helt otroligt spännande final och jag längtar med spänning till söndag. HEJA AMANDA!
Vad besviken jag blev att Elin måste lämna, hon är bara helt underbar.
Självklart röstar hela pakten på Sanna men jag blev förvånad att även Oskar röstade på henne. Hon kommer att bli det största motståndet för honom och detta var inte så smart gjort.
Nu står det mellan Pernilla och Amanda och jag hoppas verkligen att Amanda tar hem hela skiten 😁
Vart förvånad att Elin var den första som ramlade från plankan och åkte ut. Oskar vinner plankan och en plats i finalen.
Typisk produktionen ta in massa folk som får rösta, som var med i pakten, de röstade på Sanna. Även Oskar röstade på Sanna. Elin den ända som röstade på Amanda. Sanna får en plats i finalen. Förstod innan de röstade hur resultatet skulle bli.
Det blir en duell mellan Amanda och Pernilla, håll ihop. Hoppas Amanda vinner och går till finalen.
så synd att inte Sanna ramlade i först. Förmodar att pakten då röstat Elin till final.
Men allt var ju förutsägbart på örådet.Amanda måste vinna så den vidriga kärringen åker ut.
så synd att inte Sanna ramlade i först. Förmodar att pakten då röstat Elin till final.
Men allt var ju förutsägbart på örådet.Amanda måste vinna så den vidriga kärringen åker ut.
Precis. Jag hoppas Amanda tar sig till finalen och vinner Robinson, av de kvarvarande så är hon den mest värdiga som förtjänar att vinna. Amanda har aldrig kört med fulspel och paktande.
Precis. Jag hoppas Amanda tar sig till finalen och vinner Robinson, av de kvarvarande så är hon den mest värdiga som förtjänar att vinna. Amanda har aldrig kört med fulspel och paktande.
Hon har definitivt folkets hjärtan. Som du säger inget fulspel och paktande. Hon är sjukt mycket värd en finalplats och sen kamma hem hela skiten.
Brukar det inte vara så att de inte sänder avsnittet förrän 20.00 på söndag?
FUUUUUUUCKKK!!! Jävla piss-Oskar. Förtjänar enligt mig inte en plats i finalen.
Trist att Elin åkte ut, men hon har gjort bra ifrån sig. Att åka ut första dagen och sen sluta som femma, det är snyggt ändå.
Typiskt att det bara var tjejpakten som satt där, förutom Elin. Hade hellre haft en vanlig röstning, för jag tror att de hade hatat Pernilla mer än Amanda. Får man hoppas, de är ju dock dumma i huvudet så det kanske inte skulle gått. Och Chris fråga, där satt han riktigt bögigt och trodde han var smart när han frågade hur Amanda tänkte när hon låg bredvid en annan kille än den hon först låg bredvid Jag hade aldrig kunnat hålla lugnet där om jag var Amanda. Återigen utomordentligt snyggt hanterat av Amanda. Jag hoppas hon vet att hon är vinnaren i de flesta av våra hjärtan. I alla fall här på Flashback. Nu hoppas jag bara att hon tar hem duellen mot Pernilla och vinner skiten. Såg henne när hon tog över storyn på robinsons instagram, verkar vara en toppenmänniska och dessutom jääävligt snygg
Ja så himla patetiskt när pakten bara gled in där och skulle agera moraliska. Sen röstade de som Sannas fanclub allihopa.
Är det alltid så få människor som kommer tillbaka? Det här var ju bara löjligt och ingav noll pondus.
Att Oskar röstade på Sanna istället för på Amanda... fegt och billigt. Ännu en anledning att han inte förtjänar vinsten.
Det enda positiva var Elins röst på Amanda såklart och hennes fina motivering samt att Camilla genomskådat Pernilla, även om hon borde röstat på Amanda istället för på Sanna.
Chris flinade face hoppas man aldrig behöva se mer. Såg även hur "snälla" Carro flinade triumferande när Chris ställde sin fråga. Och bittra Sophie...
Undermänniskor är de allihopa.
Amanda håller stilen vilket retar ihjäl dem såklart. Kill them with kindness Amanda
Vart förvånad att Elin var den första som ramlade från plankan och åkte ut. Oskar vinner plankan och en plats i finalen.
Typisk produktionen ta in massa folk som får rösta, som var med i pakten, de röstade på Sanna. Även Oskar röstade på Sanna. Elin den ända som röstade på Amanda. Sanna får en plats i finalen. Förstod innan de röstade hur resultatet skulle bli.
Det blir en duell mellan Amanda och Pernilla, håll ihop. Hoppas Amanda vinner och går till finalen.
Ja, så billigt det hela var.
Oskar är också feg i sitt röstande. Eller så försöker han vara taktisk eftersom han tror sig ha lättare att vinna över Sanna.
Jag blev också förvånad att Elin var först i vattnet. Trodde det skulle vara bra att vara lite kort och på så sätt få mer jämn fördelning och balans istället för att vara "lång och svajjig" i sig själv som Amanda t ex.
Får verkligen hoppas att Amanda tar duellen. Rent styrkemässigt borde hon ju vara överlägsen men vet inte hur lätt det är att tappa greppet eller dylikt, nåt tekniskt skit som kan hända.
Pernilla såg iallafall lite orolig ut
Pernilla förnekar sig inte. Det var Elins fel som ramlade framför för annars hade hon kunnat stå kvar längre. Det är aldrig Pernillas fel och hon ljuger ju aldrig. Vilken jävla ragata hon är.
Jag hade en liten förhoppning att den som fick näst flest röster också skulle gå till final men icke.