Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-25, 01:56
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Så sjukt bra att se hur insta kokar efter dagens avsnitt. Robinson egen insta verkar också tagit ställning
Sanna kör någon efterhandskonstruktion på insta som hon på fullt allvar tror att vi går på.
Blocket har stängt av kommentarsfältet.
Amandas stories idag är verkligen att rekommendera

Det enda som jag tycker är frustrerande att många verkar ha missat att det här inte bara har uppstått nu av Sanna och Pernilla.
Allt detta mot Amanda har pågått sen pakten startade. Redan i de första avsnitten var de på Amanda och skulle rätta henne, anmärka på vad hon sa osv. Sophie t ex var på henne om det.

För bara ett par avsnitt sen var det återigen Sophie som stod på stranden och snackade om att man flera gånger försökt tillrättavisa Amanda, varna henne osv. Plus att Sophie var med Sanna när hon skulle konfrontera Amanda så de skulle vara 2 mot 1.

Så Sanna och Pernilla för bara den ondskefulla "traditionen" vidare men det är inte de som startade det hela.
Så det är synd om inte hela originalpakten får samma skit för det ska de egentligen ha.
2023-05-25, 02:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Greta har börjat svara mig faktiskt, det gick väl inte att dansa med enhörningar i dimman hur länge som helst utan hon var tvungen att bemöta den riktiga världen
Då får jag gratulera dig så mycket, känner du dig viktig nu?

Citat:
Det har jag svarat på. Det är framförallt när du kommer med rena lögner och ska göra dem till sanningar som man inte bara kan låta det passera, eller tar något man sagt och överdriver det totalt.
Ett exempel här t ex:

Jag har INTE haft höga tankar om Sanna. Jag hade, i förhållande till pakten i övrigt, lite högre tankar om henne eftersom hon var äldre och borde ha uppnått en viss mognadsnivå/erfarenhet i livet samt att hon ändå var förhållandevis rak mot Dennis d ä. That's it och det har jag definitivt tagit tillbaka.
Oavsett om du hade förr eller har nu så är det inte alls förvånande att du skulle ha det för en trashig person som Sanna. Det där är nog en grej som ingen någonsin har sagt om henne förr du är det förta och enda som någonsin har haft höga tankar om henne.. Grattis till det också

Citat:
Att själv poängtera att man är ett svin känns rätt desperat och omoget. Ungefär som människor som kallar sig själva för "psykopater" för att de vill framstå som coola och inge respekt.
Lite som när Carro kallar sig själv för "snäll" fast det är raka motsatsen... Ska vi tolka det som att du är en riktig mjukis IRL?

För övrigt så kan jag ge dig rätt i att det är tröttsamt nu. Så vi lägger ner. Igen.
Vi får väl ta och anmäla oss till nästa år och stångas på plats istället. Hade säkert blivit "bra tv"
Nej jag säger det på Flashback för att undvika änglar och demoner snacket, men det brukar inte hindra er får att ändå..
Jaha finns det folk som kallar sig psykopater för att de tycker att det är Coolt? Jag har aldrig hört det. Känner du många såna Pernilla typer?
2023-05-25, 02:05
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Haha jobbar hon på Key Solutions? Sveriges kanske sämsta arbetsgivare. Personalen får inte prata med varandra under arbetstid, personalen får inte umgås med varandra efter arbetstider. Absolut inte vara vänner. Inga aw:s. Personalen blir klockad om de går på toaletten, osv, osv… Då fattar jag att Sophie är som hon är. Där blir man nerbruten. Jag har hört detta från 3 stycken oberoende personer som har jobbat där.

Intressant.
Dock så verkar det ju snarare vara så att hon trivs där. I något av avsnitten så var det ett inslag med henne från arbetsplatsen och då hyllade hon den som "bäst" osv.
Jag tror mer på att hon i egenskap av "projektchef" - och med tanke på hennes beteende i Robinson - är en av dem som medverkar till det dåliga arbetsklimatet.
Hon har som sagt jobbat där i sex år och det är i Sthlm, hon har haft alla chanser att byta till annat jobb om hon velat.
2023-05-25, 02:07
Bannlyst
Amanda har behövt balansera sitt eget huvud med sin kropp hela sitt liv, så hon borde vara bra på plankan 😉
2023-05-25, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Amanda har behövt balansera sitt eget huvud med sin kropp hela sitt liv, så hon borde vara bra på plankan 😉

Detta måste du utveckla lite mer?
2023-05-25, 02:14
Medlem
Lostworlds avatar
Sanna bekräftar det jag sagt, att hon hade skrattat bort kommentarer om sina bröst om det kom från någon annan än Amanda samt att hon utgick från vad hon hört om Amanda från de andra.
Hon minns inte ens vad det är som Amanda ska ha sagt

Vet du vad det var, helt ärligt var jag lite färgad av vad andra hade sagt om henne för i det där läget hade ju inte jag varit i hennes lag. Jag hade sett det jag sett på tävlingsplatsen och då hade hon ju varit lite kaxig och liksom stor på sig och kasta lite kommentarer och visa en sida som är lite oskön. Det är det enda jag vet och sedan har mina lagkamrater berättat att hon har uttryckt sig om andras utseende och att folk är tjocka och har chipstuttar, säger Sanna till Hänt.

Hon kommer dock inte riktigt ihåg vad det var exakt som Amanda sa om hennes bröst, men det ska ha varit något skämt och Sanna var redan lite irriterad,
– Sådant tycker ju inte jag att man ska göra, så jag var ju redan irriterad på henne, så när hon kommenterade mina bröst efter tävlingen..., säger Sanna och fortsätter:
– Alltså jag skiter i det personligen, hade det varit någon annan person hade jag ju bara skrattat åt det liksom, jag är verkligen inte känslig för fem öre. Jag skämtar ganska mycket själv men i och med att jag redan hade fått en bild, där och då var jag påverkad och irriterad på henne redan innan. Då ville jag ta det direkt med henne så jag inte gick bakom hennes rygg och snackade skit.

https://www.hant.se/noje/robinson-sannas-svar-efter-kroppskommentaren-fran-amanda/9669794

I rest my case.
2023-05-25, 02:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsan2
Detta måste du utveckla lite mer?
Den där huvudet är för stort för den där kroppen.
2023-05-25, 02:24
Medlem
Citat:
Den där huvudet är för stort för den där kroppen.

Jag bad dig utveckla vad du menade med detta, inte att du skulle upprepa vad du har skrivit.
2023-05-25, 02:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsan2
Jag bad dig utveckla vad du menade med detta, inte att du skulle upprepa vad du har skrivit.
Du kan nog lista ut resten själv ska du se.

Bra att de tog upp Amandas slampande och smörjande i dagens avsnitt. Pinsamt att stå och blåneka.
2023-05-25, 02:33
Medlem
ojojoj3s avatar
2023-05-25, 02:34
Medlem
Citat:
Du kan nog lista ut resten själv ska du se.

Jag har listat ut att du slänger ur dig saker som du inte själv kan förklara 😂
2023-05-25, 02:44
Medlem
Puma006s avatar
Robinson idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här