2023-05-24, 15:53
Medlem
Indian Bruce Lis avatar
De här inavel-skadade individerna, muslimer eller icke, som även huserar Sverige, är inavlade till sådan grad att den ”sympatiska sidan” hos dessa är utraderad.

Även deras barn i sin tur, har grova problem med inlärningen av självklara saker som TAMEEZ (uppförande, hyfs osv).
Kolla i skolorna så får ni se.

Det är EU:s och MP:s fel att det blivit så okontrollerat som det är…
Citera
2023-05-24, 15:53
Medlem
Crime-boy2s avatar
Vad säger biskop Antje nu då? Hon som har kärleken till islam insydd i trosorna?
Citera
2023-05-24, 16:13
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
Tänkt samma, hur åker man fast för Planering av terrordåd?
Förmodligen på samma sätt som många pedofiler åker fast idag: They used their cellphones.
Citera
2023-05-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Jag undrar hur länge det dröjer innan det här planerade attentatet uttryckligen lyfts fram som ett skäl att förbjuda koranbränningar.

Det verkar vara lite så folk tänker. ”Det är bäst att vi gör som terroristerna vill, antar kanske de skadar oss.”
Hot och hat, menar femtekolonnarna, det gör att vi ska ändra grundlagarna.
Ska muslimska fanatiker som skriker, viftar med högafflar och bränner svenska flaggan påverka Sveriges yttrandefrihet?
Ska andra folkslag bestämma åt oss? Aldrig.
Ska Islam ha en särställning? Aldrig.
Senast redigerad av Kontrollstyrelsen 2023-05-24 kl. 16:43. Anledning: grammatik
Citera
2023-05-24, 16:28
Avstängd
MaleFeministWeasels avatar
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/broder-gripna-for-terrorplaner-mot-svensk-kyrka
SVT också nu.

Det sjuka är att jag för bara några veckor sedan var i en hetlevrad debatt med ett gäng totalt lurade idioter till fån som som ojade sig över hur dumt det var att Paludan brände koraner, samt hur synd det var om alla de där människorna som blev "förtryckta" av polisen i samband med korankravallerna...
En tysk och en Fransos. Självklart inte representativa för sina länder (de flesta fransmän och tyskar jag träffat har jag gillat!), men representativa för woke-idioter.
Jag fattar inte hur man kan vara så urbota korkad att man ser sådana här saker och ändå drar slutsatsen att Polisen är the bad guy. Svensken är the bad guy. Vita killar är the bad guy. Själv alltid trott att personen som slår sönder, misshandlar, planerar mord etc. är the bad guy.
Senast redigerad av MaleFeministWeasel 2023-05-24 kl. 16:30.
Citera
2023-05-24, 16:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaleFeministWeasel
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/broder-gripna-for-terrorplaner-mot-svensk-kyrka
SVT också nu.

Det sjuka är att jag för bara några veckor sedan var i en hetlevrad debatt med ett gäng totalt lurade idioter till fån som som ojade sig över hur dumt det var att Paludan brände koraner, samt hur synd det var om alla de där människorna som blev "förtryckta" av polisen i samband med korankravallerna...
En tysk och en Fransos. Självklart inte representativa för sina länder (de flesta fransmän och tyskar jag träffat har jag gillat!), men representativa för woke-idioter.
Jag fattar inte hur man kan vara så urbota korkad att man ser sådana här saker och ändå dra

Det som gör vissa fransmän och tyskar sköna är ju tyvärr samma sak som gör att de blir ännu större idioter, passionen/övertygelsen. Både tyska och franska shitlibs är ofta galnare än svenska dito.
Citera
2023-05-24, 16:32
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det hade kunnat bli lite PK-overload om några blattar sprängt en bög-gudstjänst under Pride-festivalen.

Då hade varit helt tyst i media.
Islamister är heliga bland PK-lobbyisterna.
Citera
2023-05-24, 16:40
Medlem
Lifeisnows avatar
Jihadisterna behöver inte åka till Sverige
https://www.svenskakyrkan.se/svenska-kyrkan-i-tyskland
Citera
2023-05-24, 16:44
Avslutad
Härligt att svetsarn gav alla som påstod sig vara från Syrien PUT i Sverige! Räckte att vara mörkhårig så var man från Syrien och nu mera svensk medborgare!
Citera
2023-05-24, 16:45
Medlem
Vintergrisens avatar
Undrar om Föreningen Hjärtat överväger att anmäla tyska polisen nu. Här har vi uppenbarligen att göra med några "muslimer som kan explodera" och det får man ju inte säga!
Citera
2023-05-24, 16:46
Avstängd
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det som gör vissa fransmän och tyskar sköna är ju tyvärr samma sak som gör att de blir ännu större idioter, passionen/övertygelsen. Både tyska och franska shitlibs är ofta galnare än svenska dito.

Mm, kanske så.
Det är hur som helst över nationsgränser en naivitet och väldigt omoralisk och kategorisk samhällsanalys som förenar alla av den sorten. Hur man beter sig spelar ingen roll, bara vilken grupp man tillhör. Pelle är ett priviligierat svin när han hjälper kärringar över gatan trots att han knappt har råd med hyran. Random terrorist eller överklasskärring är ett helgon även om de äter barn...
Människor som anammar den här analysen av samhället är en skam för både vänstern och högern.
Citera
2023-05-24, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
stora frågan är om PK media kommer att uppge att dom är "från ett krigsdrabbat muslimskt land" eller bara "två män" nu då dom inte är "svenska medborgare". Vanligtvis i sånhär scenario brukar ju svenska Blaskan skriva "två män" och först efter FUP får man läsa att de kommit till sverige för något år sedan

De brukar faktiskt skriva "två svenskar" häktade för terrorbrott.
Senast redigerad av Martlet 2023-05-24 kl. 17:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in