2023-05-24, 08:51
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Inte i baronens värld, där har farfar haft en tydlig önskan om en somrig begravning med allt vad det innebär av partyklädsel, markoolio i högtalarna och elvis-moves i altargången... Jag är nästan beredd att betta på att baronen kommer att vilj stjäla lite av "showen" när det väl är deags.

Ja och med en fet cigarr i käften. - Party Party 🥳
Nej.. Ljus begravning tror inte jag syftas på partyklädsel iaf.
Vill dom partajja till det kan dom göra det på begravningsfikat.
Det är trots allt ett avsked. Visa respekt och vördnad gentemot vår himmelske Fader.
Iaf så länge ni är i kyrkan.
Citera
2023-05-24, 09:26
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja och med en fet cigarr i käften. - Party Party 🥳
Nej.. Ljus begravning tror inte jag syftas på partyklädsel iaf.
Vill dom partajja till det kan dom göra det på begravningsfikat.
Det är trots allt ett avsked. Visa respekt och vördnad gentemot vår himmelske Fader.
Iaf så länge ni är i kyrkan.
LuffarRask är garanterat den enda som kommer vara klädd som om han vore påväg till en Håkan Hellström konsert, seriöst blommig skjorta? Nog för att han firar att pengar kommer in men snälla visa lite respekt för den människa som försörjt dig hela ditt vuxna liv.
Citera
2023-05-24, 09:54
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
LuffarRask är garanterat den enda som kommer vara klädd som om han vore påväg till en Håkan Hellström konsert, seriöst blommig skjorta? Nog för att han firar att pengar kommer in men snälla visa lite respekt för den människa som försörjt dig hela ditt vuxna liv.
Han gör ju allt för att sticka ut, och få så mycket uppmärksamhet som det bara går. han kom ju tex på jockes poolparty i svart kostym om jag minns rätt.
Hur som helst verkar det omöjligt för Alex att bete sig normalt.
Det är ju uppenbart vart han lägger sin månadspeng på 8000:- någonstans iaf.
Sälj dem där jävla kläderna så du kan handla lite mat till barnen och kanske ta med dem på någon utflykt som inte är "En promenad runt området" eller "uppe på berget vid skolan där vi rökte på"
Citera
2023-05-24, 10:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Inlägget var syftat till de som skriver 24/7 och har typ tusentals inlägg, skriver hat men dessutom hittar på falska anklagelser. Inte sätt dig syssla med sådant övht

Jag förstår. Nej jag hatar inte som andra här i tråden.
Du är tjej alltså
En spontan fråga.. Om Rask skulle limma på dig. Skulle du nappa då?
Citera
2023-05-24, 10:29
Medlem
Citat:
Jag förstår. Nej jag hatar inte som andra här i tråden.
Du är tjej alltså
En spontan fråga.. Om Rask skulle limma på dig. Skulle du nappa då?

Näe haha, jag är ganska mycket yngre än Rask, sen pratar jag inte bra Svenska (bor ej i Sverige, endast bott i ca 2 år) 😂

Du då?
Citera
2023-05-24, 10:29
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Han e ju en sexig jävel ... Enl Tessan.
Citera
2023-05-24, 10:30
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Näe haha, jag är ganska mycket yngre än Rask, sen pratar jag inte bra Svenska (bor ej i Sverige, endast bott i ca 2 år) 😂

Du då?

Jag är lite äldre än Rask men nej... Jag skulle inte nappa.
Citera
2023-05-24, 10:32
Citat:
Anser att det är 50/50 när det gäller Rask.
Tror inte han är en kriminell skithög som en del påstår, eller att han skulle vara ett peddo.
Han har uppmärksamhetsbehov, vilket de flesta här har också. Ska man klaga och hata får man titta på sig själv.

Bor i hus, är smal kort tjej, har jobb.

Försöker kritisera enbart det som finns att kritisera, håller inte på hitta på saker som många andra töntar 😂
Precis. Och tro det eller ej, jag är inte heller någon Rask fanboy. Rasken och jag tycker ganska illa om varandra och det går tillbaka till grejen med Magmysmuppen för några år sedan. Däremot tycker jag att det är fasligt roligt att sätta mitt flottiga tumavtryck mitt i mobbarmyset när det är som allra mysigast och örfil efter örfil utlovas från det ena hållet samtidigt som andra hetsar upp sig över att Rask inte vill arbeta.

Jag tycker att det är jävligt roligt att förstöra partajet. Det behövs så lite. Ett enda inlägg ibland så brukar hela tråden svänga från att hata Rask till att hata mig, för att jag *trumvirvel* inte vill jobba.

Hela tråden spårar ur för några timmar och det är roligt.

Citat:
Du skriver väldigt bra svenska.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2023-05-24 kl. 10:35.
Citera
2023-05-24, 11:06
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Precis. Och tro det eller ej, jag är inte heller någon Rask fanboy. Rasken och jag tycker ganska illa om varandra och det går tillbaka till grejen med Magmysmuppen för några år sedan. Däremot tycker jag att det är fasligt roligt att sätta mitt flottiga tumavtryck mitt i mobbarmyset när det är som allra mysigast och örfil efter örfil utlovas från det ena hållet samtidigt som andra hetsar upp sig över att Rask inte vill arbeta.

Jag tycker att det är jävligt roligt att förstöra partajet. Det behövs så lite. Ett enda inlägg ibland så brukar hela tråden svänga från att hata Rask till att hata mig, för att jag *trumvirvel* inte vill jobba.

Jag hänger inte upp mig så mkt på att han inte jobbar.
Passar det bra för dom att bara Tessan jobbar så är det upp till dom.
Han drar nog sitt strå till stacken även om det så är lite.
Dom har ju ett billigt boende inga feta bolån så..
Men vill man ha det där *drömhuset* och den där andra lyxen krävs nog lite mer
än det han nu gör.

Han verkar ju vilja flasha.. Se rik och tät ut. Det ser vi ju nu. Favorit i repris.
Det är det som gör han så patetisk.

Det finns ett uttryck som säger..
Det flyger inga stekta sparvar i munnen på en. - Det betyder: man får inget utan ansträngning
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-05-24 kl. 11:34.
Citera
2023-05-24, 11:42
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Kavajen är från jack&jones, nyinköpt. Nu brinner det i plånkan, pengar ska rulla...
Citera
2023-05-24, 11:46
Citat:
Jag hänger inte upp mig så mkt på att han inte jobbar.
Passar det bra för dom att bara Tessan jobbar så är det upp till dom.
Han drar nog sitt strå till stacken även om det så är lite.
Dom har ju ett billigt boende inga feta bolån så..
Men vill man ha det där *drömhuset* och den där andra lyxen krävs nog lite mer
än det han nu gör.

Han verkar ju vilja flasha.. Se rik och tät ut. Det ser vi ju nu. Favorit i repris.
Det är det som gör han så patetisk.

Det finns ett uttryck som säger..
Det flyger inga stekta sparvar i munnen på en. - Det betyder: man får inget utan ansträngning
Ja, det där flashandet är en inbyggd svaghet. Hade han varit det minsta smart hade han försökt hålla sina lustar att skryta till ett minimum, exempelvis genom att inte vifta med en 80-tals Omega på Youtube dagen efter att gubben dött. Problemet är att Rask är en idiot så han tänker inte så.

I den bästa av världar hade han inte ens haft kvar sin kanal. När han blev av med sin kanal och tråden stängdes hade han världens chans att försvinna ut i anonymitet. Allting löste sig själv automatiskt och hade han hållit låg profil hade vi inte ens vetat om att Alf hade varit död nu. Istället tar han i från tårna och börjar om från början, först med en ny kanal och sedan genom att köpa tillbaka den gamla. Det är så fruktansvärt korkat och framförallt taskigt mot barnen att hoppa huvudstupa in i samma skit ännu en gång när han var ute och torrskodd.

Rask är en jävla idiot. Han kan inte kontrollera sina egna behov och det gör honom till en svag människa. Hans missbruk är uppmärksamhet och han kan inte välja bort detta ens om hans barn står på spel. Det är raktigenom tragiskt. Samtidigt ger det inte trollen rätt att hålla på och orosanmäla honom till socialen eftersom det faller tillbaka på hans barn, och det är där jag stör mig.
Citera
2023-05-24, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Tror väl mest det handlar om att du fick upp ögonen för den bajsiga mannen när han gjorde videor om Magmys-Micke, som du själv hatar. Så nu när han kritiseras kan du inte hålla dig från att ta honom i försvar. Lite samma syndrom som fansen till OJ Simpson, som tar honom i försvar trots att han mest troligt är en mördare, bara för att man hade en positiv inställning till honom innan.

Som svar på dina tidigare frågor, jag är inte avis på att Skithögen har en fet och oattraktiv fru som han får knulla hur mycket han vill, jag är inte avis på att han har barn (men tycker att han borde försörja dem), är smal och slank? Nej, han är tanig och undernärd, jag har muskelmassa, har pengar på gång, men skaffar dem själv och baserar det inte på något arv. Men visst, alla går den vägen, och även jag kommer att ärva i framtiden. Det är bara rätt patetiskt att säga att man har pengar på gång om det handlar om att ärva. Det är inte som att hans farfar hade hundratals miljoner på banken

Nej, jag vill inte byta med Baronen. I det här landet är det väldigt lätt att skapa sig ett bra liv själv. Ni tror att alla som sitter här bara är nollor som inte gör något av våra liv. Kan bara tala för mig själv, och behöver inte hävda mig överhuvudtaget, men att det skulle handla om att man är avis på Skithögens liv så är ni långt ute och cyklar. I såna fall skulle man väl sitta och göra narr av människor som har framgångar på riktigt, och knullar attraktiva brudar regelbundet, och som har gjort pengar själv? Det gör jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in