Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Precis. Och tro det eller ej, jag är inte heller någon Rask fanboy. Rasken och jag tycker ganska illa om varandra och det går tillbaka till grejen med Magmysmuppen för några år sedan. Däremot tycker jag att det är fasligt roligt att sätta mitt flottiga tumavtryck mitt i mobbarmyset när det är som allra mysigast och
örfil efter örfil utlovas från det ena hållet samtidigt som andra hetsar upp sig över att Rask inte vill arbeta.
Jag tycker att det är jävligt roligt att förstöra partajet. Det behövs så lite. Ett enda inlägg ibland så brukar hela tråden svänga från att hata Rask till att hata mig, för att jag *trumvirvel* inte vill jobba.
Hela tråden spårar ur för några timmar och det är roligt.
Du skriver väldigt bra svenska.

Tror väl mest det handlar om att du fick upp ögonen för den bajsiga mannen när han gjorde videor om Magmys-Micke, som du själv hatar. Så nu när han kritiseras kan du inte hålla dig från att ta honom i försvar. Lite samma syndrom som fansen till OJ Simpson, som tar honom i försvar trots att han mest troligt är en mördare, bara för att man hade en positiv inställning till honom innan.
Som svar på dina tidigare frågor, jag är inte avis på att Skithögen har en fet och oattraktiv fru som han får knulla hur mycket han vill, jag är inte avis på att han har barn (men tycker att han borde försörja dem), är smal och slank? Nej, han är tanig och undernärd, jag har muskelmassa, har pengar på gång, men skaffar dem själv och baserar det inte på något arv. Men visst, alla går den vägen, och även jag kommer att ärva i framtiden. Det är bara rätt patetiskt att säga att man har pengar på gång om det handlar om att ärva. Det är inte som att hans farfar hade hundratals miljoner på banken
Nej, jag vill inte byta med Baronen. I det här landet är det väldigt lätt att skapa sig ett bra liv själv. Ni tror att alla som sitter här bara är nollor som inte gör något av våra liv. Kan bara tala för mig själv, och behöver inte hävda mig överhuvudtaget, men att det skulle handla om att man är avis på Skithögens liv så är ni långt ute och cyklar. I såna fall skulle man väl sitta och göra narr av människor som har framgångar på riktigt, och knullar attraktiva brudar regelbundet, och som har gjort pengar själv? Det gör jag inte.