Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-23, 23:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Dagens avsnitt väldigt intressant.
Vet man att sista tävlingen innan sista rådet är plankan? Eller är det var man tror?

Som jag förstått det är det alltså en tävling till när någon åker ur direkt. Sen går 4 till öråd där tidigare deltagare kommer tillbaks, måste var de som varit med sen sammanslagningen då eller?

Sen ska alla dom rösta på vem som åker ut? Och har att välja på 4 deltagare minus den som är immun.

Tycker det är trist för man vet ju det kommer bli Amanda eller Elin om ingen av dem är immun, Amanda i första hand och Elin i andra hand oavsett vilka andra som är med Pernilla, Sanna, Sofie och Oscar lär de ju inte rösta ut eftersom de inte är gränsländers.

Eftersom det bara finns en immunitet till den som får flest poäng.

Och sen är det en sista tävling mellan de tre sista. Den kommer aldrig Pernilla vinna dock.
Tror dock av Oscar, Sanna, Sophie, Amanda och Elin och Pernilla att Pernilla har minst chans på plankan om det är nästa tävling.

Enda värdiga vinnarna är Amanda och Elin.

En tanke, vilka tror ni kommer tillbaks och får rösta?
Jag tänker
Markus, Erik och Millan kanske från gränslandet, enda chansen att ngn annan än någon ut pakten inte ska röstas ut.
Camilla, Dennis d.ä Chris och Carro lär ju rösta som pakten bestämt. Dvs ut med Amanda eller Elin.
Hoppas dock de är Pernilla som åker om hon sitter med i det Örådet.

Alla tycker ju illa om henne men hon är kvar för ingen sett henne som ett hot.

Oscar är ju lika mycket gränsländer som Elin och Amanda är.
2023-05-23, 23:18
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Blev uppmärksammad på ett annat webbforum att Christina på sin Instagram är så stolt över att ha varit med och grundat tjej-pakten ihop med Sophie, Carro, Alva och Chris. Samma Christina som gav ett så sympatiskt intryck och verkade ha integritet läsandes sin bok i stället för att delta i skit- och paktsnacket.

Hon som blev så ledsen när Elin valde henne att kämpa mot Zeki i stället för Millan har tydligen inga som helst problem med tjej-paktens fulspel där Chris hånskrattandes gläds över att svika och tillintetgöra Amanda, Erik och Markus till skillnad från hur Elin uppenbarligen själv blev ledsen när hon såg Christinas reaktion. Och samma Christina som fick Erik hemskickad när han utan onda avsikter men tvärtom i välmening dumt nog beskrev henne som "neg*****n" då han inte kom på hennes namn och sedan varit helt oförsonlig när denne verkligen försökt visa sig ångerfull och be om ursäkt, har inga problem att vara vän med den aggressivt sexistiske Chris som definitivt inte menade väl när han i synken kallade Amanda "falsk f***a".

Jag gillade faktiskt Christina och hur hon framstod i Robinson och Gränslandet, men har nu tappat all sympati och respekt för henne efter att också ha kollat igenom hennes Instagramkonto. Bilden jag får där är tyvärr en helt annan. Inte alls den vänliga, eftertänksamma tjejen med personlig integritet utan här handlar det mest om festande. Tjej-paktens medlemmar bekräftar förresten hennes anspråk på att vara medgrundare och de drar upp planer för att gemensamt dra ut på Söder där Christina skall lära dem att supa och jaga f***a. Fasoner värdiga 16-åriga Epa-raggare men inte den Christina jag sett i Robinson. Och språkbruket förvånar tyvärr inte längre.

Sorgligt att tvingas konstatera att hon uppenbarligen är av samma skrot och korn som resten av det gänget. Och de hycklarna skulle undervisa Markus i hur man umgås modernt och civiliserat. Jo jo...inte mycket till självinsikt där inte, men däremot en uppenbar övertygelse om sin egen moraliska förträfflighet.

Länk till Christinas Instagram: https://www.instagram.com/p/CsdO79msPAU/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

Tack för infon. Mycket intressant.
Jag kan inte påstå att jag är förvånad alls. Som sagt, man är sitt umgänge och vilka var det Christina umgicks med? Precis.
Det var ju två grupperingar i lag Syd där Amanda, Oskar, Dennis d y och den andra Amanda utgjorde den ena falangen. De var "de goda" som fick jobbet gjort, gick upp och fiskade, fixade med lägret osv. När alla skulle motivera inför Alva och Carro vilken person som skulle röstas bort så sa både Amanda och Dennis d y Christina eftersom hon prioriterade att bada och fixa naglarna istället för att bidra i lägret.
Så redan där fick man en tydlig uppfattning och tonen var satt gällande henne.
Sen kom hon till Gränslandet och jag håller med dig om att hon skötte sig helt ok där MEN men tanke på att man visste vilka hon var kompis och lierat sig med så kunde man inte glömma bort vem hon var i grunden.
Om man är vän med människor som Chris och Carro så finns det liksom inga frågetecken.
Då vet man hur du är som person, inget mer behöver sägas.

Jag ser dem som direkt uppstigna ur Sodom & Gomorra och ditt inlägg bara bekräftar den bilden.
2023-05-23, 23:18
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Är du släkt med Amanda eller bara under 18? Det verkar åtminstone så när man ser hur viktigt det är för dig att kasta in fräsiga engelska uttryck i varenda mening. Retard.

Hon har en average kropp, men ändå sensuell och vacker på något sätt. Hon är sexuellt frustrerad och målmedveten. Hon tar hem det här om hon spelar sina kort rätt. Sen blir det kärleksresa med soyboy-erik till rio de janeiro.

Ballongpatten Pernilla är inte så hemsk egentligen. Kärringen är helt enkelt desperat och gör allt för att hänga sig kvar in the contest liksom.

Varför blev de så glada för avslagen öl? Hade hellre sugit rainman-oskars kuk för ett par droppar protein.
2023-05-23, 23:19
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Hej!
Missade du att jag för en stund sedan skrev ett långt svar till dig (inlägg #5741 (FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia))
ang. den s.k. tjejpakten och då även Christina som en av dess grundare? Det anknyter mycket till vad du skriver här om detta trista gäng självgoda hycklare.

Med vänliga hälsningar
/D_M

Missade inte, har precis svarat dig
2023-05-23, 23:21
Medlem
DeppJohnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Christoffer kallar Pernilla för "jävla subba". Säger man verkligen så på Södermalm?

Är det någonstans i Stockholm man säger något sådant så är det på Södermalm
2023-05-23, 23:22
Medlem
Amanda = Snyggast och charmigast i hela Robinson
Erik = Sjukt rak, ärlig och ödmjuk. Gick ner med flaggan i topp
Marcus = Bra kille, tyvärr lite naiv
Oskar = Rätt jävla skum men åndå lite kul att han brinner för överlevnad. Tyvärr för naiv
Carro = Fet kossa, blek och förvånansvärt korkad för att jobba som försäkringsrådgivare. Undrar om den titeln verkligen stämmer
Chris = Falsk och svag, bästa avsnittet var när han åkte ur och Amanda fick ett skrattanfall
Dennis tjock = Mest patetiska jävla grisen i Robinsons historia
Dennis liten = Smygbög, bisexuell, omanlig och ful
Sanna = Fulast av dom alla! Vidrig kärring med x-antal operationer och usel självinsikt
Pernilla = Grymt skön tant, hon ställer till det och provocerar. Gillas!
Zeki = Samma som Pernilla, hur kul hade inte Robinson blivit om han varit kvar och kommit tillbaka
Elin = Växt som fan i mina ögon, från hatad till att vara min favorit efter Amanda. Grym resa!
Sophie = Ytterligare en ful, blek gris som man ryser av att se
Camilla = Cool kärring, saknar hennes "båstad-snack"
Millan = Skönt tant
Fabian = Grym snubbe!

Har jag glömt någon? Greta75. Bitter kärring!
Senast redigerad av Foden 2023-05-23 kl. 23:27.
2023-05-23, 23:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocinha

Varför ljuger du?
2023-05-23, 23:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Bitter över att din "säkra källa inom produktionen" visade sig ha fel om att Chris vann?

Det inlägget hade man nästan glömt!

Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
För er som snackar skit i tråden kan jag återigen informera er om att årets Robinson-vinnare:

Du var då ganska självsäker, Sino Vem snackade skit, sa du?
2023-05-23, 23:33
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Christoffer kallar Pernilla för "jävla subba". Säger man verkligen så på Södermalm?
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Är det någonstans i Stockholm man säger något sådant så är det på Södermalm

Chris har bara symboliskt placerat sig på Södermalm.
Officiellt är han fortfarande bosatt i Vänersborg

https://www.tv4.se/personer/christopher-da-silva
2023-05-23, 23:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Hade hoppats på att sexy amanda "small tits" skulle vinna dagens tävling. Riktigt sexy trots små defekter.

Pernilla gjorde en fucking great prestation i tävlingen. Bra jobbat av en tant som hon. Shes a true survivor. Hon har det som krävs liksom.

Efter Amanda är det Sanna som får mig att bli fucking styv. Thats for fucking sure. Spelar spelet. Sexig. En värdig vinnare då hon också haft bröstcancer.
Sanna har inte haft bröstcancer. Det var ett scenario som hon osmakligt nog målade upp inför Amanda bara.
2023-05-23, 23:39
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Vad var det för ort?

Fiskbäcksskil kallade hon det 2 ggr. Aldrig hört talas om det innan. Hatar när folk säger sina orter som att man ska respektera det. 🤣
2023-05-23, 23:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Loz, sannas är bland de fulaste som gjorts och är så fejk.Amanda är.queen och vill ha äkta, vilket hon har

Hon har ju knappt några. Hon ser ut som en 12-årig pojke i kroppen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in