Citat:
Människa, du mår inte bra. Brukar det funka för dig att manipulera folk i verkligheten eller har alla flytt? Anledningen att inlägget blir långt är ju pga att du inte vill att man tar bort något från dina inlägg.
Det var ju så himla känsligt att allt skulle stå kvar så av respekt lät jag allt stå kvar
Då blir det långt när man själv även ska få plats med sina kommentarer.
Jag hakar upp mig på att du inte kan stå för det.
Jag har visat hur du fetstiltmarkerade vad DoktorNo skrev och besvarade hans fråga om hon var transsexuell med ett ja. Sen kan du slingra dig bäst du vill men det är ovärdigt att du inte kan stå för dina egna omogna inlägg
Det är ju jag som har anklagat dig och Greta för att befinna er i en parallell verklighet och det gäller fortfarande.
Så kom med egna argument tack
I början såg man skillnad på era inlägg men nu verkar ni helt ha börjat leva i symbios.
Trodde inte att du var lika förlorad i dimman som henne men det verkar inte bättre.
Jag listade i mitt förra inlägg varför det handlar om mobbning, svartsjuka och avundsjuka.
Kan inte bli tydligare men om du inte vill läsa mina inlägg som hade gett dig mer kunskap så kommer vi ju inte vidare. Gå den där psykologikursen i alla fall, rekommenderas
Det var ju så himla känsligt att allt skulle stå kvar så av respekt lät jag allt stå kvar
Då blir det långt när man själv även ska få plats med sina kommentarer.
Jag hakar upp mig på att du inte kan stå för det.
Jag har visat hur du fetstiltmarkerade vad DoktorNo skrev och besvarade hans fråga om hon var transsexuell med ett ja. Sen kan du slingra dig bäst du vill men det är ovärdigt att du inte kan stå för dina egna omogna inlägg
Det är ju jag som har anklagat dig och Greta för att befinna er i en parallell verklighet och det gäller fortfarande.
Så kom med egna argument tack
I början såg man skillnad på era inlägg men nu verkar ni helt ha börjat leva i symbios.
Trodde inte att du var lika förlorad i dimman som henne men det verkar inte bättre.
Jag listade i mitt förra inlägg varför det handlar om mobbning, svartsjuka och avundsjuka.
Kan inte bli tydligare men om du inte vill läsa mina inlägg som hade gett dig mer kunskap så kommer vi ju inte vidare. Gå den där psykologikursen i alla fall, rekommenderas

Carro är 24 och känns mest vettig av nästa alla därinne, Amanda är 29 och känns som en omogen tonåring.. Vem heja du och ditt gäng på? Den omogna tonåren såklart.. Egentligen behöver man inte säga mer än så.
Det här verkar ett ställe för vissa psykotiska människor att samlas för att övertala varandra att ni är bra och att det minsann är de smarta, trygga och diagnosfria människorna som egentligen är idioterna.
Man får verkligen aha-upplevelser då och då. Ibland känns det verkligen som en särskola och ibland som en mentalsjukhus, ofta en blandning av båda.
Men det är som en tragiskt trafikolycka.. man kan inte riktigt låta bli och kolla på..
Själv väntar jag på att nästa som faller är Pernilla och sedan Sophie. Då är det i så fall: Oskar, Amanda, Elin och Sanna kvar - de mest värdiga (som är kvar vill säga) av trojkan i Finalveckan
Och det absolut viktigaste var säljs de?