Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-23, 19:32
Medlem
picapicans avatar
Har Amanda löständer? De ser sjukt märkliga och plastiga ut. Bara en kille kvar nu...
2023-05-23, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag skrev nyss för en stund sedan i tråden och påpekade just det att Oskar OCKSÅ är en Gränsländare ... de lider tydligen alla av kraftig minnesförlust i det, även Oskar själv!

VAD som Amanda har sagt och hur diskussionen verkligen var - ord för ord, har inte någon nämnt för tittarna. Så jag tippar på att det Amanda har sagt säkert inte var så som det läggs fram av Sanna och Sophie när de pratar med varandra och det vi tittare får se.

Du får hejja på vem du vill givetvis - men jag tycker definitivt att Pernilla ska ut. Hennes kommentarer om övriga deltagare dryper av gift hela tiden och hon manipulerar folk hela tiden och DET har vi tittare i varje fall fått både se och höra - flera gånger
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Har han bjudit på någon växt som gett dem minnesförlust?

Amanda är fortfarande bättre än hela tjejpakten, det vet jag. Blir dock intressant om man får ännu en annan uppfattning om henne imorgon, beror på vad Elin har att säga.

Pernilla manipulerar ingen för ingen går ju på det. Visst Erik gick på det en gång och då slapp Pernilla bli utröstad. Annars är det ju kul att se när hon smider planer men hamnar bara i en värre sits. Sen även hur hon hållit sig kvar i varenda tävling än så länge. Hennes bästa vän åker ut men Pernilla saknar bara ficklampan. Hon är en riktigt karaktär!
2023-05-23, 19:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Tror ni att Sanna har tvingats skaffat dubbla silikonbröst pga av bröstcancer?
2023-05-23, 19:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Har han bjudit på någon växt som gett dem minnesförlust?

Det vet jag inte - men knappast troligt utan det är nog mera förnekelse för att rättfärdiga sig själva i deras kamp om att få ut Amanda för att de inte gillar henne helt enkelt och för att sedan troligtvis plocka Elin då hon strax före Amanda kom från Gränslandet. De missar totalt och som jag tror helt medvetet att Oskar oxå är Gränsländare SAMT man ...
2023-05-23, 19:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Det kan faktiskt vara så men inget som vi vet per fakta. Har själv en väninna i USA strax 50+ are som för ett par år sedan tvingades att operera bort bägge sina bröst pga av bröstcancer och hon valde att sätta in silikon. Min väninna var visserligen mest tacksam för att hon överlevt och blivit botad ifrån cancern men samtidigt ville hon också se ut som den kvinna hon är född till - med bröst alltså. Även om de är gjorda i silikon.

Alla människor har olika skäl till varför vi önskar att sätta in silikon i t ex brösten. En del kan prata om det och en del inte.
2023-05-23, 19:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Och ankäppar...
2023-05-23, 19:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Och ankäppar...
Dom har jag inte sätt
2023-05-23, 19:56
Medlem
Sanna drar cancerkortet när Amanda ifrågasätter hennes dåliga självkänsla. Det är ett hån mot alla med cancer
2023-05-23, 19:59
Medlem
Vad är det Amanda har sagt som Sanna tog upp?!
2023-05-23, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Vad är det Amanda har sagt som Sanna tog upp?!
Amanda har inte sagt någonting!!! Den var grodan som bor i hennes mun som gjorde det.
2023-05-23, 20:07
Medlem
CS128s avatar
Nu satte jag mig ner och kollade dagens avsnitt - på TV4 - för en gång skull.

Jag hinner inte se riktigt vems snöre som har fattat eld eller inte, av So eller O.

Det jag inte begriper i slutet av dagens avsnitt är att Sanna och Pernilla sitter och pratar och Sanna säger något om Elin till Pernilla och att DÅ måste Sanna och Pernilla "lägga sig". Så de fortsätter att konspirera och försöka få ut Amanda tydligen och puscha fram Elin. Eller???

I den scenen vi får se syns endast Pernilla och Sanna så man undrar ju verkligen vilka andra som sitter och lyssnar bredvid dem eller om de är själva om sin plan
2023-05-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quickfix50
Oskar måste vara socialt efterbliven. Han lovordar alltså "sydpakten" och deras överenskommelser men fattar inte att han är först ut. Inte ens efter de skickade honom till gränslandet förstår han detta? Hur tappad får man vara?
ha ha det är så uppenbart att han är det.

Han är helt väck det fanns ingen sydpakt utan en tjejpakt som kastat han till hajarna vad ska han göra med 500 000 köpa ett billigt hus på landet och hålla på med vildmarksliv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in