Citat:
Ursprungligen postat av
chaga
Oskar är visst "gränsländerz", han var ju på Gränslandet en gång men tävlade sig tillbaka, precis som Elin och Amanda. Egentligen borde de rösta ut honom då, han är ju även man och största hotet. Men de andra har något emot Elin och Amanda.
Kan ändå bli lite besviken på Amanda idag. Det är inte okej att kommentera hur någon annan ser ut, och tydligen har hon lagt andra mindre roliga kommentarer i lägret. Sen är ju övriga inte så schyssta jämt mot Amanda, vilket borde tas upp.
Den enda som får vara elak är Pernilla då hon säger saker på ett roligt sätt. Kanske är Pernilla man hejar på nu när Amanda åkt ner lite.
Jag skrev nyss för en stund sedan i tråden och påpekade just det att Oskar OCKSÅ är en Gränsländare ... de lider tydligen alla av kraftig minnesförlust i det, även Oskar själv!
VAD som Amanda har sagt och hur diskussionen verkligen var - ord för ord, har inte någon nämnt för tittarna. Så jag tippar på att det Amanda har sagt säkert inte var så som det läggs fram av Sanna och Sophie när de pratar med varandra och det vi tittare får se.
Du får hejja på vem du vill givetvis - men jag tycker definitivt att Pernilla ska ut. Hennes kommentarer om övriga deltagare dryper av gift hela tiden och hon manipulerar folk hela tiden och DET har vi tittare i varje fall fått både se och höra - flera gånger