Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-23, 18:36
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Håller med
2023-05-23, 18:37
Medlem
Rocinhas avatar
2023-05-23, 18:37
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du har fel

2023-05-23, 18:41
Medlem
TELAVIV91s avatar
Även om Sophies rep går av lite före kan hon fortfarande tabba sig med facklan eller klättringen.
2023-05-23, 18:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag kan verkligen tycka att något är riktigt skevt när ingen kallar Oskar för Gränsländers. Han har ju precis som några andra Robinsondeltagare studsat både ut från Robinson - till Gränslandet för att sedan komma tillbaka till Robinson. Samtidigt står han och jamsar med de andra kvarvarande om att de minsann INTE gillar Gränsländare ... Sedan är han ju dessutom ett hot för Tjejpakten på många sätt samt av manligt kön.

Fast jag hakar upp mig på att Tjejpakten tydligen har totalt glömt att Oskar har varit på Gränslandet och studsat tillbaka in i Robinson - även han själv tycks ha minnesförlust i det!
Beror nog mest på vad som finns mellan benen. Det ska absolut inte hänga och dingla något där i år. Så förbannat trist med dessa tjejpakter som inte ens hör hemma i Robinson. Vill se hjältar som kämpar och har det som krävs. Inte fjollor av olika rang.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-05-23 kl. 18:53.
2023-05-23, 18:52
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Även om Sophies rep går av lite före kan hon fortfarande tabba sig med facklan eller klättringen.
Hugget som stucket. Ingen av dom är värdig vinnare och roligast blir att se besvikelsen när hen åker ut. Så gick det med den stabila och självsäkra tjejpakten. Njöt verkligen när Carro och bögen åkte ut. Väntar bara på att patt-Sanna ska ryka inom kort. Vidrig kärring. Hoppas att råttan vinner om inte Amanda gör det!!
2023-05-23, 18:59
Medlem
Jätteskönt att Chris åkte hem och Carro. De två sämsta deltagarna i Robinson som bara kunde konspirirera och inget annat. Paktande är så otroligt tradigt.

Så oerhört känsliga de övriga fjantarna till deltagarna var då när en riktig fighter som Amanda kom tillbaka. Sanna var ju så känslig att hon nästan spricker och Sophie är ju så stöttande i den här uppenbara mobbningen. Chris beteer som en bäbis när Amanda kom tillbaka. . De kan ju i praktiken gå över lik för att få vad det vill. De är nog det töntigaste personer som jag har sett, så oerhört lättkränkta personer, nu skall vi se Elin hugga någon i ryggen för miljonte gången. Hon är ju livsfarlig att hjälpa så det skulle Amanda aldrig ha gjort.
Senast redigerad av Burgundi 2023-05-23 kl. 19:02.
2023-05-23, 19:02
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQRpmR/robinson-2023-hen-tjanar-mest-se-alla-loner

Vem är det som tjänar mest?
2023-05-23, 19:09
Medlem
Oskar är visst "gränsländerz", han var ju på Gränslandet en gång men tävlade sig tillbaka, precis som Elin och Amanda. Egentligen borde de rösta ut honom då, han är ju även man och största hotet. Men de andra har något emot Elin och Amanda.

Kan ändå bli lite besviken på Amanda idag. Det är inte okej att kommentera hur någon annan ser ut, och tydligen har hon lagt andra mindre roliga kommentarer i lägret. Sen är ju övriga inte så schyssta jämt mot Amanda, vilket borde tas upp.

Den enda som får vara elak är Pernilla då hon säger saker på ett roligt sätt. Kanske är Pernilla man hejar på nu när Amanda åkt ner lite.
2023-05-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag kan verkligen tycka att något är riktigt skevt när ingen kallar Oskar för Gränsländers. Han har ju precis som några andra Robinsondeltagare studsat både ut från Robinson - till Gränslandet för att sedan komma tillbaka till Robinson. Samtidigt står han och jamsar med de andra kvarvarande om att de minsann INTE gillar Gränsländare ... Sedan är han ju dessutom ett hot för Tjejpakten på många sätt samt av manligt kön.

Fast jag hakar upp mig på att Tjejpakten tydligen har totalt glömt att Oskar har varit på Gränslandet och studsat tillbaka in i Robinson - även han själv tycks ha minnesförlust i det!
Har han bjudit på någon växt som gett dem minnesförlust?
2023-05-23, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Håller med. De måste göra något åt detta för det blir inte ens spännande när synkarna kommer.
2023-05-23, 19:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Oskar är visst "gränsländerz", han var ju på Gränslandet en gång men tävlade sig tillbaka, precis som Elin och Amanda. Egentligen borde de rösta ut honom då, han är ju även man och största hotet. Men de andra har något emot Elin och Amanda.

Kan ändå bli lite besviken på Amanda idag. Det är inte okej att kommentera hur någon annan ser ut, och tydligen har hon lagt andra mindre roliga kommentarer i lägret. Sen är ju övriga inte så schyssta jämt mot Amanda, vilket borde tas upp.

Den enda som får vara elak är Pernilla då hon säger saker på ett roligt sätt. Kanske är Pernilla man hejar på nu när Amanda åkt ner lite.

Jag skrev nyss för en stund sedan i tråden och påpekade just det att Oskar OCKSÅ är en Gränsländare ... de lider tydligen alla av kraftig minnesförlust i det, även Oskar själv!

VAD som Amanda har sagt och hur diskussionen verkligen var - ord för ord, har inte någon nämnt för tittarna. Så jag tippar på att det Amanda har sagt säkert inte var så som det läggs fram av Sanna och Sophie när de pratar med varandra och det vi tittare får se.

Du får hejja på vem du vill givetvis - men jag tycker definitivt att Pernilla ska ut. Hennes kommentarer om övriga deltagare dryper av gift hela tiden och hon manipulerar folk hela tiden och DET har vi tittare i varje fall fått både se och höra - flera gånger

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in