2023-05-23, 16:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Rätt och rätt… jag tycker inte det vart fel att brorsdottern inte fick något. Att man måste köpa till andras barn är helt sjukt. Köper jag något till mina barn så är det endast till dem. Vill jag bjuda familjens barn så gör jag det.
Aldrig skräp som kinder egg dock, skulle klappa pappan/mamman som ger barnet det.
Men behöver inte köpa till andra barn. Men då kan man även vänta med att ge tills de andra barnet åkt hem, så man inte behöver trycka upp i ansiktet på barnet som blir utan.
Citera
2023-05-23, 16:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raisuame
förstår inte varför folk tycker att Jocke skulle köpt kinder till Chrilles dotter med, Chrille var ju med på affären, ville han att hans dotter skulle haft ett ägg hade han nog köpt ett åt henne. varför måste man köpa något åt någon annans barn när barnets förälder är med och handlar i samma butik
Man behöver inte köpa till andra barn. Men man behöver inte heller trycka upp i ansiktet på barnet som blev utan. Man kan vänta med att ge kinderägget tills de andra barnet åkt hem.
Citera
2023-05-23, 16:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Kan låta som en trivial sak men ack så viktig. En stor miss i dagens barnuppfostran är att ingen lär barnen att de inte har rätt till allt, alltid.

Bara för att kompisen får något betyder det inte att jag ska ha nåt.

Alla curlas och blir itutade att de är prinsar och prinsessor som kan göra precis vad de vill.

Offerkoftesamhället med allinclusive allt är inte sunt någonstans.
Nja.
Om du har 4 barn hemma, 2 är dina egna, skulle du bara ge chips/godis/glass till dina 2 och låta dem andra 2 barnen sitta och kolla på när dina barn äter?
Eller skulle du göra som en normal människa, antingen ge till alla barnen, eller vänta tills dem andra 2 barnen åkt hem och sen enbart ge till dina 2 egna barn?

Jag håller med om att vi lever i ett offerkoftesamhället, men det beror inte på att barn i åldrarna 2-7 får godis. Det beror på att tonåringar får bete sig hur fan dem vill och mamma och pappa lär dem att allt är alla andras fel. Det finns en ålder där barn är barn och ska behandlas som barn, och ju äldre dem blir, ju mer ska förälder lära dem och förberedda dem för vuxen livet, men allt behöver inte läras ut när barnet är 4 år gammalt.
Citera
2023-05-23, 19:30
Medlem
fjolla666s avatar
I senaste videon. 3 stycken halvfeta tjejer i stringbikini. Oerhört stötande och avtändande.
Citera
2023-05-23, 20:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
I senaste videon. 3 stycken halvfeta tjejer i stringbikini. Oerhört stötande och avtändande.
Kollar du på J&J för att se sexiga tjejer så verkar du har missuppfattat vad deras kanal handlar om
Citera
2023-05-23, 21:33
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Kollar du på J&J för att se sexiga tjejer så verkar du har missuppfattat vad deras kanal handlar om
Har det någonsin varit det? Nej verkligen inte!
Citera
2023-05-23, 22:00
Avslutad
Citat:

Och dina kommentarer är avtändande och stötande
Senast redigerad av Raisuame 2023-05-23 kl. 22:16.
Citera
2023-05-23, 23:40
Avstängd
Citat:

Vem var den 3e? För hoppas inte Jonna räknas in som halvfet
Citera
2023-06-05, 14:27
Avslutad
Nu har jag kollat en del youtube bland annat Historien om Joz. Blev Joz aldrig anmäld, vad hände sen. Om man skall tro på dokumentären vilket jag gör så är det åtalbart, men det blir bara tyst på något konstigt sätt. Lika det där som Olof K Gustafsson och Lokal höll på med, att anklaga J för att vara pedofil.
Hade det varit min familj så hade jag fan sprängt
Citera
2023-06-05, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu har jag kollat en del youtube bland annat Historien om Joz. Blev Joz aldrig anmäld, vad hände sen. Om man skall tro på dokumentären vilket jag gör så är det åtalbart, men det blir bara tyst på något konstigt sätt. Lika det där som Olof K Gustafsson och Lokal höll på med, att anklaga J för att vara pedofil.
Hade det varit min familj så hade jag fan sprängt
Oj, vad menar du med att sprängt? Vet du att det finns bevis att J har messat med minderåriga tjejer?
Citera
2023-06-05, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kilimanjarowayup
Oj, vad menar du med att sprängt? Vet du att det finns bevis att J har messat med minderåriga tjejer?

Jag tolkar det som att Olof K Gustafsson fabulerar på otillåten mark för att ställa till det för J. Han har väl inga bevis alls, som det verkar
Han är psykopatiskt och maniskt fokuserad på Lundell och har inga spärrar. Gapar om att J lurat en kille på pengar för över tio år sedan men glömmer att han själv lurat av en gammal kvinna i USA på allt hon ägde
Citera
2023-06-05, 17:06
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tolkar det som att Olof K Gustafsson fabulerar på otillåten mark för att ställa till det för J. Han har väl inga bevis alls, som det verkar
Han är psykopatiskt och maniskt fokuserad på Lundell och har inga spärrar. Gapar om att J lurat en kille på pengar för över tio år sedan men glömmer att han själv lurat av en gammal kvinna i USA på allt hon ägde
Det finns bevis för att jocke har messat med minderåriga tjejer på ett olämpligt sätt.
Men tjejen som pratar i videon med Olof, där finns det inge bevis att det hänt, men det finns inte heller bevis att det inte hänt. Så där får man tro vad man vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in