Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
Arvids blick är mycket riktigt ganska tom.
Det han gör här
https://imgbox.com/i4EDit7t
när han rättar till hennes halsband under brinnande intervju indikerar att
han ser henne
som en sak i hans ägo? ett handgnidande småsint kontrollbehov?

som triggas när han ställs inför nederlaget att förslaget att inte få sms'a varandra under en hel dag kom från coachen

och inte honom själv!! det ska inte finnas någon annan coach på denna jord än jag som kommer med så insiktsfulla idéer! det här kommer en kvinna att få
strypas för!
Det kan hända att mormor rättat till Arvids
slips på balen i årskurs 6 på skolavslutningen
exakt så när fotografen skulle säga "ost"
Citat:
Ursprungligen postat av
GregersWerle
Elementärt, min käre Bökberg. Alla blir vi litet kåtare av att dricka vin och när man nu ändå skall vara naken så...
För övrigt har du rätt.
"Jag drömde om Fontana di Trevi men fick nöja mig med Gustavsberg 6368 vitt"
Sedan får jag tacka för ditt erogena inlägg:
Carro i duschen "medan det rinner över ansiktet". Där gick det för mig. Och sedan schampo på det. Där kom jag igen. När det sedan blev dags att måla upp Auguste och Carro i ett ekivokt scenario ā la "XXX - This ain't Åskbollen" för min inre blick, ja, då föll jag ihop i ett anfall av multipla ejakulationer (eller om det bara var epileptiskt, det där är hårfint ibland). I vilket fall, så får en tacka och buga (och räta på sig jävligt fort)!
Kanske är det vad jag ska syssla med när jag blir stor, skriva erotiska noveller riktade till andra män
Jag har försökt att kolla om på den här scenen på svtplay för att säkerställa att det var ett bubbelbad jag såg på tv, men jag hittar inte scenen inte längre?

vid vilken tidpunkt sker detta klimax?