2023-05-23, 18:36
Medlem
Vad tycks? Persoligen tycker jag alla smakar piss förutom deras nya Norrland Hjortron Rabarber som är jävligt god, på monsters nivå defenitivt min nya favorit energidryck.
Citera
2023-05-23, 18:45
Medlem
LD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagon
Vad tycks? Persoligen tycker jag alla smakar piss förutom deras nya Norrland Hjortron Rabarber som är jävligt god, på monsters nivå defenitivt min nya favorit energidryck.
Tjena, tycker det smakar pissäckligt. Sedan har du den dära äckelsaken du nämnde hjorton historia...
HJORTRON ÄR INGET MAN DRICKER! Det ska vara typ sylt eller i bärform, inte i saft, borde vara olagligt enligt mig, men visst, äckligt är det iaf.

Dyr är dom också.
-LD1(som snusen)
Citera
2023-05-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LD1
Tjena, tycker det smakar pissäckligt. Sedan har du den dära äckelsaken du nämnde hjorton historia...
HJORTRON ÄR INGET MAN DRICKER! Det ska vara typ sylt eller i bärform, inte i saft, borde vara olagligt enligt mig, men visst, äckligt är det iaf.

Dyr är dom också.
-LD1(som snusen)

Har aldrig druckit hjortron saft, men tycker drickan samkar nästa precis som hjortron sylt det är därför jag tycker om den. Håller med att alla de andra smakerna är piss äcklig.
Citera
2023-05-23, 18:54
Medlem
LD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagon
Har aldrig druckit hjortron saft, men tycker drickan samkar nästa precis som hjortron sylt det är därför jag tycker om den. Håller med att alla de andra smakerna är piss äcklig.
Okej! Då kanske den är god,, hjortronssyltdryck med andra ord
Citera
2023-05-23, 19:29
Medlem
OneTaps avatar
helt okej. monster är godare men latitude har coolare burk ;P
Citera
2023-05-23, 21:19
Medlem
SpartanskSpades avatar
En kall "fjällen" är inte så tokig, smakar lite likt redbull.
Citera
2023-08-07, 19:38
Medlem
Bazecoons avatar
Har druckit många av dom. Gillar dem flesta. Fina burkar. Norrsken är min personliga favorit och fjällen är svag kopia på Powerking/Redbull men den duger ändå.
Citera
2023-08-15, 15:56
Medlem
Är det här landets monster? Är dem värda sitt pris?
Citera
2023-08-30, 20:36
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Är det här landets monster? Är dem värda sitt pris?

Ne det går någ inte riktigt att jämföra. ja så längde kostar under 16 kroner burken kan de vara värda. testa annars och bedöm själv. Det är det enklaste sättet.
Citera
2023-10-30, 11:14
Medlem
paparazzis avatar
Har testat alla Lattitude 65:s energidrycker (förutom Nordpolen julmust) och gillar faktiskt samtliga (vilket inte är fallet med t.ex. Monster). Favoriterna är Frost lemonad, Sommar 2.0 jordgubb och Skogen lingon. Blev dock lite besviken på Norrland hjortron/rabarber, då jag tyckte den smakade alldeles för lite.

Under en tur till Norrlandskusten i somras upptäckte jag också Lattitude 65:s vitamindrycker. Dessa har jag sedan emellertid än så länge bara lyckats hitta på ett ställe söder om Gävle - nämligen hos ICA Kvantum i Mölndal. Den godaste av dessa vitamindryckssmaker är, enligt mitt tycke, Piteå jordgubb/rabarber, som har en underbar eftersmak och passar även bra att blanda vodka med.
Citera
2023-11-01, 20:43
Medlem
Gojiiras avatar
Fjällen är den enda som är god. Har smakat nästan alla och de smakar skit rent utsagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in