2023-05-23, 11:56
Medlem
halaltarzans avatar
Jaha, kommer det här leda till att fyskraven på OVs höjs då tro?
Citera
2023-05-23, 11:56
Medlem
Så vidrigt straff, jag skäms!! de har mördat en person. Hur fn kan man få sånt lågt straff för det. !!!!!!
Citera
2023-05-23, 12:00
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Bra att dom blev dömda. Hoppas dom låter det vara nu och inte överklagar. Dom har kommit undan lindrigt.

Åklagaren bör överklaga. Villkorligt för att ha tagit en annan människas liv. Va fan är det. Men de extremt lågbegåvade undermänniskorna som arbetar som vakter måste ju skyddas till varje pris verkar det som.

men eftersom de förlorat sina ordningsvaktsförordnande dömer Stockholms tingsrätt dem till villkorlig dom och dagsböter.

Och va synd om dem. De förlorade sina ordningsvaktsförordnande. Då ska de naturligtvis inte behöva sitta i fängelse. Likadant är det ju med poliser. Kraftig straffrabatt. 99% av fallen går väl inte ens till åtal.
Citera
2023-05-23, 12:02
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Vill du ha hjälp att packa?

En totalt rimlig dom med a slap on the wrist: ett våldsamt, motbjudande lowlife mindre i det här landet. En stor vinst för samhället.

Säg samma den dagen du blir strypt. Om du kan.
Citera
2023-05-23, 12:03
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevengeXT
Du kan ju för fan inte jämföra detta med Tove-fallet ditt jävla blockmongo!

Kan jag väl för helvete visst det. Stryptag som stryptag.
Varken jude-Johanna eller vakterna hade BEHÖVT strypa nån, men de valde att göra det.
Citera
2023-05-23, 12:03
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det var helt andra tongångar på Flashback när negern Floyd strök med.
Just saying..

Självklart identifierar WT-äcklen på FB med en påtänd bärsärk-alkis som med våld angriper andra människor. Wööööööö, de ströp han en minut, det är moooooooord, ylar FBs begåvningsreserv.

Däremot, att nån neger blir strypt i 15 minuter för att ha försökt betala med en falsk check och han gång på gång ber dem att sluta för att han inte kan andas, det sitter di och runkar till. Den negern fick minsann vad han förtjänade.
Citera
2023-05-23, 12:05
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Säg samma den dagen du blir strypt. Om du kan.

Eftersom jag inte är ett knarkande fucking low-life som oprovocerat misshandlar främmande människor så kommer det aldrig hända, ledsen att göra dig besviken. Men handling och konsekvens är ju sånt där som lågutbildade WT-horungar som du inte begriper.
Citera
2023-05-23, 12:07
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeepDepp
Vad är det för fel på er allihopa?
Begriper ni inte skillnaden mellan att man av misstag råkar orsaka någons död, och att man medvetet dödar någon?
Ni är ju helt slut i huvudet.

Men däremot tycker jag att det är dumt med så litet skadestånd.
Så litet skadestånd är snarare kränkande och provocerande.
Det är som att man skulle få 10 kr i skadestånd.
Inget skadestånd alls är bättre än en liten skitsumma.

Inget fel på mig. Jag har inte strypt någon, inte.

Råkade, my ass. Som jag sa tidigare, är dessa pissnollor till ordningsvakter så jävla klena och svaga att dom med sina händer och armar inte klarar av att hålla fast en berusad person, så får dom väl fan jobba med att städa Centralens toaletter, i stället. Eller andra offentliga toaletter, behöver inte vara just Centralens.

Jag hoppas nån stryper dessa två fail-människor till döds.
Citera
2023-05-23, 12:10
Medlem
Pinsamt för svensk rättsväsende. Hur kan de dömas till villkorligt dom efter att ha strypt ihjäl en människa... Jag saknar ord. Borde överklagas till hovrätten.
Citera
2023-05-23, 12:11
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Eftersom jag inte är ett knarkande fucking low-life som oprovocerat misshandlar främmande människor så kommer det aldrig hända, ledsen att göra dig besviken. Men handling och konsekvens är ju sånt där som lågutbildade WT-horungar som du inte begriper.

Mitad latino, half white trash, and I´m all about that tax free cash, är mitt motto.

Ja, vill du ha ett primitivt skitland till hemland, så tyck som du gör då.

Enligt mig ska ordningsvakter ha så pass mycket styrka i kropp, armar och händer att dom enkelt kan hålla fast ett fyllo eller knarkare tills polisen hämtar denne. Istället för att MÖRDA denne.

Sverige ska väl ändå vara ett civiliserat första världen-land, och inte nåt jävla Iran eller Syrien?
Citera
2023-05-23, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hostan20
Så vidrigt straff, jag skäms!! de har mördat en person. Hur fn kan man få sånt lågt straff för det. !!!!!!
Det är inte mord. Idiot.
Fan vad dumma alla är i denna tråd.
Citera
2023-05-23, 12:13
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Ett människoliv är fan lika billigt i Sverige som i Mexiko !!!

Dom hade inte behövt strypa honom.
Är dom så jävla klena att strypgrepp är det enda sättet för dom att ta kontroll över nån, så får dom fan söka sig till fysiskt lättare arbeten.

Endast 30000 kr till offrets mor.

Jag klarar inte av Sverige som det är längre !!!

Toves mördare fick livstid. Varför fick inte dessa avskum livstid?

Det är väl i nivå med om nån arbetsgivare skulle kalla nån anställd för blatte eller neger, eller skicka en dp till nån. Att bli kränkt är väl värre än att bli mördad i Svärje. .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in