Citat:
Ursprungligen postat av
Katciu88
Tråkigt avsnitt.
MEN Lina och Alex !? Vad fan? Lina löste tröj-gate, som hon själv var skyldig till, genom.... party hattar och kuddkrig. Vem gör så??? Hon är helt labil. Och rawfreddan kommenterar det i synken med ett uppenbart stånd i byxan. Wtf.
Sen de där skämtböckerna och uppläxningen, vilken cringe. Och Alex är verkligen strykrädd, hela han utstrålar undergivenhet, som en hund som bajsat på mattan och får skäll av matte. Han kommunicerar typ "förlåt förlåt förlåt. Snälla Lina förlåt mig. Kan jag snälla få spela lite dataspel nu och sen när vi ligger i sängen får jag klämma på dina tuttar som tack för att jag slängde böckerna?"
Och apropå dataspel. Jag personligen tål inte vuxna män som spelar dataspel. Så sjukt oattraktivt. Dataspel är för små barn. När man är vuxen ska man ta tag i sitt liv och göra vettiga saker med sin tid.
Det är skitsnack. Det är oftast INTE för små barn. Det är en hobby och en givande sak. Mycket mer intelligent än att sappa TikTok videos eller facebooka.
Du kan jämföra gaming med att kolla på film eller att göra nått man tycker är kul.
Det är en aktivitet.
Varför ska du hata på något nån gillar? Du är hatare. Jag respekterar dig med dina sociala medier. Jag tycker egentligen inte alls att det är fel, men blir irriterad hur du dömer män pga gaming.
För mig är det viktigt att man däremot tar vara på sommaren. Då game:ar jag knappt alls.
Men på vintern, hösten och i början på våren, fan ska man göra annars liksom?