2023-05-22, 00:05
Medlem
Her er bilder av den sølvgrå Hyundaien, tatt av den Slovakiske familien.

Bilnummeret er sladdet, men også et område oppe på bagasjeluken, så undrer jeg hvorfor?

https://www.bt.dk/krimi/se-billederne-her-er-korsoermandens-beslaglagte-hyundai-i30
Citera
2023-05-22, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Det kan hende at det er slik som du skrev, og det kan hende at han (hvis han har begått lignende forbrytelser mot mange og hvis det var han som "tilbydde skyss" til Louise og hvis det var han som begikk den omtalte voldtekten i Roskilde) noen ganger har valgt et tilfeldig offer og andre ganger har valgt et BO som han observert og stalket over en lang periode.

"Var 32-årig mand også på spil på Roskilde Festival?"
"Der blev dengang undersøgt for dna-spor, og jo bedre dna-profil der blev sikret dengang, jo større er sandsynligheden for, at politiet nu kan klarlægge, om den nu 32-årige mand også var på spil på Roskilde Festival i 2014."
https://www.sn.dk/roskilde-kommune/var-32-aarig-mand-ogsaa-paa-spil-paa-roskilde-festival/

Jag har hittat något som är mycket intressant. Då jag skulle försöka att hitta vart PPW hade bott innan dvs år 2016 så kom jag bara till denna adressen svalevej 23 4220 korsør.

https://118.dk/?where=Svalevej+23%2C+4220+Kors%C3%B8r

Och på den adressen bor det två personer bland annat PPW och CKC.

Ser man sedan vidare på deras Facebook då ser man på inlägget den 3 juni 2021 att PPW hade köpt ett hus som han skulle överta nycklarna den 1 juli 2021. Och att CKC också hade gjort ett inlägg den 18 maj 2021 om huset.

Så då kan man fråga sig så klart om CKC är PPWs sambo vilket det tyder på då man ser på respektive datum.

Hur länge kan de ha bott tillsammans i en lägenhet innan han köpte huset? Kanske två till tre år innan vem vet.

Men vad är det som har fått honom till att begå sådana här fruktansvärda brott? Antagligen har inte hans sambo velat ha lika mycket sex som PPW och då tröttnade han på henne och såg sig om efter någon annan och då råkade det bli F i stället som blev hans byte. Och sedan tänker jag på att PPW kan ha ett avvikande sexuellt beteendemönster. Förr använde man ordet pervers men numera används ordet parafili

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Parafili.
Citera
2023-05-22, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jag har hittat något som är mycket intressant. Då jag skulle försöka att hitta vart PPW hade bott innan dvs år 2016 så kom jag bara till denna adressen svalevej 23 4220 korsør.

https://118.dk/?where=Svalevej+23%2C+4220+Kors%C3%B8r

Och på den adressen bor det två personer bland annat PPW och CKC.

Ser man sedan vidare på deras Facebook då ser man på inlägget den 3 juni 2021 att PPW hade köpt ett hus som han skulle överta nycklarna den 1 juli 2021. Och att CKC också hade gjort ett inlägg den 18 maj 2021 om huset.

Så då kan man fråga sig så klart om CKC är PPWs sambo vilket det tyder på då man ser på respektive datum.

Hur länge kan de ha bott tillsammans i en lägenhet innan han köpte huset? Kanske två till tre år innan vem vet.

Men vad är det som har fått honom till att begå sådana här fruktansvärda brott? Antagligen har inte hans sambo velat ha lika mycket sex som PPW och då tröttnade han på henne och såg sig om efter någon annan och då råkade det bli F i stället som blev hans byte. Och sedan tänker jag på att PPW kan ha ett avvikande sexuellt beteendemönster. Förr använde man ordet pervers men numera används ordet parafili

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Parafili.

CKC har bodd i huset i Sv*levej 23 med sin familie før det ble solgt til PW? Det CKC deler på facebook er salgsannonsen den 18 mai 2021. CKC skriver på FB hun er fra Korsør, men bor i Vemmerlev, så da har hun vel flyttet. Så har ikke flyttingen blitt registrert på 118.dk?

Tror ikke CKC har noe med PW å gjøre.
Citera
2023-05-22, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakvendt
CKC har bodd i huset i Sv*levej 23 med sin familie før det ble solgt til PW? Det CKC deler på facebook er salgsannonsen den 18 mai 2021. CKC skriver på FB hun er fra Korsør, men bor i Vemmerlev, så da har hun vel flyttet. Så har ikke flyttingen blitt registrert på 118.dk?

Tror ikke CKC har noe med PW å gjøre.

Citat
Den 25. maj 2021 fandt den seneste handel sted, da en eller flere privat(e) køber(e) sikrede sig ejendommen i en almindelig fri handel.

https://resights.dk/ejendom/Svalevej-23-4220-Kors%C3%B8r/2538779

Flyttingen har ikke blitt registrert på 118.dk.

Og da tror jeg ikke heller at CKC har noe med PW å gjøre.
Senast redigerad av Braskamin58 2023-05-22 kl. 07:52.
Citera
2023-05-22, 08:24
Medlem
Citat:
Takk for informasjon. Jeg redigerte forrige innlegg da jeg hørte mer informasjon (bl.a. at EMs far flyttet til Ålborg (og ikke Skælskør) da EM var yngre) på slutten av podcasten.
Jeg begynner å spekulere på om det kan være veldig sannsynlig at MGM observerte og stalket de barna over veldig lange perioder (kanskje i mange år).

Jag har också funderat på om han har observerat och kartlagt sina offer över tid.

Har fått för mig att han dras till en specifik typ av unga tjejer. Är inte alla hans offer söta ljusbruna, brunetter?
Citera
2023-05-22, 09:05
Medlem
Citat:
i følge google så tror jeg det er slik at F*lippas biologiske pappa bor i Høng og har gjort det siste 10 år. PW har vel også bodd i Høng i løpet av de siste ti år... Så PW kan ha observert henne allerede der?
Jeg tenker også at det er mulighet for dette, selv om det selvfølgelig kan være et tilfeldig sammentreff som ikke har betydning, dette med at MGM og BO har koblinger til samme byer.
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Jag har också funderat på om han har observerat och kartlagt sina offer över tid.

Har fått för mig att han dras till en specifik typ av unga tjejer. Är inte alla hans offer söta ljusbruna, brunetter?
Det kan hende at det er slik.
Hvis MGM plukket seg ut flere BO mange år før han begikk forbrytelser mot de, og på tidspunkter da noen av BO var små barn: Hvor begynte han å observere de? Kanskje på McDonalds, i tidsrom da mange barnefamilier besøker McDonalds? Kanskje MGM i så fall har fulgt etter barna og deres foreldre da de forlot McDonalds og kanskje MGM feks noterte reg-nr på bilene som familiene kjørte, og at MGM deretter søkte opp og fant navn og adresser til foreldrene og barna og også fant ut hvor de flyttet ved å stalke på de nett? Kanskje MGM eventuelt har plukket seg ut og stalket flere ti-talls jentebarn og tenåringsjenter og skaffet seg oversikt over hvor de bor osv?

Hvis MGM brukte en slik fremgangsmåte, så kan det kanskje ha vært slik at MGM plukket seg ut Sorø-BO under feks et McDonalds-besøk i Slagelse dersom BO var på et slikt spisested på samme tid som MGM? Slagelse er vel en av de største byene i området, og Sorø er ikke så veldig langt fra Slagelse og jeg tenker at mange som bor i mindre byer et stykke unna Slagelse velger å besøke Slagelse. Det er ikke opplyst om i hvilken by Sorø-BO og hennes foreldre bodde i tiden før MGM begikk forbrytelsene mot henne. Noen velger kanskje å gå på efterskole i en annen by enn i den byen der de har bostedsadresse sammen med sine foreldre.
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-22 kl. 10:04.
Citera
2023-05-22, 10:48
Medlem
Citat:
Her er bilder av den sølvgrå Hyundaien, tatt av den Slovakiske familien.

Bilnummeret er sladdet, men også et område oppe på bagasjeluken, så undrer jeg hvorfor?

https://www.bt.dk/krimi/se-billederne-her-er-korsoermandens-beslaglagte-hyundai-i30
Kanskje det er en detalj på bilen (som feks et klistremerke) som gjør bilen gjenkjennbar, og at dette er maskert på bildet for at bileieren eventuelt skal slippe å bli gjenkjent og få mye oppmerksomhet rundt dette med den bilen?
Citera
2023-05-22, 15:57
Avslutad
Citat:
Jeg tenker også at det er mulighet for dette, selv om det selvfølgelig kan være et tilfeldig sammentreff som ikke har betydning, dette med at MGM og BO har koblinger til samme byer.

Det kan hende at det er slik.
Hvis MGM plukket seg ut flere BO mange år før han begikk forbrytelser mot de, og på tidspunkter da noen av BO var små barn: Hvor begynte han å observere de? Kanskje på McDonalds, i tidsrom da mange barnefamilier besøker McDonalds? Kanskje MGM i så fall har fulgt etter barna og deres foreldre da de forlot McDonalds og kanskje MGM feks noterte reg-nr på bilene som familiene kjørte, og at MGM deretter søkte opp og fant navn og adresser til foreldrene og barna og også fant ut hvor de flyttet ved å stalke på de nett? Kanskje MGM eventuelt har plukket seg ut og stalket flere ti-talls jentebarn og tenåringsjenter og skaffet seg oversikt over hvor de bor osv?

Hvis MGM brukte en slik fremgangsmåte, så kan det kanskje ha vært slik at MGM plukket seg ut Sorø-BO under feks et McDonalds-besøk i Slagelse dersom BO var på et slikt spisested på samme tid som MGM? Slagelse er vel en av de største byene i området, og Sorø er ikke så veldig langt fra Slagelse og jeg tenker at mange som bor i mindre byer et stykke unna Slagelse velger å besøke Slagelse. Det er ikke opplyst om i hvilken by Sorø-BO og hennes foreldre bodde i tiden før MGM begikk forbrytelsene mot henne. Noen velger kanskje å gå på efterskole i en annen by enn i den byen der de har bostedsadresse sammen med sine foreldre.
Dersom MGM er en seriemorder/-voldtektsforbryter, tror jeg ikke at han har stalket ofrene sine i flere år, dvs forfølgelse av småbarnsfamilier. I en tidligere fase derimot, kan han ha nøyd seg med stalking. Men jeg tror ikke at han har angrepet (drept/voldtatt) samme personene mange år etterpå.

Jeg tror valg av offer er tilfeldig, og at den research som er gjort på forhånd, er på generelt basis for kategorien ofrene tilhører, f.eks. finne ut når disse er sårbare/ubeskyttet. Når det gjelder F, så er det sannsynlig at MGM har undersøkt avisruten hennes (hvor og når, den begynte og sluttet). Men ikke nødvendigvis.

Risiko er antakeligvis en viktig ingrediens, for at seriemorderen/serievoldtektsforbryteren skal oppnå "det ønskelige kicket".

Det er fremdeles uklart om det finnes en medgjerningsmann. Og det finnes mange uoppklarte draps- og voldtektssaker, fra ca 80/90-tallet og frem til idag. Jeg spekulerer derfor rundt hvorvidt det er sannsynlig, at en eventuell medgjerningsmann, kan være en eldre mann.

MGMs bakgrunn som mobbeoffer og elendige fotballevner, kombinert med at han er en streber, passer perfekt for å bli rekruttert inn i ekstreme miljø, f.eks. en eldre seriemorder/serievoldtektsforbryter, et pedofile-/sadistiske-nettverk. Noen nettverk benytter ofte yngre personer for å tilnærme seg ofrene.

Kanskje MGM på et visst tidspunkt fikk kontakt med et slikt miljø?

Ekstreme miljø, som nazister, fascister og terrorister, rekrutterer unge på samme måte.

Tross dårlige erfaringer, strebet MGM for å bli anerkjent i fotballmiljøet. Kanskje var han en streber i forhold til skole også? Utdanningen kom jo ikke så lett, det gikk nokså lang tid før han kom i mål.

Det er allment kjent at pedofile/sadistiske seksualforbrytere tiltrekkes idrettsmiljø, eller andre miljø, hvor det finnes mange "lette offer"/barn.

Seriemordere/serievoldtektsforbrytere har veldig ofte blitt utsatt for overgrep selv. Noen kan ha utnyttet MGMs sårbarhet i barndommen, f.eks. en voksen person i fotballmiljøet, på skolen e.l..

Samtidig som overgrepene pågikk, kan MGM ha vært i et slags avhengighetsforhold, f.eks. fått hjelp med skole/studiene, hjelp ifm mobbingen, en slags beskyttelse.

Hva som er tilfellet for MGM må politiet etterforske, så det blir ren spekulasjon fra min side.

https://www.fbi.gov/stats-services/publications/serial-murder

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2813721/
Citera
2023-05-22, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dersom MGM er en seriemorder/-voldtektsforbryter, tror jeg ikke at han har stalket ofrene sine i flere år, dvs forfølgelse av småbarnsfamilier. I en tidligere fase derimot, kan han ha nøyd seg med stalking. Men jeg tror ikke at han har angrepet (drept/voldtatt) samme personene mange år etterpå.

Jeg tror valg av offer er tilfeldig, og at den research som er gjort på forhånd, er på generelt basis for kategorien ofrene tilhører, f.eks. finne ut når disse er sårbare/ubeskyttet. Når det gjelder F, så er det sannsynlig at MGM har undersøkt avisruten hennes (hvor og når, den begynte og sluttet). Men ikke nødvendigvis.

Risiko er antakeligvis en viktig ingrediens, for at seriemorderen/serievoldtektsforbryteren skal oppnå "det ønskelige kicket".

Det er fremdeles uklart om det finnes en medgjerningsmann. Og det finnes mange uoppklarte draps- og voldtektssaker, fra ca 80/90-tallet og frem til idag. Jeg spekulerer derfor rundt hvorvidt det er sannsynlig, at en eventuell medgjerningsmann, kan være en eldre mann.

MGMs bakgrunn som mobbeoffer og elendige fotballevner, kombinert med at han er en streber, passer perfekt for å bli rekruttert inn i ekstreme miljø, f.eks. en eldre seriemorder/serievoldtektsforbryter, et pedofile-/sadistiske-nettverk. Noen nettverk benytter ofte yngre personer for å tilnærme seg ofrene.

Kanskje MGM på et visst tidspunkt fikk kontakt med et slikt miljø?

Ekstreme miljø, som nazister, fascister og terrorister, rekrutterer unge på samme måte.

Tross dårlige erfaringer, strebet MGM for å bli anerkjent i fotballmiljøet. Kanskje var han en streber i forhold til skole også? Utdanningen kom jo ikke så lett, det gikk nokså lang tid før han kom i mål.

Det er allment kjent at pedofile/sadistiske seksualforbrytere tiltrekkes idrettsmiljø, eller andre miljø, hvor det finnes mange "lette offer"/barn.

Seriemordere/serievoldtektsforbrytere har veldig ofte blitt utsatt for overgrep selv. Noen kan ha utnyttet MGMs sårbarhet i barndommen, f.eks. en voksen person i fotballmiljøet, på skolen e.l..

Samtidig som overgrepene pågikk, kan MGM ha vært i et slags avhengighetsforhold, f.eks. fått hjelp med skole/studiene, hjelp ifm mobbingen, en slags beskyttelse.

Hva som er tilfellet for MGM må politiet etterforske, så det blir ren spekulasjon fra min side.

https://www.fbi.gov/stats-services/publications/serial-murder

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2813721/
Citat:

Det kan kanskje være slik som du skrev.
Jeg vet ikke hvordan slike GM kan være, eller om noen av de kanskje kan føle en slags nytelse og/eller makt og kontroll i forbindelse med det som de gjør (inkludert eventuell stalking og kartlegging av BOs bevegelser og vaner) i planleggingsfasen.
Senast redigerad av z-z-z 2023-05-22 kl. 16:12.
Citera
2023-05-22, 16:36
Avslutad
Citat:
Jeg vet ikke hvordan slike GM kan være, eller om noen av de kanskje kan føle en slags nytelse og/eller makt og kontroll i forbindelse med det som de gjør (inkludert eventuell stalking og kartlegging av BOs bevegelser og vaner) i planleggingsfasen.
Jeg synes at det virker som at MGM er mest sadistisk, derfor tror jeg ikke det. Jeg synes det er mer sannsynlig at ofrene var dyr, i en tidligere fase i MGM liv. Jeg tror ikke stalking i seg selv, var tilfredsstillende nok. Kanskje for langsiktig for slike mennesker?

Med forbehold at vi ikke vet om MGM er skyldig i alt han er siktet for. Men vi vet hva han gjorde med 13-årigen. I det minste vet vi at hun ble kidnappet. + DNA på 15-åringens jakke + fotografier og videoer fra 2016 er funnet på mobil/PC (ukjent hva disse inneholder).
Citera
2023-05-22, 17:22
Medlem
develis avatar
Citat:
I själva letandet efter en sårbar individ (Trolling-Hunting-Stalking) finns en njutning i sig som sen övergår i makt/kontroll när offret väl är övermannat.
Vissa beskriver fasen i sig som extremt upphetsande, dvs på väg att iscensätta en viss fantasi som hägrar.
Den här typen väljer i huvudsak okänt offer enligt statistik, ev nåt som motsvarar vissa preferenser, men oftast för att omständigheter är optimala.
Hittills ses att han vill ha tonårstjejer och begå våldtäkt.

Hur han jagar offer är svårt att veta i nuläget, jag tror dock mer på opportunism.

Hans sätt att slå till (15-åringen) indikerar att han inte är värst manipulativ och socialt kompetent, det förefaller vara blixtattack.
Citera
2023-05-23, 00:49
Medlem
develis avatar
Se där ja. Norge levererar uppgifter.

C*hristina P*etersen (26) beskriver att hon fick tidningen varje lördag av 13-åringen.
Hon är familjens granne.

"Hun fikk avisen levert av den 13 år gamle jenta rett før hun forsvant.
– Vi er naboer og får avisen levert av henne hver lørdag."

Vad hon också berättar är att hon kände igen den gripna.
Hon har nämligen matchat med honom på Tinder.

"P*etersen kjente også til den siktede fra før, etter at hun tidligere matchet med ham på datingappen Tinder, forteller hun."

"– Jeg fant ut at jeg har matchet med ham på Tinder en gang. Jeg syntes at det er veldig skremmende at han er en helt alminnelig fyr man fort kunne ferdes med, sier P*etersen.
Utover det har de to ikke hatt kontakt."

https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/nye-detaljer-om-siktet-32-aring-skremmende/15667730/

Synd de inte frågade när detta skedde.

Nästa artikel från 17 april.

Oops, det är nästan så det frestar att köra en GW om att hata slumpen.

"Vekker vonde minner
B*auer og P*etersen sier at de umiddelbart tenkte tilbake på saken om Emilie Meng, og at de derfor fryktet det verste."

"De to kvinnene tror at oppmerksomheten rundt forsvinningen [i.e F*lippa, min anm] , vekker minner hos den danske befolkningen.

– Jeg tror hundre prosent at det er på grunn av Emilie Meng-saken. Den satt dype spor i befolkningen. Min lillesøster kjente henne, så når en nabo forsvinner og man ikke vet hva som har skjedd, tror jeg mange tenker tilbake på det som skjedde sist, sier P*etersen."
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/fikk-avisen-av-13-aringen-rett-for-forsvinningen-skikkelig-skremmende/15665483/
Senast redigerad av develi 2023-05-23 kl. 00:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in