Citat:
Ursprungligen postat av
skaebne
Det er bildet på hans profil på Facebook fra 30/5 2021. Bildet er hans svarte Hyundai i20. Titta på bilen, og du ser något vitt, som de på Reddit mener, måste vara ett skepp som reflekterar sig på bilen. Derfor måste det være fra Korsør Havn/Korsør Station, skrivas på Reddit. Det låter rätt.
Takk for informasjon
Podcast S1 Afsnit 1:
Den savnede pige. Emilie Meng Mysteriet
(Link finnes her:
https://www.bt.dk/emilie-meng-mysteriet/afsnit-1-emilies-far-jeg-vil-vide-hvordan-min-datter-doede )
I denne podcasten blir det sagt at EM bodde sammen med sin mor og stefar i Korsør, og at EMs far flyttet tilbake til Skælskør etter EMs død.
Edit: EMs far flyttet til Ålborg da EM var yngre. Kanskje EMs
farfar og farmor eventuelt bodde i Skælskør, ettersom det ble sagt at EMs far flyttet
tilbake til Skælskør, og kanskje EM i så fall eventuelt besøkte besteforeldre i Skælskør (mens MGM fremdeles bodde i Skælskør)?
(Med tanke på dette med at den 13-årige piken bodde i Slagelse på samme tidspunkt som MGM bodde der, og min spekulasjon om at MGM eventuelt kan ha observert henne i Slagelse og at MGM eventuelt kan ha skaffet seg informasjon om at hun flyttet til Kirkerup der han kidnappet henne. Og med tanke på
hvis det er slik at han har plukket seg ut barn som han har observert over mange år i forkant av at han begikk forbrytelser mot de (og hvis det er slik, så kan det kanskje hende at MGM også hadde observert og eventuelt stalket den 15-årige piken i Sorø i lang tid (eventuelt i flere år) før han begikk forbrytelsene mot henne?)
Citat:
Ursprungligen postat av
skaebne
Sommmer 2021 flytter familien F fra Slagelse by til Kirkerup.