Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-22, 13:10
  #13
Medlem
TheKhurgans avatar
Det är ju jätteroligt.
Kungen är naken och ingen säger nåt, som han uttrycker det i inslaget.

Det är ju främst kvinnor som vurmar för sånt där jävla HBTQ-trams. Nu får de stå för vad de sagt.
Finns det inget biologiskt kön (som woke idioterna hävdar) ja då blir det såhär när män tävlar mot kvinnor.

Fan det är så jävla sjukt att folk fortfarande propagerar för sånt här att man inte vet vad man ska tro längre.
Har de fått en kollektiv hjärnblödning?
Citera
2023-05-22, 13:16
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Det är ju jätteroligt.
Kungen är naken och ingen säger nåt, som han uttrycker det i inslaget.

Det är ju främst kvinnor som vurmar för sånt där jävla HBTQ-trams. Nu får de stå för vad de sagt.
Finns det inget biologiskt kön (som woke idioterna hävdar) ja då blir det såhär när män tävlar mot kvinnor.

Fan det är så jävla sjukt att folk fortfarande propagerar för sånt här att man inte vet vad man ska tro längre.
Har de fått en kollektiv hjärnblödning?

Fattar inte heller det... sen å andra sidan kan jag inte tänka mig att tävlande kvinnor är de som vurmar för detta heller.. intressant i sig, men som vanligt är det alltid folk med åsikter som är indirekt kränkta å de tävlandes vägnar som är problemet.
Citera
2023-05-22, 13:22
  #15
Medlem
C0ws avatar
Helt rätt, tycker dock att de borde gå steget längre och inte tävla öht. Bojkotta skiten.
Citera
2023-05-22, 13:44
  #16
Medlem
Hrass avatar
Vilken king
Hur är det med OS? Är det fortfarande förbjudet? När männen börjar dominera kvinnornas tävlingar även där, har vi kommit någonstans
Citera
2023-05-22, 13:47
  #17
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Fattar inte heller det... sen å andra sidan kan jag inte tänka mig att tävlande kvinnor är de som vurmar för detta heller.. intressant i sig, men som vanligt är det alltid folk med åsikter som är indirekt kränkta å de tävlandes vägnar som är problemet.

Nja, fan vet. Det kan mycket väl vara så att de vurmar för skiten ända tills det drabbar just dem personligen.
Citera
2023-05-22, 13:52
  #18
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Det var ju någon känd dragqueen som sa att män är bättre än kvinnor på att vara just kvinnor.
Citera
2023-05-22, 14:12
  #19
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
"på skoj" tävlingar kommer alltid ha ett enormt gap mellan den sämsta och den bästa. Se istället till större tillfällen som OS och du märker att könskorrigerade inte har någon märkbar fördel. Sist jag kollade hittade jag en enda könskorrigerad vinnare, alls, så då finns det större problem att lägga tid på imho.
Citera
2023-05-22, 14:27
  #20
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Fattar inte heller det... sen å andra sidan kan jag inte tänka mig att tävlande kvinnor är de som vurmar för detta heller.. intressant i sig, men som vanligt är det alltid folk med åsikter som är indirekt kränkta å de tävlandes vägnar som är problemet.

Ja exakt. De tävlande håller nog inte med. Men de andra woke-tjejerna, de slår sitt slag för "systerskapet" så att säga.
Men det blir ju stor komik av det.
Citera
2023-05-22, 14:56
  #21
Medlem
DonaldBidens avatar
Vidrigt med jävla cissupremasister!

Borde spärras in på livstid för hatbrott.
__________________
Senast redigerad av DonaldBiden 2023-05-22 kl. 15:07.
Citera
2023-05-22, 15:00
  #22
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Jag tror att det är bra med mer män i damsport eftersom det kommer öka kvalitén.

Om det är män som spelar fotboll i ex damallsvenskan, boxas i damboxning eller för all del cyklar så kommer det ju bli bättre kvalité och de får mer tittare, högre lön m.m.

Win win.
Då kommer det att bli så att alla idrottsmän som är aningen för dåliga för att platsa i herrarnas lag kommer att uppleva sig som kvinnor och tävla i damklassen, där de kommer att vara totalt överlägsna de som är kvinnor rent fysiskt. Vi kommer att ha en herrklass och en damklass som är precis likadan fast lite sämre.
Citera
2023-05-22, 15:13
  #23
Medlem
AdamSmiths avatar
Det är just kvinnor som varit de största förkämparna för HBTQ-frågor. Som man bäddar....
Citera
2023-05-22, 15:30
  #24
Medlem
Hamleyss avatar
Hade vinnaren en snopp?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback