2023-05-18, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Du kanske vill fokusera på Patrik och Sara och misstänkliggöra Dumpen istället för ...

"Qruisers grundare dömd till 7.5 års fängelse för brott mot 13 barn" - https://dumpen.se/2023/05/14/qruisers-grundare-domd-till-7-5-ars-fangelse-for-brott-mot-13-barn/
Ah.. Den sidan som marknadsförs på lekplatser
(FB) Kan förekomsten av HBQT propaganda vid svenska lekplatser vara ett problem?
Citera
2023-05-18, 12:44
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Du och dina är robotar som följer extrem höger. Hur mycket har du tänkt? På vilket sätt skulle det skada barn i förskoleålder att ett par häftigt klädda personer som har scenvana läser sagor till dem?

Vad som är häftigt för dig är totalt vidrigt för oss normalt funtade människor.

Varför är du så ivrig med att få läsa barnböcker för andras barn, iklädd kvinnokläder, sminkad, stayups och högklackat?

Är du pedofil?
Citera
2023-05-18, 20:09
Medlem
Det är väl mycket möjligt att Miss Shameless Winewhore och hans kumpan helt enkelt har sinne för affärer. De vet att woketrender från USA oftast kommer även hit. De höll sig alltså tidigt framme och såg till att det var just de som skulle håva in stora summor pengar när Drag Queen Story Hour kom till Sverige. Språket i texterna där de presenterar sitt koncept tyder på detta. De är grifters helt enkelt.

Dragshowartister i allmänhet har nog dock förlorat väldigt mycket på DQSH. För några år sedan var det väl ingen över huvud taget som hade något emot dragshow. Nu däremot väcker det för stor del av befolkningen obehagliga associationer till övergrepp mot barn och extrem politik. Delvis var det väl därför tittarsiffrorna för "Drag Race Sverige" blev så usla till SVT:s stora förvåning.
Citera
2023-05-19, 13:33
Medlem
DenFlygandeGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenFlygandeGrisen
Påstår jag att du har sagt det. Sa bara vad jag tycker.

Ok
Citera
2023-05-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Vad som är häftigt för dig är totalt vidrigt för oss normalt funtade människor.

Varför är du så ivrig med att få läsa barnböcker för andras barn, iklädd kvinnokläder, sminkad, stayups och högklackat?

Är du pedofil?
Jag ha läst barnböcker för mina egna och andras barn, sminkad, högklackad och iklädd kvinnokläder. Stayups hade jag också, i stället för strumpbyxor. Men det tror jag inte att barnen visste om. Jag är en kvinna och ingen dragartist och jag är inte pedofil. Tänkte du att man måste klä sig på visst sätt för att få läsa sagor för barn? Du har ingen grund för att påstå att dessa dragartister som tråden handlar om skulle vara pedofiler. De hade inte fått uppdraget om de hade ett brottsregister. Dina barns förskolelärare, idrottstränare eller körledare i kyrkan kan vara ännu ostraffade pedofiler även om de delar dina SD- åsikter, importerade från Putin och extremhögern i USA.
Citera
2023-05-20, 02:43
Medlem
FuckSwedens avatar
Samnytt påstår sig ha namnen på Miss Busty och Miss Shameless Winewhore!

Någon som har läst artikeln? Den är bakom betalvägg.
Citera
2023-05-20, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Samnytt påstår sig ha namnen på Miss Busty och Miss Shameless Winewhore!

Någon som har läst artikeln? Den är bakom betalvägg.

Här: De flyttade in samtidigt på Föreningsgatan 53 A den 7 april 2023
Citera
2023-05-20, 12:43
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Det är väl mycket möjligt att Miss Shameless Winewhore och hans kumpan helt enkelt har sinne för affärer. De vet att woketrender från USA oftast kommer även hit. De höll sig alltså tidigt framme och såg till att det var just de som skulle håva in stora summor pengar när Drag Queen Story Hour kom till Sverige. Språket i texterna där de presenterar sitt koncept tyder på detta. De är grifters helt enkelt.

Dragshowartister i allmänhet har nog dock förlorat väldigt mycket på DQSH. För några år sedan var det väl ingen över huvud taget som hade något emot dragshow. Nu däremot väcker det för stor del av befolkningen obehagliga associationer till övergrepp mot barn och extrem politik. Delvis var det väl därför tittarsiffrorna för "Drag Race Sverige" blev så usla till SVT:s stora förvåning.

Vilka kommer härnäst vilja läsa sagoböcker för barnen?
Mördare som avtjänat sitt straff och känner sig stigmatiserade i samhället och därför vill läsa sagor för barnen eftersom barnen bryr sig inte, de är inte dömande.
Likaså fd knarkare, prostituerade, folk med enorm övervikt och med deformerade ansikten efter olyckor och cancerangrepp.
Låt de alla komma till barnen

PS
Vilka är det som sätter på dessa vinhoror? Det kan inte vara homosexuella män eftersom de blir jo avtända på kvinnliga attribut som bröst... kjolar och högklackade skor och make up.
Senast redigerad av rex144 2023-05-20 kl. 12:48.
Citera
2023-05-21, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Vi kan ta det igen: Jag tycker att ungar ska få gå på grejer de tycker är roliga, så länge det handlar om arrangemang som kan genomföras på ett säkert sätt. För mig är det helt irrelevant i sammanhanget om underhållarna har på sig dam- eller herrkläder, peruk eller clownnäsa.
Om det visar sig att ungarna inte gillar Drag Queen Story Hour, eller om arrangemanget visar sig medföra någon form av risk för deras hälsa, tycker jag inte att biblioteken borde arrangera dem.

Det finns föräldrar som tror att deras barn tar skada av att höra drag queens läsa sagor. De behöver inte ta sina barn till Drag Queen Story Hour. Men så länge ingen kan visa på någon faktisk risk med arrangemanget ser jag ingen anledning att ta det här ifrån de ungar som vill gå på det.

Därför välkomnar jag folk från din sida att förklara för mig vilken objektivt observerbar risk barnen löper genom att gå på det här. I stället kommer mest pedofilanklagelser från t ex dig (jag fetade den senaste här ovanför), och det säger en hel del om hur lite ni har på fötterna i den här frågan.

Man kan tänka allt möjligt tokigt som barn kan skratta åt.
Men varför är det viktigt för dig att män utklädda till prostituerade läser sagor för barn? Det är faktiskt obegripligt. Är det skadligt? Jag vet inte men vem är det viktigt för? Dig och tranorna? Ska dom leva ut sin sexualitet med barn?
Du har verkligen inte tänkt igenom det här. Hoppas jag.
Citera
2023-05-21, 01:13
Medlem
Deras budskap är fint: Man har rätt att vara den man är men det gillar inte hatarna.
De barn som uppfostras av inskränkta auktoritära män, är de barn som mest gynnas av sagostundens budskap.
Citera
2023-05-21, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Deras budskap är fint: Man har rätt att vara den man är men det gillar inte hatarna.
De barn som uppfostras av inskränkta auktoritära män, är de barn som mest gynnas av sagostundens budskap.
Nej, man har t.ex. inte rätt att utöva pedofili om man är pedofil (vilket många av dessa betraktar som att ”vara den man är”). Eller skriver du inte under på den lagen?
Regnbågsrörelsen har varit och är fortf tillhåll och i viss mån fristad för dessa böjelser.
Det är en anledning till att man inte urskiljningslöst bör stå med öppna armar inför aktuellt sagoläsande för små barn.
Citera
2023-05-21, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag ha läst barnböcker för mina egna och andras barn, sminkad, högklackad och iklädd kvinnokläder. Stayups hade jag också, i stället för strumpbyxor. Men det tror jag inte att barnen visste om. Jag är en kvinna och ingen dragartist och jag är inte pedofil. Tänkte du att man måste klä sig på visst sätt för att få läsa sagor för barn? Du har ingen grund för att påstå att dessa dragartister som tråden handlar om skulle vara pedofiler. De hade inte fått uppdraget om de hade ett brottsregister. Dina barns förskolelärare, idrottstränare eller körledare i kyrkan kan vara ännu ostraffade pedofiler även om de delar dina SD- åsikter, importerade från Putin och extremhögern i USA.

Nu pågår ju en uppenbar agenda att könsförvirra och sexualisera barnen, vafan stödjer du det för?
Det pågår i hela världen, Ännu större debatt i Usa, Holland och Australien. Våga se att världen är sjuk och vidrig. sluta blunda och va naiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in