2023-05-20, 18:52
Medlem
EltonToilets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimesass
Jag visste inte det från första start! Han är duktig på att charma in sig.....
Var längesen jag avslutade med honom. Men fick nys om att han fortf håller på. Tycker synd om tjejerna

Men de vet ju om det…han dumpar laddningar i varenda brud han kan och varken skryter om det eller hymlar

Men ändå är det hans ”fel” när ni känner er pumpade&dumpade ??

Helt bizzart men klassiskt kvinnohjärna
Citera
2023-05-20, 19:02
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimesass
Någon mer måste väl haft med Andreas att göra i dansbandet Sannex?

Jag har många upplevelser med honom. Han är notorisk otrogen mot alla sina flickvänner, därför håller det aldrig!! Jag vet för jag har haft med han att göra då!

Dansbandskillar är kända för att vara otrogna eftersom de har ett släptåg med tjejer efter sig.

Det finns gott om trygga omtänksamma vanliga Svensson-killar, men dessa duger inte. Så skyll er själva ni tjejer som alltid ska ha en framgångsrik alfahanne. Ni får aldrig ha honom för er själva.

Fast det är kanske bättre att dela på en dansbandsstjärna istället för att bli ihop med en lågavlönad tråkig brevbärare.
Citera
2023-05-20, 19:33
Medlem
jag kan rekommendera lucianoz, han känns ztabil
Citera
2023-05-20, 20:44
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EltonToilet
Men de vet ju om det…han dumpar laddningar i varenda brud han kan och varken skryter om det eller hymlar

Sannex Andreas får ligga, medan vanliga killar i hyreslägenhet och jobb på posten blir utan.

Sannex Andreas tillhör de 10% av männen som får ligga mer än de orkar, medan 90 % får för lite eller inget alls.
Citera
2023-05-20, 21:09
Medlem
Du tycker inte alls synd om tjejerna han håller på så med utan är bara avundsjuk och skulle säkert ställa upp på hans fetischer om han hörde av sig till dig.

Du är en typisk försmådd kvinna.
Citera
2023-05-20, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olubunjdengr
Inget värre än en försmådd kvinna. Så, varför särade du på benen för den här tölpen, då?

Charmen....
Citera
2023-05-20, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Du tycker inte alls synd om tjejerna han håller på så med utan är bara avundsjuk och skulle säkert ställa upp på hans fetischer om han hörde av sig till dig.

Du är en typisk försmådd kvinna.

Är du bitter eller?
Finns nog en anledning till att jag bröt kontakten med honom. Jag bröt, inte han...
Citera
2023-05-20, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EltonToilet

Jag bröt med honom i detta fallet. Så nä, jag är ingen bitter brud!! Tycker visst de synd om flickvännerna han skaffar som får bo i hans underbara hus i ett falskt löfte om en underbar framtid med honom!
Men är trött på att se hans face och ger sig ut för att vara en svärmorsdröm
Citera
2023-05-20, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Dansbandskillar är kända för att vara otrogna eftersom de har ett släptåg med tjejer efter sig.

Det finns gott om trygga omtänksamma vanliga Svensson-killar, men dessa duger inte. Så skyll er själva ni tjejer som alltid ska ha en framgångsrik alfahanne. Ni får aldrig ha honom för er själva.

Fast det är kanske bättre att dela på en dansbandsstjärna istället för att bli ihop med en lågavlönad tråkig brevbärare.

En brevbärare är det inget fel på ☺
Citera
2023-05-20, 22:51
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse

Alfahannar spelar inte i ett töntigt dansband, herregud.
Citera
2023-05-20, 22:52
Medlem
Sannex Andreas är fan kung
Citera
2023-05-20, 22:59
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Sannex Andreas är fan kung

Möjligen som musiker-wannabe.