2023-05-20, 19:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Har dom stjärnor (skojar) Xhaka lämnar sägs så han kanske?
Är han en sjärna? :/

Ödegård ryktas ju till Bayern och PSG
Citera
2023-05-20, 19:05
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Ryktas om Galatasaray för X.
Citera
2023-05-20, 19:07
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:

Nä men har varit viktig kugge i det fysiska spelet. Tyckte det framgick lite sarkasm om ”stjärna” men jag får vara tydligare.
Citera
2023-05-20, 19:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Ryktas om Galatasaray för X.
Han är väl i stort sätt klar för Leverkusen?
Citera
2023-05-20, 19:10
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Nä men har varit viktig kugge i det fysiska spelet. Tyckte det framgick lite sarkasm om ”stjärna” men jag får vara tydligare.
Var någon som skrev för ett tag sen att Xhaka var en spelare som skulle platsat i City och som förmodligen Pep gärna hade velat ha. Bara kolla på klubbarna han ryktas till nu för att inse att så inte är fallet

Ville bara förtydliga att han inte är det

Finns det någon Arsenalspelare som du skulle vilja se i Liverpool?
Citera
2023-05-20, 19:14
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Jag kan ändra mig om du lyckas övertala mig om att han gör fel.. Du är dock helt låst på ditt sätt att se på saker.

Tror du Tottenham hade varit bättre eller sämre utan honom denna säsong?

Angående din fråga så tänker jag så här: Om Kane kommer till avslut och gör mål och hans lag vinner, då finns det inget att diskutera. Om Kane gör mål eller tar sämre lägen istället för att passa och laget förlorar då blir det en diskussion. Det är inte konstigare eller större än så.
Citera
2023-05-20, 19:14
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Var någon som skrev för ett tag sen att Xhaka var en spelare som skulle platsat i City och som förmodligen Pep gärna hade velat ha. Bara kolla på klubbarna han ryktas till nu för att inse att så inte är fallet

Ville bara förtydliga att han inte är det

Finns det någon Arsenalspelare som du skulle vilja se i Liverpool?
Lugnt.

Innan var det Martinelli och till en viss del Saka.
Citera
2023-05-20, 19:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Angående din fråga så tänker jag så här: Om Kane kommer till avslut och gör mål och hans lag vinner, då finns det inget att diskutera. Om Kane gör mål eller tar sämre lägen istället för att passa och laget förlorar då blir det en diskussion. Det är inte konstigare eller större än så.
Men så enkelt är det ju inte. Hur många gånger har han passat tidigare under säsongen där lagkamrat har bränt? Ska han passa enbart för att passa eller ska han själv försöka göra mål när han är den enda som kan det i laget?
Citera
2023-05-20, 19:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Lugnt.

Innan var det Martinelli och till en viss del Saka.
Vilka/vem skulle dom peta? Tror Saliba hade kunnat passat bra i Liverpool men frågan är om han är en one season wonder eller inte?
Citera
2023-05-20, 19:27
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Vilka/vem skulle dom peta? Tror Saliba hade kunnat passat bra i Liverpool men frågan är om han är en one season wonder eller inte?
Martinelli var innan Diaz köptes in och Saka som komplement till Salah.

Omöjligt att säga om var Salina står lika lite som Konate. De har sina egenskaper som kan utvecklas.

Ødegaard hade varit bättre alternativ än de vi har idag.
Citera
2023-05-20, 19:32
Medlem
Allt i stort sett avgjort utom kampen mellan Everton, Leeds och Leicester om en plats. Leicester ser helt klart svagast ut. Everton och Leeds har båda visat lite liv nu på slutet.
Citera
2023-05-20, 19:33
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Dessutom tveksamt att Bayern och Barca ville ha honom när han väl bestämde sig för att lämna?
Barcelona forsokte att kopa RvP flera ggr i ca. 2008/09, Bayern ville kopa honom i 2011/12.

Naturligtvis sa ar van Persie en gris for alla Arsenal fans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in