2023-05-20, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Nej du visar bara upp dina värderingar här när du direkt tror man ser ned på den yrkesgruppen. Det är bara dina tankar om dem som framträder.

En gradskillnad är inget att gapa om.
Jag tror nog att de ukrainska flyktingarna tycker att det är mer än en gradskillnad mellan den nuvarande situationen i i Ukraina och situationen i Sverige.
Citera
2023-05-20, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Tänker bara på mig själv? Vad dillar du nu om? Och vilka "stackare" är det du nämner?

De stackarna som varit med om krig förstås, det skapar trauman som de behöver få utlopp för. Du kan inte bara egoistiskt tänka på dig själv hela tiden.
Citera
2023-05-20, 11:34
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du kan väl inte bara tänka på dig själv. De stackarna har gått igenom mycket och måste få utlopp för allt de varit med om.

Ja du får dela ut bullar och saft till de stackars ryssarna efter de knullat sönder ditt och hela din familjs rövhål.
Citera
2023-05-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Kvinnor gillar att bli piskade och slagen lite, det har jag erfarenhet av.

Finns ingen ryss som vilja våldta mig med föremål. Så perversa är de inte.

Du tror att ryssarna inte skulle våldta dig bara för du är 50 år?

Jag menar inte sadist som i någon som "piskar lite". Jag menar sadist i hjärnan och personligheten. Feminina kvinnor gillar inte en sådan typ av man. Så du gör bäst i att spela fin och ömsint gentleman, annars kommer de feminina kvinnorna rata dig och välja någon bra man istället.

Nej, vad jag skrev är att jag saknar sexuellt värde. Läs om, läs rätt. Men de kommer säkert vilja våldta både dig och mig. Även om vi saknar sexuellt värde för dem. Det är inte pga. "sexuellt värde" de våldtar. Våldtäkt och tortyr är förnedrande krigsmetoder. Och de vill förnedra så mycket de bara kan: både män, kvinnor och barn. Har inget med sex att göra, som du inbillar dig. De vill förnedra fienden. Och våldtäkt är ett effektivt sätt att förnedra fienden på. Och jo: de kommer våldta med föremål. Eller med kukar om de är tillräckligt påtända.
Citera
2023-05-20, 11:38
Medlem
Citat:
Jag menar inte sadist som i någon som "piskar lite". Jag menar sadist i hjärnan och personligheten. En sådan gillar inte feminina kvinnor. Så du gör bäst i att spela fin och ömsint gentleman, annars kommer de feminina kvinnorna rata dig och välja någon bra man istället.

Nej, vad jag skrev är att jag saknar sexuellt värde. Läs om, läs rätt. Men de kommer säkert vilja våldta både dig och mig. Även om vi saknar sexuellt värde för dem. Det är inte pga. "sexuellt värde" de våldtar. Våldtäkt och tortyr är förnedrande krigsmetoder. Och de vill förnedra så mycket de bara kan: både män, kvinnor och barn. Har inget med sex att göra, som du inbillar dig. De vill förnedra fienden. Och våldtäkt är ett effektivt sätt att förnedra fienden på. Och jo: de kommer våldta med föremål. Eller med kukar om de är tillräckligt påtända.

Varför överöstes Juha av kärleksbrev i fängelset då liksom så många andra mördare, klart kvinnor gillar detta.
Citera
2023-05-20, 11:39
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Under tiden som du våldtar dem? Tror nog du har missuppfattat skräckslagna skrik och gråt med njutning. Vad utsattes du för i barndomen?
Citera
2023-05-20, 11:41
Avslutad
Citat:
Varför överöstes Juha av kärleksbrev i fängelset då liksom så många andra mördare, klart kvinnor gillar detta.
Fast inte lika många kärleksbrev som Christer Sjögren så kvinnor gillar helt klart dansbandssångare mer än mördare.
Citera
2023-05-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Fast inte lika många kärleksbrev som Christer Sjögren så kvinnor gillar helt klart dansbandssångare mer än mördare.

Har du räknat breven och vet du vilka hemligheter Christer Sjögren har?
Citera
2023-05-20, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja du får dela ut bullar och saft till de stackars ryssarna efter de knullat sönder ditt och hela din familjs rövhål.
Samtidigt som han hyllar deras system.
Citera
2023-05-20, 11:44
Avslutad
Citat:
Har du räknat breven och vet du vilka hemligheter Christer Sjögren har?
Att han är mördare i hemlighet ungefär som Juha i hemlighet är dansbandssångare?
Citera
2023-05-20, 11:45
Medlem
Citat:

"Det sexuella våldet i Syrien fortsätter. Flera organsiationer, däribland Human Rights Watch och Amnesty International, har rapporterat om grova sexuella övergrepp och tortyr i landet. Och nu kommer allt oftare rapporter om att inte bara kvinnor och barn drabbas, utan att också allt fler män utsätts för sexuellt våld och grova våldtäkter." SR, från år 2013 då kriget i Syrien pågick för fullt.

Så är det i krig. Fienden vill förnedra sin antagonist så mycket som möjligt. Sexuellt våld/våldtäkter är en jädrigt grov kränkning och förnedring. Ta in detta. Och börja inse att om kriget kommer hit, så kommer din skadeglädje av att se kvinnor våldtas snabbt förbytas till smärtan av att du själv blir grovt våldtagen/skändad och torterad.

Så det är bäst att vi alla gemensamt ser till att kriget inte kommer hit. Samarbetar, istället för att som du gör nu: stå och fjanta sig och hoppas att fienden ska våldta dina landskvinnor. Även du kommer ju våldtas och torteras, om så blir fallet. Ingen går fri. Börja inse detta.

Så. Svenska kvinnor, män och barn är värda att försvara i händelse av krig. Så att vi är många som kan samarbeta och spöa skiten ur fienden om fienden kommer hit. Börjar det gå upp för dig nu?
Citera
2023-05-20, 11:48
Medlem
Citat:
"Det sexuella våldet i Syrien fortsätter. Flera organsiationer, däribland Human Rights Watch och Amnesty International, har rapporterat om grova sexuella övergrepp och tortyr i landet. Och nu kommer allt oftare rapporter om att inte bara kvinnor och barn drabbas, utan att också allt fler män utsätts för sexuellt våld och grova våldtäkter." SR, från år 2013 då kriget i Syrien pågick för fullt.

Så är det i krig. Fienden vill förnedra sin antagonist så mycket som möjligt. Sexuellt våld/våldtäkter är en jädrigt grov kränkning och förnedring. Ta in detta. Och börja inse att om kriget kommer hit, så kommer din skadeglädje av att se kvinnor våldtas snabbt förbytas till smärtan av att du själv blir grovt våldtagen/skändad och torterad.

Så det är bäst att vi alla gemensamt ser till att kriget inte kommer hit. Samarbetar, istället för att som du gör nu: stå och fjanta sig och hoppas att fienden ska våldta dina landskvinnor. Även du kommer ju våldtas och torteras, om så blir fallet. Ingen går fri. Börja inse detta.

Så. Svenska kvinnor, män och barn är värda att försvara i händelse av krig. Så att vi är många som kan samarbeta och spöa skiten ur fienden om fienden kommer hit. Börjar det gå upp för dig nu?

Låter som Sverige idag. Sluta var så inskränkt, bli lite mer öppen för nya kulturyttringar istället. Rätt rasistiskt att anse att allt ska följa svensk standard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in