2023-05-20, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Nej du talar för dig själv nu, jag ser inte ned på kassa-personal.
De behövs och det är inget negativt att den IQ som kvinnor har räcker för dessa jobb.

Ingen skillnad mot samma sak från flyktingar och detta har ju kvinnor röstat för.

Jo, du ser ner på kassapersonal. Det är ju väldigt tydligt. Du menar ju att kassapersonal varken behöver IQ eller har ett avancerat arbete vilket är detsamma som att se ner på kassapersonal. Och ja: de behövs. Och flera av dem har förmodligen högre IQ än dig. Och det är rätt avancerade arbetsuppgifter att i högt tempo leverera god service. Och veta vad man ska göra om tex. en kund blir våldsam etc.

Nej, kvinnor har som sagt var inte röstat för att få hit invandrare som inte bidrar/som är kriminella/som begår våldsbrott.
Citera
2023-05-20, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Samtidigt som du är i Ryssland och våldtar ryska kvinnor och barn.

Jepp, jag gillar mina feminina kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Kvinnor vittnar om våldtäkter soldaterna utsätter dem och barnen för.
Män blir också våldtagna och torterade, men det är för skamligt för männen att berätta om de våldtäkter de utsätts för. Om de ens kan detta. De torteras i regel till döds. Ett skott i pannan är en välsignelse i det läget.

Det är också sorgligt att se att ni på något jäkla vis verkar njuta av att svenska kvinnor eventuellt kommer våldtas i händelse av krig. Det är rent ut sagt sadistvibbar på er. Jag tycker synd om er.

Det finns ingen som vill våldta och tortera mig. Däremot har du och Jenny ett sexuellt värde och ryssarna kommer att få njuta av era sköten.
Citera
2023-05-20, 11:20
Medlem
Citat:
Förekommer redan nu med MENA som sagt, inget att bli upprörd över.

Ja, det gör det. Men i mindre skala.
Citera
2023-05-20, 11:22
Medlem
Citat:
Jo, du ser ner på kassapersonal. Det är ju väldigt tydligt. Du menar ju att kassapersonal varken behöver IQ eller har ett avancerat arbete vilket är detsamma som att se ner på kassapersonal. Och ja: de behövs. Och flera av dem har förmodligen högre IQ än dig. Och det är rätt avancerade arbetsuppgifter att i högt tempo leverera god service. Och veta vad man ska göra om tex. en kund blir våldsam etc.

Nej, kvinnor har som sagt var inte röstat för att få hit invandrare som inte bidrar/som är kriminella/som begår våldsbrott.

Nej du visar bara upp dina värderingar här när du direkt tror man ser ned på den yrkesgruppen. Det är bara dina tankar om dem som framträder.

Citat:
Ja, det gör det. Men i mindre skala.

En gradskillnad är inget att gapa om.
Citera
2023-05-20, 11:23
Avslutad
Citat:
Det är simpel psykologi det handlar om. Tänk dig själv: du börjar skjuta av folk i ditt närkvarter (Ukraina). Och till slut börjar du bli inträngd i ett hörn av polisen (NATO/Väst). Hur du kommer agera beror helt på hur du är funtad. Men har du de drag som Putin visar tydligt att han har, så kommer du göra allt du kan för att undkomma rättvisan. Du kommer trycka på knappen. Och ja: Hitler, när det begav sig för honom och han var på väg att bli besegrad, sa till sina medarbetare att trycka på knappen. Han sket i det tyska folket, han ansåg att de hade svikit honom och därmed kunde följa honom in i döden. Om du inte ser likheter mellan Hitlers personlighetsdrag och Putins personlighetsdrag så är du blind. Som sagt: simpel psykologi. Det blir i regel farligt när man trycker in narcissister/psykopater med storhetsvansinne i ett hörn. I synnerhet om de har makt och kärnvapen. Men så långt tänkte du givetvis inte.

Och din läsförmåga är också under all kritik... Alla vi som jobbar inom räddningstjänst, sjukvård, polis, energiförsörjning, vattenförsörjning etc. kan mycket väl komma att få en krigsplacering inom civilförsvaret. Detta innebär inte att vi är några slag "underground James Bond", som du tycks tro. Utan det innebär att vi kommer göra samma jobb som vi redan gör idag, som en hjälp till militärer som krigar för Sverige. Dvs.: jobbar man inom räddningstjänsten, så är det det man fortsättningsvis kommer göra, fast i krig. Osv. Vatten, el, räddningstjänst, polis, sjukvård etc. behövs även om det är ett brinnande krig som pågår. Och detta står alltså civilförsvaret för. Gå ut och läs med på MSB om detta.

..att du fetar ord och meningar förtar inte det uppenbara att det enbart är aftonbladet-'kunskaper' du rapar ut.

Du har noll koll.
Citera
2023-05-20, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knudo

Det finns ingen som vill våldta och tortera mig. Däremot har du och Jenny ett sexuellt värde och ryssarna kommer att få njuta av era sköten.

Då får vi hoppas att du inte yppar dina kvinnohatiska åsikter för dessa feminina kvinnor. De gillar inte sadistiska män. De vill ha bra män. En sadistisk man = en dålig man.

Jodå. I händelse av krig kommer påtända soldater givetvis våldta och tortera även män. Inte med sina kukar, men med redskap. Förnedringen är dock densamma.

Nja, jag är närmre 50 bast. Och jag kanske rentav är man. Så nej. Finns inget "sexuellt värde" i mig. men torterad osv. lär jag iaf. bli, i händelse av krig. Precis som du kommer bli, i händelse av krig. Men som sagt: jag är övertygad om att har det gått så långt så är vi redan dödade av kärnvapen. Vilket är en välsignelse i jämförelse.
Citera
2023-05-20, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
..att du fetar ord och meningar förtar inte det uppenbara att det enbart är aftonbladet-'kunskaper' du rapar ut.

Du har noll koll.

Du läser ju inte ens mina inlägg. Och nej, jag läser väldigt sällan Aftonblaskan.

Du har noll koll på vad som står i mina inlägg, då du inte ens läser dem.
Citera
2023-05-20, 11:30
Medlem
Citat:
Då får vi hoppas att du inte yppar dina kvinnohatiska åsikter för dessa feminina kvinnor. De gillar inte sadistiska män. De vill ha bra män. En sadistisk man = en dålig man.

Jodå. I händelse av krig kommer påtända soldater givetvis våldta och tortera även män. Inte med sina kukar, men med redskap. Förnedringen är dock densamma.

Nja, jag är närmre 50 bast. Och jag kanske rentav är man. Så nej. Finns inget "sexuellt värde" i mig. men torterad osv. lär jag iaf. bli, i händelse av krig. Precis som du kommer bli, i händelse av krig. Men som sagt: jag är övertygad om att har det gått så långt så är vi redan dödade av kärnvapen. Vilket är en välsignelse i jämförelse.

Du kan väl inte bara tänka på dig själv. De stackarna har gått igenom mycket och måste få utlopp för allt de varit med om.
Citera
Medlem
Citat:
Nej du visar bara upp dina värderingar här när du direkt tror man ser ned på den yrkesgruppen. Det är bara dina tankar om dem som framträder.

En gradskillnad är inget att gapa om.

Projicera på du bara. Vem som helst som har läsförmåga ser att det är du som ser ner på kassapersonal. Stå för ditt kvinnohat, ditt invandrarhat och att du ser ner på kassapersonal istället. Var en man och stå upp för dina vidriga åsikter. Eller vill du ses som en mus?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knudo

Asch med handen på hjärtat så våldtar du alla flickor och kvinnor om tillfället dyker upp.
Citera
Bannlyst
Citat:

Kvinnor gillar att bli piskade och slagen lite, det har jag erfarenhet av.

Finns ingen ryss som vilja våldta mig med föremål. Så perversa är de inte.

Du tror att ryssarna inte skulle våldta dig bara för du är 50 år?
Citera
2023-05-20, 11:31
Medlem
Citat:
Du kan väl inte bara tänka på dig själv. De stackarna har gått igenom mycket och måste få utlopp för allt de varit med om.

Tänker bara på mig själv? Vad dillar du nu om? Och vilka "stackare" är det du nämner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in