Citat:
Ursprungligen postat av
sybel
Det är inte sympati att ifrågasätta tvivelaktiga bevis, men för övrigt kan jag delvis hålla med dig. Dock icke om att blivit förblindad av Js manipulationer som lyser igenom allt hon säger. Den enda gång hon förefallit uppriktig är då hon blir mållös över Ms erkännande av dumpningen. Då vet hon varken vad hon ska känna eller tänka, men det vet hon därefter då allt färgas av hämnd och baktanke att ge igen.
En viss sympati för M som på grund av sin utsatthet hamnat i klorna på J kan jag känna och det kan klart förstärkt min misstänksamhet mot J. Dock förtar det inte min syn i skuldfrågan. Om M varit medveten om vad som komma skulle och om hon deltagit i badrummet ska hon givetvis dömas för det, men inte på Js ord.
Jag kan även se det omvända, att de som inte har några sympatier för M t o m kan gå i försvar för J, vilket jag kan tycka är lite märkligt.
Nej att tvivla är inte så konstigt
för vi vet inte sanningen
Men jag är inte så säker på att M hamnat i klorna på det sättet många beskrivet
Kaka söker maka
Vi ska inte glömma att flera i förhör säger också att J förändrades mycket sen hon började umgås med M
Och att kalla eller tro att J nämner att M varit delaktig pga av hämd
det vet vi faktiskt inte
och jag tror inte att den slutliga utredningen är baserad enbart på att J säger att M medverkat
det finns mer som de grundar den slutsatsen på att M medverkat
Jag har inte sett någon i tråden som försvarar J
De flesta är nog fullt medvetna om vem hon är och är medvetna om hennes psykopatiska sida