2023-02-19, 13:00
Medlem
Känner ensam trots familj. Inte många vänner och känner mig ensam och otillräcklig
Citera
2023-03-24, 09:51
Avslutad
Har några vänner som jag umgås med nu och då så rikitgt illa är det ju inte, men jag spenderar den abosluta merparten av tiden ensam och så kommer det att förbli. Att jag skulle få uppleva kärlek kommer knappast heller att hända men så är det inte längre lika viktigt för mig nu när man blivit van men det. När man läser och hör hur mycket man måste jobba och anstränga sig för att få ett förhållande så är det inte lika lockande längre.
Citera
2023-03-25, 12:19
Medlem
Blrjat ett fnask på jobbet tog ett par dar bara innan hon särade på benen och det knullas.vilt på kontoret. Hur går det till varför vill ingen knulla med mig så där spontant? Har ju inte ens en vän så varför skulle en kvinna vilja ligga. Får sitta och höra när hon vrålar ut sina orgasmer på kollegans kuk. Jätteskoj. Vore det småsktigt att avskeda honom och sänka hennes karriär innan den knappt börjat?
Citera
2023-03-25, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Godnattrunkaren
Blrjat ett fnask på jobbet tog ett par dar bara innan hon särade på benen och det knullas.vilt på kontoret. Hur går det till varför vill ingen knulla med mig så där spontant? Har ju inte ens en vän så varför skulle en kvinna vilja ligga. Får sitta och höra när hon vrålar ut sina orgasmer på kollegans kuk. Jätteskoj. Vore det småsktigt att avskeda honom och sänka hennes karriär innan den knappt börjat?
Vad är det för arbetsplatser där sånt händer? Vad för typ av jobb har personerna? Och hur vet du att de knullat?
Citera
2023-05-19, 14:20
Bannlyst
Nu är man inne i en svartsjuk period där man tänker på vad man går miste om. Fy för den lede. Hoppas det vänder illa kvickt för vad jag vill ha är en MILF.
Citera
2023-05-19, 17:25
Avslutad
Det känns extra ensamt på sommaren att inte ha vänner eller partner. Tänk om man kunde ha sommarmys med någon...
Citera
2023-05-19, 17:28
Medlem
Homofants avatar
Man får det liv man väljer. Sluta tyck synd om er själva och gör något åt det istället.
Citera
2023-05-20, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant
Man får det liv man väljer. Sluta tyck synd om er själva och gör något åt det istället.

Jag vet, jag vet, jag vet och jag vet att det må uppfattas som störande detta att särskilt fredagar/lördagar tycka synd om sig själv. Just nu är det dock för mig - och har varit länge, motsatsen till det där Tom cruise säger i Top Gun: "detta är en miljö fullproppad med måltavlor".
Citera
2023-05-20, 10:08
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:

Nu skall vi vara snälla och goa...
Citera
2023-05-20, 11:30
Medlem
Homofants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tymmiedickzon
Jag vet, jag vet, jag vet och jag vet att det må uppfattas som störande detta att särskilt fredagar/lördagar tycka synd om sig själv. Just nu är det dock för mig - och har varit länge, motsatsen till det där Tom cruise säger i Top Gun: "detta är en miljö fullproppad med måltavlor".

Fast du väljer fortfarande om du vill ta kontakt med andra. Gå till valfri krog ta mgn bira, folk är väldigt lätta att umgås med efter ngra bira, alla gillar nya bekantskaper.

Ha små mål i början, ta kontakt, för en dialog, men förvänta dig inte för mkt. Börja sakta. Är inte svårt. Människan är en social varelse.

Du är ju ingen korkad person, du vill ju dessutom ha kontakt, så ta kontakt,
Senast redigerad av Homofant 2023-05-20 kl. 11:35.
Citera
2023-05-27, 05:44
Medlem
Citat:
Fast du väljer fortfarande om du vill ta kontakt med andra. Gå till valfri krog ta mgn bira, folk är väldigt lätta att umgås med efter ngra bira, alla gillar nya bekantskaper.

Ha små mål i början, ta kontakt, för en dialog, men förvänta dig inte för mkt. Börja sakta. Är inte svårt. Människan är en social varelse.

Du är ju ingen korkad person, du vill ju dessutom ha kontakt, så ta kontakt,
Min erfarenhet av det fetade är precis tvärtom.
Folk är aggressiva, letar bråk, utmanar, ger hat blickar, nedvärderande kommentarer m.m. Det är som att komma till en skolgård där hälften utsätter dig för mobbing.
Kanske jag som utstrålar nåt som triggar folk men har alltid undrat hur folk avslappnat har roligt på krogen så som du beskriver för jag måste fan alltid vara på min vakt känns det som.
Citera
2023-05-27, 05:59
Medlem
Homofants avatar
Då är det ju du som gör fel. Låter som att du inte förstår sociala koder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in