Citat:
Ursprungligen postat av
Miss.Alien
Carro verkar bli för stressad av August eftersom det är viktigt för henne att man följer regler och normer. August som är mer av en "free-spirit" tror jag till en viss del kan vara bra för henne, men kanske inte som en partner utan mer som en vän. Med hjälp av någon som August kan hon få hjälp med att reflektera mer fritt och vara mer öppensinnad till saker och ting, vilken man kan ha nytta av i livet. Dock blir det som sagt för stressigt för henne att ha en sådan person som partner. Så vad behöver hon? Jag tror hon behöver någon som är lugn och som tycker det är viktigt att följa regler och normer (bland annat). Behöver nog lära känna Carro lite bättre innan jag kan få en känsla av vilken typ av person som passar henne egentligen. Hon är en intressant person som säger vad hon tycker och jag tror hon har stora möjligheter att hitta sin "true match".
Lina tror jag skulle kunna vara kompatibel med väldigt många. Så länge den personen respekterar hennes situation som sjuk. Hon verkar väldigt trygg, trevlig, modig, intelligent och enkel i sitt sätt. Om det inte går vägen med läkaren så har hon stora möjligheter att hitta någon annan rätt så snart så länge hon vågar vara öppen för det.
På vilket sätt är hon intressant? Hon har färgat håret rött? Det är en sak att vara en paragrafryttare privat, en annan att bli elak och hacka på andra människor.
Alex är sjuksköterska, inte läkare.
Oj vad mycket positivt du hade att säga om Lina, kan du ge några exempel på
hur du tycker hon varit intelligent, trygg och enkel i sitt sätt?
Jag hade positiva förhoppningar om alla deltagare efter första avsnittet men efter att ha sett dom interagera i en nära och intim relation så är jag inte så positiv längre, och det är väl egentligen inte så konstigt om man sökt till ”gift vid första ögonkastet”…