Vem är den flöddriga blonda catfishen V*nd*la som ser ut som en riktig katt på bilderna men en fucking havskatt i verkligheten, som sitter och är så jävla väck på sina xanor som hon tillochmed skryter om. 🤣
Jobbar (läs JOBBAT!! eftersom hon enligt rykten fick sparken) på LVU/SIS med ungdomar i utsatthet och även på rättpsyk.
Hon skryter högt och ofta om sin yrkeskompetens och anser sig vara lämplig att jobba med detta. Det enda jag ser är en "likvärdig" dessa intagna ungdomar, en polare och inte den trygga förbild dom faktiskt behöver.
Jag trodde faktiskt inte att man fick jobba inom sådant om man är dömd för ringa narkotikabrott? (Kanske var därför hon fick sparken ?) Hon själv säger att hon vart "frikänd", men är man dömd till dagsböter anser jag att man är dömd för ett brott och inte frikänd. Hon har väl dessutom varit en i gänget att prata om crazy och crazys drama. Men det blonda lilla puckot är ju inte bättre själv eftersom går live samtidigt som hon kör bil och är totalt jävla väck i kolat.... Skaplig drograttfylla där.... Spelar ingen roll om hon har sina "kära xanor" på recept, är hon väck i pallet får hon inte framföra ett fordon, punkt! Hoppas flickekraken får hjälp med sitt missbruk, hon är ju så jävla blåst så tågen stannar och korna i hagen välter! 🤣
Hon har ju sin lilla fanclub med den där rödhåriga bowlingkäglan Sophie som ska vara delaktig i allt jävla drama i spetsen.... Samma person som älskar att låta smart och vältalig, det är väl därför hon alltid livear med V. Precis som alla andra tjejer som tycker att dom är "så jävla snygga" har även V den där fula kompisen som lyfter hennes eget utseende till skyarna, S är den fula kompisen.
Tycker för övrigt att S's fula utsida matchar hennes ruttna inre! Fint team! 🤣
Den där vidriga Gurre som enligt rykten jobbar på förskola och pluggar beteendevetenskap, men ändå mobbar och hänger ut en tjej med intellektuell funktionsnedsättning, LIVE! Sjukt ofräsch snubbe! Sedan kommer Simon, honom orkar jag inte ens yttra mig om och sist men absolut inte minst.... Anjo banjo chipstutte aka kisspönta...
Dessa människor sitter och rakt av fabricerar och bygger pussel hur de tror att folks liv ser ut, sen ger de denna info till Anjo som sedan blir till fakta i hans dokumentärer....
Konkreta bevis har jag nämligen inte sett mycket av.... Varken hos Coola gänget eller hos kisspönta. Hörsägen däremot... En hel del
När ska folk sluta hylla Anjo för fabricerat hittepå och börja kräva lite jävla bevis?!
Citat:
Ursprungligen postat av
Aquil1
Jag har kollat på livestreamsen på Youtube och i realtid på tiktok och jag är av en annan uppfattning.
Kisspöntatjejen började hota/utpressa om mordanklagelserna redan innan de började håna henne. Att det skulle varit därför de hånade henne från första början.
Oavsett vad, så "brast" det inte. Vad jag förstått det som var detta uppbyggt under en längre tid med hot om "outande".
Jag tycker synd om tjejen som blivit anklagad för mord och vad jag har sett så har hon inte varit pådrivande i hånen eller påhoppen mot Kisspöntatjejen. Varit med absolut, men ingenting så illa så att hon förtjänar denna behandling.