Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
För tjejgänget (inklusive Chris) är hon värre än en man. Hon är "fel typ" av kvinna.

Ja, precis som hur de förklara för Marcus att det är ok att vara annorlunda men bara om man är rätt sorts annorlunda i enlighet med Södermalms standard.
2023-05-18, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Ja, precis som hur de förklara för Marcus att det är ok att vara annorlunda men bara om man är rätt sorts annorlunda i enlighet med Södermalms standard.
Det såg jag inte, men det är precis så de fungerar! Liksom deras fan-trio i den här tråden. Jag förutsätter att 1-2 av dem bor på Södermalm.
2023-05-18, 22:20
Medlem
Kotte456s avatar
Robinson blir ju bara sämre för varje avsnitt, märkligt, det borde ju vara tvärtom det vill säga att det blev mera spännande. Lipa över brev hemifrån glo i en spegel och allmänt j**** trams
2023-05-18, 22:51
Medlem
greta75s avatar
Har inga stora förhoppningar över att det blir något spännande oråd. Tänk på att Sophie har en extra röst också som Oscar fick med sig från gränslandet.
2023-05-18, 23:11
Medlem
Denna vecka var ju sådär i avsnittsväg.. varför klämma om både samtal hemifrån och brev i samma vecka? Kändes väldigt tårta på tårta. Inte alls den laddningen man ville ha en vecka innan finalen. Istället skojärnar man in tre element som brukar höra till i elfte timmen.
2023-05-18, 23:39
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Närmast outhärdligt trist nu. Kommer det att bli prestationer som avgör nu och är det sociala spelet slut? Ja då blir det tråkig moral-TV som så många härinne vill ha.

Erik, alltså, jag har inget emot honom som människa men helvete vilket sömnpiller han är. Han bara sitter och gaggar om Amanda hela tiden och lite om styrka, ärlighet och "pannben", det senare programmets favoritklyscha.

Men trädens döddansare kan ju sitta där och tycka att han är så god och rättskaffens och en bra förebild för barn och en värdig vinnare.

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag tror det är minst två öråd kvar. Ett nu på söndag och ett i finalveckan.

Fast detta är ju det sista örådet?
Det har man väl gått ut med? Det kan jag inte ha drömt
2023-05-19, 00:24
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmugghc
Var hittar man gamla Survivor Australia?
https://10play.com.au/search?query=Survivor
Här kan du se gratis 41 säsonger av amerikanska Survivor dessutom alla säsonger av australienska Survivor.
Inte nog med det utan du kan se Survivor Sydafrika som är väldigt bra vissa säsonger och dessutom två säsonger av Survivor Nya Zeeland.
Du måste bara registrera dig med ett gratis konto och köra med en bra VPN eller https://www.smartdnsproxy.com/
2023-05-19, 02:00
Bannlyst
Appropå att det ständigt ska lipas med samtal och brev hemifrån så kan vi jämföra det med Survivor Australien som några nämner.

Där dör en mamma till en ung kvinna strax innan finalen. De verkade ha haft en tight relation. Hon torkade tårarna och stannade kvar och krigade för att hedra hennes mor. Jag vet inte ens vad jag ska kalla eller känna angående det, men det är ett helt annat program. Till det bättre givetvis.

ONT: Lång text för att avreagera mig på hela säsongen med elakheter m.m. Kommer inte kommentera mer för jag har sett tillräckligt. Dvs ingen spoiler nedanför:

Spyr.
2023-05-19, 03:20
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Ja! Den säsongen 10 från AUS som kommer att börja där, utan att spoila så kan jag säga att den är sjukt bra! Milsvid skillnad i kvalitet, från den svenska. 😍 Nästan lite avis på dig, om du inte har sett den, hehe. Skulle gärna se om den igen, utan att ha sett den.

Man önskar att svenska Robinson skulle lära sig lite av Australien…
Menar du den AUS Robinsson som börjar på söndag? Har du sett den redan och i så fall var? Jag hoppas verkligen att det är en ny version och ingen gammal repris?
2023-05-19, 03:24
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Mmmm - Jo rå så att- Amanda vann Gränslandet dessutom

SLUTA SPOILA DET SOM INTE SÄNTS ÄN! Det finns en annan tråd du kan vara i för dem som kollar på tv4play!!!
2023-05-19, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Vilket fall som helst så är skumt att du tycker TV4 har gjort allt för att skydda tjejpakten när det egentligen är tvärtom. De har både gett killarna chanser att hålla sig kvar men också sagt till Anders att pratat med dem på öråden för att uppmuntra killarna att gå emot pakten. Det är uppenbart att TV4 har haft en frustration över årets pakt, deras jobb är att det ska vara så spännande som möjligt.
Visst har vinstdrivande kanaler som TV4 följt "tycka"trender för att locka så många tittare som möjligt men just nu är det inte många som bryr sig om vad feminister tycker, det är nått som till och med syns svt.

Nja, de kan dra till med fan som helst, som William när de var i Haparanda, då skickade produktionen bara hem honom för att han var för duktig. Produktionen hade kunnat löst det snyggt mycket tidigare när det var helt klart att pakten hade 0 konkurrens, tex när Chris & Dennis lyckades styra upp en läggmatch för att det egna laget förlorade, produktionen hade snyggt & lätt kunnat dra till med en twist där att man endast kan rösta på de som tävlade i ö-rådet. Eller tex försökt rädda Marcus här på slutet, han hamnade med Elin som hade immunitet, det var för efter produktionen visste detta som man gick ut & sa att ö-rådet var på individ-nivå, de hade lätt kunnat dra till med twisten att det ö-rådet sker parvis & att Elins immunitet isf hade räddat Marcus med.

I vilket fall så lade produktionen upp den finaste räkmackan man någonsin sett i programmets historia tror jag för detta tjej-gäng. Det är trevliga människor helt klart, men fyfan vad lite de har behövt prestera eller göra, typ bara lutat sig tillbaka från & med första veckan mer eller mindre iom att gamla Lag nord var så otroligt underlägsna.
2023-05-19, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Närmast outhärdligt trist nu. Kommer det att bli prestationer som avgör nu och är det sociala spelet slut? Ja då blir det tråkig moral-TV som så många härinne vill ha.

Erik, alltså, jag har inget emot honom som människa men helvete vilket sömnpiller han är. Han bara sitter och gaggar om Amanda hela tiden och lite om styrka, ärlighet och "pannben", det senare programmets favoritklyscha.

Men trädens döddansare kan ju sitta där och tycka att han är så god och rättskaffens och en bra förebild för barn och en värdig vinnare.

Erik känns lite som en repig LP-skiva. Precis som du säger: pannben hit, fitbump dit. Alldeles för klängiga kramar som varar för länge. Mr: niceguy 24/7.
Ingen kan vara så sävlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in