Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-18, 20:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Vilket fall som helst så är skumt att du tycker TV4 har gjort allt för att skydda tjejpakten när det egentligen är tvärtom. De har både gett killarna chanser att hålla sig kvar men också sagt till Anders att pratat med dem på öråden för att uppmuntra killarna att gå emot pakten. Det är uppenbart att TV4 har haft en frustration över årets pakt, deras jobb är att det ska vara så spännande som möjligt.
Visst har vinstdrivande kanaler som TV4 följt "tycka"trender för att locka så många tittare som möjligt men just nu är det inte många som bryr sig om vad feminister tycker, det är nått som till och med syns svt.
Om dom vill dra till sig tittare så har dom misslyckats total. Att se på folk som gråter över sina fortfarande levande anhöriga är outhärdligt trist. Hela produktionen behövs bytas ut mot folk som inte låter sunda och icke psykist labila människor att tillträda. När man ser tokiga Oskar tror man att det handlar om ett gruppboende. Råttan hör inte dit alls och ingen ur den fåniga tjej-pakten.

Vill se starka och målmedvetna personer som inte får kokosnötter av personalen och ska sitta bakom en kuliss och sjunga för en bimbo vars farsa söp ihjäl sig för flera år sen. Den svenska smörjan har varit katastrof med urtråkiga människor ända sen den dagen TV4 tog över. Har alla läst sina djävla brev nu eller ska vi få mera tårar och höguppläsning på söndag? Tur då att Australien börjar så man slipper den svenska plågan.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-05-18 kl. 20:34.
2023-05-18, 20:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Erik ska ständigt krama, brofista, highfivea eller tala om för alla vilket pannben dom har, i princip varannan sekund. Det var så betedde sig när man var tolv-fjorton år gammal. Har han stannat i utvecklingen eller är han bara en osäker betahane?

Kan man inte få upp en poll på vem man hoppas på ska vinna?
Spelar ingen roll vilken som vinner då den största glädjen är att ingen av dom andra gjorde det. När man inte ens har någon att "heja" på så är allt ett enda stort misslyckande. Vore nästan kul om råttan vinner bara för att få se dom andras sura miner. Hoppas dock på Amanda nu vilken verkar friskast av patrasket.
2023-05-18, 20:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof

Kan man inte få upp en poll på vem man hoppas på ska vinna?

Tänkte lägga upp en poll efter söndagens avsnitt då Gränslandet har sänts. 👍
2023-05-18, 20:47
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Om man blir utröstad i sista örådet. Kan man då använda sin livboj?
2023-05-18, 21:04
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Verkar som att Robinson Australien börjar på söndag i TV4play. Hoppas jag har rätt då det är något helt annat än det svenska dravlet. Ingen av dom här tjejerna/tanterna skulle fått deltaga i Australien. Råttfritt.

Ja! Den säsongen 10 från AUS som kommer att börja där, utan att spoila så kan jag säga att den är sjukt bra! Milsvid skillnad i kvalitet, från den svenska. 😍 Nästan lite avis på dig, om du inte har sett den, hehe. Skulle gärna se om den igen, utan att ha sett den.

Man önskar att svenska Robinson skulle lära sig lite av Australien…
2023-05-18, 21:06
Medlem
Nejjjj....inte Dennis varför åkte han ut?
De var ju en av de enda som verkade vara helt normal å äkta ju..jaja....hoppas nu bara inte Camilla Pernilla eller bögen vinner sen är der skit samma
2023-05-18, 21:17
Bannlyst
Citat:
Om dom vill dra till sig tittare så har dom misslyckats total. Att se på folk som gråter över sina fortfarande levande anhöriga är outhärdligt trist. Hela produktionen behövs bytas ut mot folk som inte låter sunda och icke psykist labila människor att tillträda. När man ser tokiga Oskar tror man att det handlar om ett gruppboende. Råttan hör inte dit alls och ingen ur den fåniga tjej-pakten.

Vill se starka och målmedvetna personer som inte får kokosnötter av personalen och ska sitta bakom en kuliss och sjunga för en bimbo vars farsa söp ihjäl sig för flera år sen. Den svenska smörjan har varit katastrof med urtråkiga människor ända sen den dagen TV4 tog över. Har alla läst sina djävla brev nu eller ska vi få mera tårar och höguppläsning på söndag? Tur då att Australien börjar så man slipper den svenska plågan.
Haha. Ja, jag säger inte att de har lyckas bra. Som sagt så tror jag att de har haft en frustration över tjejpakten, men att de har gjort det de har kunnat för att bryta den tycker jag har varit tydligt. Vad mer skulle de har gjort utan att "fuska"..

Jag tål inte heller gråtavsnitten jag har spolat det mesta av senaste avsnitten. Egentligen vill jag se vem deltagarna får brev ifrån för det säger en del om personerna men jag har knappt kollat på det heller.

TV4 plockar in icke psykist labila människor som du säger, men jag tycker de borde vara ännu modigare och ta in riktiga galningar. TV-tittarna gråter ju ut som små barn så fort det blir ett bråk eller lite "mobbning" (vilket jag inte heller vill se, men det är det det finns risk för när man tar in för trasiga idioter), så de vågar inte riktig.

Jag vet inte om det är samma som sköter farmen rekryteringarna men där känns det som att diagnoserna är lite fler och grövre vilket jag tycker gör farmen roligare.
Varför man vågar mer i andra länder är ju för att det inte finns samma gnäll kultur som i Sverige. Tänk dig vad många mailj tv4 får från brykärringar och byrgubbar där de ska tycka till om allt mjöligt. Folk gnäller så fort det händer nått men sen så gnäller de så fort det inte händer nått också,, fatta att vara TV4 och försöka balansera på den linjen.
Den svanska gnällkulturen fyller många syften, så som att kunder inte blir felbehandlade av företag eller att myndigheter ska sköta sina jobb osv. U.G bland annat är bra att det finns (som är ett "gnäll"program), men det är synd att gnället sträcker sig till underhållningsprogram på TV
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-18 kl. 21:48.
2023-05-18, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför ser de inte igenom tjejpakten som flera har påpekat tidigare vilka jävla idioter!!!
Jag har börjat misstänka att något ligger bakom idiotin. Jag tror inte att så många duktiga deltagare (Erik, Marcus, Amanda, Oskar etc) är så fruktansvärt ynkliga mot tjej/bög-gruppen som de har varit i Robinson. Jag tror att de har blivit informerade om hur de skall agera. Troligen med konsekvenser om de agerar på annat sätt.

TV4 vill ta ytterligare ett steg mot EXTREM-PK och vill förbjuda "fel" reaktioner. De vill ha kvinnor och män som Dennis DY/DÄ och Chris. Några undantag som Erik och Zeki kunde man hantera, men de förutsatte nog att alla kvinnorna skulle vara fega feminister. Skulle en äkta kvinna som Amanda komma med, så räknar de med att hon kommer att plockas bort av feministerna. De avskyr henne mer än de avskyr män.
2023-05-18, 21:26
Medlem
Kul om Amanda vinner. Tjejgänget ville ju ha en tjej som vinnare och Amanda är väl ingen man?
2023-05-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Nejjjj....inte Dennis varför åkte han ut?
De var ju en av de enda som verkade vara helt normal å äkta ju..jaja....hoppas nu bara inte Camilla Pernilla eller bögen vinner sen är der skit samma
Menar du Dennis DÄ? Han har sagt att han inte ställde upp för att vinna! Du kanske vill att han skall vinna, men själv brydde han sig inte. Att ta med honom istället för de som vill tävla är äckligt. Han är en gris som borde begravts på stranden.
2023-05-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Kul om Amanda vinner. Tjejgänget ville ju ha en tjej som vinnare och Amanda är väl ingen man?
För tjejgänget (inklusive Chris) är hon värre än en man. Hon är "fel typ" av kvinna.
2023-05-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Två säsonger finns på Tv4 Play. Börjar en till nu på söndag. Annars finns de säkert att se via streamingsidor eller ladda ner som torrenter.

Citat:
Verkar som att Robinson Australien börjar på söndag i TV4play. Hoppas jag har rätt då det är något helt annat än det svenska dravlet. Ingen av dom här tjejerna/tanterna skulle fått deltaga i Australien. Råttfritt.

Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Ja! Den säsongen 10 från AUS som kommer att börja där, utan att spoila så kan jag säga att den är sjukt bra! Milsvid skillnad i kvalitet, från den svenska. 😍 Nästan lite avis på dig, om du inte har sett den, hehe. Skulle gärna se om den igen, utan att ha sett den.

Man önskar att svenska Robinson skulle lära sig lite av Australien…
Härligt!! Tack för tipset!

Det måste dock vara off-topic att prata om Survivor på en sida som handlar om svenska feminism-Robinson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in