Alltså de här senaste par avsnitten av Robinson, vilka sömnpiller! De sitter mest och grinar och är tråkiga.
Tacka gudarna för de senare säsongerna av Survivor Australia, ser just nu om säsong 8, (Brains vs Brawn). Helt legendariska blindsides, backstabbing, grymma tävlingar, bra belöningar, twists, intressanta karaktärer. Bara sjukt bra TV, rakt igenom. Till o med en snygg programledare, lol. 😋
Rekommenderas starkt för alla som lessnat på svenska mellanmjölks-Robinson (Alla säsonger av Survivor Australia,från typ säsong 3-4 och framåt är bra. De innan dess var usla).
Nej, tror jag ger upp helt på svenska Robinson nu.. 😂
Precis. Hade inte Oskar haft immunitet så hade hon röstat ut honom direkt. Det var precis som med Marcus. Han bjuder Carro och Chris på middag, han sjunger för Sanna på hennes döda pappas födelsedag, men de röstar ändå ut honom. De är utnyttjande horor.
Varför ser de inte igenom tjejpakten som flera har påpekat tidigare vilka jävla idioter!!!
Verkar som att Robinson Australien börjar på söndag i TV4play. Hoppas jag har rätt då det är något helt annat än det svenska dravlet. Ingen av dom här tjejerna/tanterna skulle fått deltaga i Australien. Råttfritt.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-05-18 kl. 19:27.
Alltså de här senaste par avsnitten av Robinson, vilka sömnpiller! De sitter mest och grinar och är tråkiga.
Tacka gudarna för de senare säsongerna av Survivor Australia, ser just nu om säsong 8, (Brains vs Brawn). Helt legendariska blindsides, backstabbing, grymma tävlingar, bra belöningar, twists, intressanta karaktärer. Bara sjukt bra TV, rakt igenom. Till o med en snygg programledare, lol. 😋
Rekommenderas starkt för alla som lessnat på svenska mellanmjölks-Robinson (Alla säsonger av Survivor Australia,från typ säsong 3-4 och framåt är bra. De innan dess var usla).
Nej, tror jag ger upp helt på svenska Robinson nu.. 😂
Jaha! Kul och total ointressant information ifrån dig!
Verkar som att Robinson Australien börjar på söndag i TV4play. Hoppas jag har rätt då det är något helt annat än det svenska dravlet. Ingen av dom här tjejerna/tanterna skulle fått deltaga i Australien. Råttfritt.
Jag tror det är minst två öråd kvar. Ett nu på söndag och ett i finalveckan.
Som sagt så kan man inte räkna den här på söndag eftersom att hon kommer in på måndag (man kan till och med tycka att hon har fått immunitet till den eftersom att hon slipper vara med). Såg nu att det alltid är ett öråd dagen innan finalen men det vore rätt konstigt om hon skulle få immunitet till den.
Vilket fall som helst så är skumt att du tycker TV4 har gjort allt för att skydda tjejpakten när det egentligen är tvärtom. De har både gett killarna chanser att hålla sig kvar men också sagt till Anders att pratat med dem på öråden för att uppmuntra killarna att gå emot pakten. Det är uppenbart att TV4 har haft en frustration över årets pakt, deras jobb är att det ska vara så spännande som möjligt.
Visst har vinstdrivande kanaler som TV4 följt "tycka"trender för att locka så många tittare som möjligt men just nu är det inte många som bryr sig om vad feminister tycker, det är nått som till och med syns svt.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-18 kl. 20:16.
Erik ska ständigt krama, brofista, highfivea eller tala om för alla vilket pannben dom har, i princip varannan sekund. Det var så betedde sig när man var tolv-fjorton år gammal. Har han stannat i utvecklingen eller är han bara en osäker betahane?
Kan man inte få upp en poll på vem man hoppas på ska vinna?