2023-05-18, 23:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Så ja, du och Stalin har definitivt samma ideologiska fundament: marxism.

Nu hallucinerar du igen. Jag hatar Stalin och allt han stod för och orsakade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du klistrar en ideologi och din egen tolkning av den på mig sen blir du upprörd för att du inbillat dig att jag/någon/några kräver att du ska försvara Sverige vid ett eventuellt krig.

Det är inte min tolkning utan jag utbildade dig precis i var din ideologi feminismen har sina rötter vilket är marxismen.

Citat:

Som feminist har du likförbannat samma ideologiska fundament i marxismen som Stalin.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
De kvalificerar sig till OS baserat på sitt negerlands kriterier som sagt. Dessa kriterier är inte desamma som andra länders kriterier och därför är det bara korkade kossor som du som tror de har samma chans att nå toppen.
Och du är ju dum i huvudet. Kan du förklara varför inte 15% av alla medaljer ska gå till afrikanska länder om 15% av alla tävlande länder i vinter-Os är afrikanska?
Citera
2023-05-18, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och du är ju dum i huvudet. Kan du förklara varför inte 15% av alla medaljer ska gå till afrikanska länder om 15% av alla tävlande länder i vinter-Os är afrikanska?

Det har jag ju förklarat för dig flera gånge nu din dumma kossa.
Citera
2023-05-18, 23:18
Medlem
Citat:

Du glömde frågan varför jag är ett svin för att jag inte tänker kriga för Sverige men du är det inte. Är det olika krav för män och kvinnor eller hur motiverar du detta?
Citera
2023-05-18, 23:21
Avslutad
Citat:
Det har jag ju förklarat för dig flera gånge nu din dumma kossa.
Nej. Om 15% av alla Fide-spelare är kvinnor och borde 15% av medaljerna gå till kvinnor, om 15% av alla tävlande i vinter-Os är afrikanska så borde 15% av medaljerna gå till afrikaner. Exakt samma sak.
Citera
2023-05-18, 23:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Det är inte min tolkning utan jag utbildade dig precis i var din ideologi feminismen har sina rötter vilket är marxismen.

Som feminist har du likförbannat samma ideologiska fundament i marxismen som Stalin.

Sålänge samhället strävar efter samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter för varje individ oavsett kön osv, så kvittar det vad du anser.

Jag har inte ett skit gemensamt med Stalin.
Citera
2023-05-18, 23:23
Medlem
Citat:
Nej. Om 15% av alla Fide-spelare är kvinnor och borde 15% av medaljerna gå till kvinnor, om 15% av alla tävlande i vinter-Os är afrikanska så borde 15% av medaljerna gå till afrikaner. Exakt samma sak.

Nej som jag förklarade för dig kvalificerar inte OS-deltagare sig på samma villkor då det är respektive land som bestämmer detta själva. Så fungerar det inte med FIDE.

Hur kan du vara så trög att detta aldrig går in i din lilla hjärna?
Citera
2023-05-18, 23:25
Medlem
Citat:
Sålänge samhället strävar efter samma rättigheter, möjligheter och skyldigheter för varje individ oavsett kön osv, så kvittar det vad du anser.

Jag har inte ett skit gemensamt med Stalin.

Men samma villkor gäller inte dig och mig. Enligt dig är jag ett svin då jag inte tänker kriga för Sverige men du är det inte.

Jämlikhet när det passar?
Citera
2023-05-18, 23:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Du glömde frågan varför jag är ett svin för att jag inte tänker kriga för Sverige men du är det inte. Är det olika krav för män och kvinnor eller hur motiverar du detta?

Du loopar, jag har redan svarat på detta. Mitt svar till den andra medlemmen handlade om jämlikhet, ett inlägg som du tolkade autist-bokstavligt och därmed missade poängen fullständigt.
Citera
2023-05-18, 23:30
Avslutad
Citat:
Nej som jag förklarade för dig kvalificerar inte OS-deltagare sig på samma villkor då det är respektive land som bestämmer detta själva. Så fungerar det inte med FIDE.

Hur kan du vara så trög att detta aldrig går in i din lilla hjärna?
Vad fan spelar hur de kvalificerat sig för roll? Är 15% av de tävlande kvinnor/afrikaner ska de ha 15% av medaljerna. Att det finns få schackspelare kvinnor och få vintersportande afrikaner ska inte ha någon betydelse. De som tävlar ska vara lika bra oavsett.
Citera
2023-05-18, 23:33
Medlem
Citat:
Du loopar, jag har redan svarat på detta. Mitt svar till den andra medlemmen handlade om jämlikhet, ett inlägg som du tolkade autist-bokstavligt och därmed missade poängen fullständigt.

Typiska troll-reträtten, att påstå att du har svarat trots att du inte har det, fegt och ohederligt men typiskt för en feminist!

Citat:
Vad fan spelar hur de kvalificerat sig för roll? Är 15% av de tävlande kvinnor/afrikaner ska de ha 15% av medaljerna. Att det finns få schackspelare kvinnor och få vintersportande afrikaner ska inte ha någon betydelse. De som tävlar ska vara lika bra oavsett.

Spelar väl en viss roll om negerland skickar skidåkare som aldrig sett snö, förstår du verkligen inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in