2023-03-23, 06:19
Moderator
Parongatans avatar
Jonas Indes livs kärlek Tuva Novotny har precis fått barn ihop med Alexander Skarsgård. Kan tänka mig att många tankar far runt i huvudet på Inde just nu. Kanske inte så jätteviktig information. Men ändå lite skvaller tänker jag.
Citera
2023-04-05, 21:53
Medlem
Han bor i Åsarna, Kolbacken
Citera
2023-05-18, 09:31
Avslutad
Han går i full spinn av dragqueen-debatten, hotar Johan Pehrsson https://twitter.com/alaskajew/status/1658533980646301717?s=20

Lär mig, @YB_Sodermalm:

Om jag twittrar till @JohanPehrson:

”Möter jag dig på gatan, din rekordkorkade partiledare, så käftsmäller jag dig.”

Räknas det som olaga hot?

Komplexitet: JAG KOMMER ATT ge Johan en käftsmäll om jag möter honom på gatan. Utan att tveka @SAPOsverige
Citera
2023-05-18, 10:50
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Han går i full spinn av dragqueen-debatten, hotar Johan Pehrsson https://twitter.com/alaskajew/status/1658533980646301717?s=20

Lär mig, @YB_Sodermalm:

”Möter jag dig på gatan, din rekordkorkade partiledare, så käftsmäller jag dig.”

Komplexitet: JAG KOMMER ATT ge Johan en käftsmäll om jag möter honom på gatan. Utan att tveka @SAPOsverige
Skönt att han har en blåtira på fotot han publicerar? Har någon jämtlänning tröttnat på honom?
Citera
2023-05-18, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Skönt att han har en blåtira på fotot han publicerar? Har någon jämtlänning tröttnat på honom?

Tydligen handgemäng med en pensionärsgubbe, Jonas pratar om hemfridsbrott
Citera
2023-05-18, 10:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Lär mig, @YB_Sodermalm:

Shit, vad maniskt han ter sig.
Citera
2023-05-18, 20:42
Medlem
NoTruces avatar
Han balanserar duktigt nära gränsen nu.

https://twitter.com/alaskajew/status/1658574198384599040

Fyrabarnspappan @JohanPehrson går säker i Örebro och i Stockholm, @SAPOsverige & @Forsvarsmakten?

Det gör han inte. Givetvis inte. Om man är lite för dum i huvet och ryggradslös för att vara partiledare, så kan döden bli priset för det. Förståeligt. Begripligt.
Citera
2023-05-26, 09:53
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Han balanserar duktigt nära gränsen nu.

https://twitter.com/alaskajew/status/1658574198384599040

Fyrabarnspappan @JohanPehrson går säker i Örebro och i Stockholm, @SAPOsverige & @Forsvarsmakten?

Det gör han inte. Givetvis inte. Om man är lite för dum i huvet och ryggradslös för att vara partiledare, så kan döden bli priset för det. Förståeligt. Begripligt.
Igår kväll skrev han att SÄPO ringde:

Citat:
Säpo ringde idag. Jag gick med på att radera en av mina hårt formulerade tweets till
@JohanPehrson
&
@Pau_Brandberg
gällande deras oförlåtliga undfallenhet i dragqueen-frågan, att de inte markerar mot de hypersexualiserade män som bjuds in till umgänge med våra barn.
Citera
2023-05-26, 10:00
Medlem
XtraXs avatar
Vart nånstans slog det slint, fanns det någon utlösande faktor? Såg om alla avsnitt av Percy tårar häromdan Inde är satans rolig där.
Citera
2023-05-26, 10:18
Medlem
Långvarigt spritmissbruk kombinerat med stark medicinering för diverse..? Kan fallet, hoppet för massa år sedan lett till permanent hjärnskada eller personlighetsförändring? Antar att trauman i sig självt kan vara utlösande faktor. Ett redan skört psyke pallade inte bearbeta skilsmässan och utförsbacken blev brantare.

Kom igen, Jonas. Släck skärmen o skruva på korken
Citera
2023-05-26, 10:24
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Uff99
Långvarigt spritmissbruk kombinerat med stark medicinering för diverse..? Kan fallet, hoppet för massa år sedan lett till permanent hjärnskada eller personlighetsförändring? Antar att trauman i sig självt kan vara utlösande faktor. Ett redan skört psyke pallade inte bearbeta skilsmässan och utförsbacken blev brantare.

Kom igen, Jonas. Släck skärmen o skruva på korken
Tycker du sammanfattar det hela bra, sannolikt fick han irreversibel hjärnskada som påverkat personligheten. När han vevar så här tror jag på maniskt skov snarare än fylla.
Citera
2023-05-26, 10:37
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpDM34
Han bor i Åsarna, Kolbacken

Han är ju skriven i Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto