Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-17, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det kanske var 2 säsonger sen men han var nästan 2 meter lång, tatuerad och betedde sig som just en pundare. Han glömmer man inte i första taget och det var riktigt skönt då han åkte ut på målsnöret i finalen. Minns inte vad fanskapet hette.

Ja, just. Nu vet jag vem du menar. Störde mig dock inte särskilt på honom.
2023-05-17, 23:52
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Eller så är hans ex pshyco...kan ju vara en anledning också...

Så du menar att han inte brydde sig om att få vårdnad för hans ev är psyko???? Desto större anledning för honom att vilja ha vårdnaden om han vill barnens bästa.

Han verkar ytterst omogen och det handlar nog om hans olämplighet som förälder.
Att inte ens sakna sina barn är ytterst anmärkningsvärt och varningsklockor klämtar
2023-05-17, 23:57
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag tycker tvärt om lite att hur sanna kan rösta på Marcus när han ställde upp att ge henne en sån sak som att hedra hennes pappa. Lite osmakligt, Marcus verkar mest vara genuin och snäll människa, och verkligen duktig på allt möjligt, allt från att sjunga till vildmarkslivet.

Jag gillade Marcus men helt seriöst så verkar han lite korkad. Att till och med tacka alla när han blev utröstad känns korkat. Sen att ge råttan blodshämnd med förklaringen att han var tvungen att välja någon? Varför inte säga till henne att hon är så jävla falsk så varsågod.
2023-05-18, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Jag har hela tiden sagt att det är
som vinner enligt min källa (vän) i produktionen. Kommer visa sig stämma.

Usch..
2023-05-18, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag gillade Marcus men helt seriöst så verkar han lite korkad. Att till och med tacka alla när han blev utröstad känns korkat. Sen att ge råttan blodshämnd med förklaringen att han var tvungen att välja någon? Varför inte säga till henne att hon är så jävla falsk så varsågod.
Påskön växte med tiden, även Eric.
Annars var det tjocka Dennis och Sanna som var favoriterna.
2023-05-18, 00:49
Medlem
Deltagarna inne på Robinson just nu är så sjukt tråkiga. Ingen rolig karaktär överhuvudtaget, dessutom verkar ingen ens vara sugen på att vinna utom möjligen Oskar. Synd att inte Erik och Amanda kan komma in ihop vilket skulle lyfta spänningen.

Trodde jag var ensam om att tycka såhär men ser att väldigt många verkar ha samma känsla. Tjejpakten har förstört Robinson. Så otroligt tråkiga att tita på.

Den ända jag gillar av dom som är kvar är Erik, Amanda, Camilla och Oskar.
2023-05-18, 01:33
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Deltagarna inne på Robinson just nu är så sjukt tråkiga. Ingen rolig karaktär överhuvudtaget, dessutom verkar ingen ens vara sugen på att vinna utom möjligen Oskar. Synd att inte Erik och Amanda kan komma in ihop vilket skulle lyfta spänningen.

Trodde jag var ensam om att tycka såhär men ser att väldigt många verkar ha samma känsla. Tjejpakten har förstört Robinson. Så otroligt tråkiga att tita på.

Den ända jag gillar av dom som är kvar är Erik, Amanda, Camilla och Oskar.
Ja tråkig tv men väl spelat av dem.
Lyckosten dig som gillar 4 stycken som är kvar.
Själv gillar jag bara Oskar och Amanda. Men det blir väl Erik som tyvärr tar hem gränslandet
2023-05-18, 01:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Håller med. Det blev på gränsen till mesigt och lite överhurtigt. Han skulle sagt till råttan vad hon går för istället och smort in hela ansiktet med rödfärg. Frågan är om han verkligen är så inställsam i vardagen eller om han försökte med ett spel att vara alla till lags. Nu håller jag på Eric till 100% då han är den som kämpat mest och faktiskt vågat säga ifrån. Till skillnad mot Marcus.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-05-18 kl. 02:03.
2023-05-18, 02:53
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Håller med. Det blev på gränsen till mesigt och lite överhurtigt. Han skulle sagt till råttan vad hon går för istället och smort in hela ansiktet med rödfärg. Frågan är om han verkligen är så inställsam i vardagen eller om han försökte med ett spel att vara alla till lags. Nu håller jag på Eric till 100% då han är den som kämpat mest och faktiskt vågat säga ifrån. Till skillnad mot Marcus.
Ja mesigt och hurtigt var rätt ord.
Och jag hejar på Amanda
2023-05-18, 02:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Stör mig så jävla mycket på att vi inte får reda på vad Robinson och Gränslandet öarna heter, det duger inte att konstatera någonstans i Malaysia, därför kommer det heller inga kunskapstävlingar som en naturlig följd
2023-05-18, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 24seven
Här berättar Dennis varför han kom sist och att det var nära att han skulle diskas innan dom började spela in programmet:
https://www.tv4.se/artikel/2BcPJJGzoORjtUMfjE0Iqg/produktionens-krismoete-efter-kaoset-pa-hotellet-ballade-ur

Undra hur han mår egentligen.. verkar ju ha ett osunt förhållande till alkohol ich lär väl inte bli bättre efter detta tänker jag.
2023-05-18, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risig
Undra hur han mår egentligen.. verkar ju ha ett osunt förhållande till alkohol ich lär väl inte bli bättre efter detta tänker jag.

Behandlingshem inom kort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in