Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-16, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
de gör man bara om man är en riktigt DÅLIG pappa dvs ett svin

Nej. Så behöver de inte alls vara. Man kan avsäga sig vårdnaden.
Välja att inte vara vårdnadshavare av olika själ. Det är många föräldrar som inte har vårdnaden om sina barn men endå har bra kontakt med dom.

Behöver inte vara så att han blivit AV med vårdnaden......
2023-05-16, 19:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Oscar gör en feministisk handling och ger bort samtalet & hoppas att han vaknar mitt i natten med att Sofie omsluter honom med läpparna i tacksamhetsskuld.
Dennis blir svartsjuk och börjar alltså att panikragga på Carro som svar på Oscars handling, den här människan ska inte befinna sig i blandade grupper av män och kvinner då andra män triggar honom...kanske

Notera att Dennis sätt att ragga visar sig genom att spela offerollen & tala
om so underklassbakgrund, funkar alltid!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-16 kl. 19:49.
2023-05-16, 19:42
Avslutad
Dennis och Carro.
Senast redigerad av Grus-Olle 2023-05-16 kl. 19:51.
2023-05-16, 19:43
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engulbanan
Välja att inte vara vårdnadshavare av olika själ. Det är många föräldrar som inte har vårdnaden om sina barn men endå har bra kontakt med dom.

2023-05-16, 19:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engulbanan

Ja eller så man inte förlorat vårdnaden, man bara inte fick den från början, vilket kan bero många olika faktorer
2023-05-16, 19:53
Medlem
DoktorNos avatar
Oskar var nog lite listig ändå när han gav bort telefonsamtalen. Nu står ju Elin och Sophie i en sorts tacksamhetsskuld till honom. Han kanske kan ha behov av det senare i tävlingen om de två telefonisterna kan fås att inte rösta på honom i ett av de kommande öråden.

Att Pernilla absolut inte ville ha några telefonsamtal kanske beror på att hon vet att ingen vill prata med henne

Annars tycker jag att telefonsamtal eller brev hemifrån är ett sjukt dåligt inslag. Det blir alltid jolmigt, särskilt i år där varenda deltagare har grinat, både i Robinson och Gränslandet.

Nej, jag vill se mer elakheter, falskspel, dolkstötar och ränksmideri och mindre kumbaya och kramkalas.
2023-05-16, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Dennis och Carro.

Kul att höra låt av August Wilhelmsson i bakgrunden när de satt och gullade på stranden. Har lyssnat mycket på honom genom åren.
2023-05-16, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Oskar var nog lite listig ändå när han gav bort telefonsamtalen. Nu står ju Elin och Sophie i en sorts tacksamhetsskuld till honom. Han kanske kan ha behov av det senare i tävlingen om de två telefonisterna kan fås att inte rösta på honom i ett av de kommande öråden.

Att Pernilla absolut inte ville ha några telefonsamtal kanske beror på att hon vet att ingen vill prata med henne

Annars tycker jag att telefonsamtal eller brev hemifrån är ett sjukt dåligt inslag. Det blir alltid jolmigt, särskilt i år där varenda deltagare har grinat, både i Robinson och Gränslandet.

Nej, jag vill se mer elakheter, falskspel, dolkstötar och ränksmideri och mindre kumbaya och kramkalas.
Sånt verkar inte bita på tjejgänget, det var det Marcus försökte med också. En middag och en sång, och allt det där med massa smör på.. för ingenting
2023-05-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Jag spyr på Pernilla och hennes skitsnack och falskhet, men hon behövs för nu är det alltför gulligt.
2023-05-16, 20:05
Medlem
picapicans avatar
Så falskt av Elin att rösta på Marcus i senaste örådet. Hoppas han vinner Robinson. Resten suger!
2023-05-16, 20:09
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Sånt verkar inte bita på tjejgänget, det var det Marcus försökte med också. En middag och en sång, och allt det där med massa smör på.. för ingenting
Markus hade ju inget vettigt att byta med. Enda bra middagen han var i närheten av köpte Dennis på auktionen
2023-05-16, 20:11
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Hur jag ser på deltagarna...

[...]
Chris (snok) - Skitsnackare som inte riktigt vågar hugga ngn i ryggen. Falsk och meningslös i tävlingen då han likt StorDennis inte tävlar för att vinna utan för att en tjej ska vinna. Korkat.

Jag räknar inte ut Chris än. Vad han säger och sen gör kan vara två helt olika saker.
Han har visat att han inte är att lita på så det skulle inte förvåna alls om han rider på tjejpakten och sen sätter sig själv främst ändå.
Det är ändå en hel del pengar som det handlar om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in