Alltså de här senaste par avsnitten av Robinson, vilka sömnpiller! De sitter mest och grinar och är tråkiga.
Tacka gudarna för de senare säsongerna av Survivor Australia, ser just nu om säsong 8, (Brains vs Brawn). Helt legendariska blindsides, backstabbing, grymma tävlingar, bra belöningar, twists, intressanta karaktärer. Bara sjukt bra TV, rakt igenom. Till o med en snygg programledare, lol. 😋
Rekommenderas starkt för alla som lessnat på svenska mellanmjölks-Robinson (Alla säsonger av Survivor Australia,från typ säsong 3-4 och framåt är bra. De innan dess var usla).
Nej, tror jag ger upp helt på svenska Robinson nu.. 😂
Senast redigerad av IcyHeart 2023-05-18 kl. 17:11.
Det är lite deppigt att se hur utseendefixerade tjejerna är. Som Carro höll på om hur hon såg ut som ett troll utan fransar och grejen. En annan sak jag tänkt på är hur mycket pratar dessa unga människor med sina föräldrar??? Som sitter och gråter över hur mycket de saknar sin mamma som de inte snackat med på fyrtio dar. Jag vet inte riktigt, vad tycker ni andra i tråden? Skulle ni också bli så ledsna över att inte kunna snacka med era föräldrar på över en månad?
Här har vi åter igen ett bevis på att Tv4 gör allt för att någon i tjejpakten ska vinna. När Oskar, Elin och Dennis skulle åka tillbaka från Gränslandet så kunde de köpa immunitet och hemlig immunitet bl.a. Nu när Amanda ska åka tillbaka får hon välja mellan fördel, matlåda och livboj. Frågan är vad livboj och fördel innebär.
"Robinson 2023 Malaysia - Langkawi; Pulau Dayang Bunting" hade varit nått! Nä, men jag håller med. Skulle framför allt vara fint om de lade till lite grafik om platsen när det visas drönarbilder av stränderna, men antar att de vill hålla inspelningsplatserna hemliga(?)
Här har vi åter igen ett bevis på att Tv4 gör allt för att någon i tjejpakten ska vinna. När Oskar, Elin och Dennis skulle åka tillbaka från Gränslandet så kunde de köpa immunitet och hemlig immunitet bl.a. Nu när Amanda ska åka tillbaka får hon välja mellan fördel, matlåda och livboj. Frågan är vad livboj och fördel innebär.
Inte mycket till "bevis". Möjligen ett bevis på att produktionen vill att en tjej vilken som helst borde vinna och inte bara nån av dem i tjejpakten.
Hon vann ju 25 lax, skulle hon ha vunnit ännu mer tycker du? En immunitet får hon nog tävla sig till, precis som Oskar och Sanna nyss gjort. Räcker gott med de alternativ hon fick.
En fördel kan vara en extra röst, en livboj kan vara i form av en duell ifall hon blir utröstad, alltså en chans att hålla sig kvar även fast alla vill ha bort henne. Eller nåt liknande.
Tog hon matlådan? Hoppas det.
Senast redigerad av DoktorNo 2023-05-18 kl. 18:27.
För mycket daltandet, ta bort gränslandet åker man ur så gör man.
Å ingen öråd är man sist på tävling så åker man ut.
Den som står kvar sist är värdig vinnare, slipper all packande av svagare deltagare son röstar ut hot efter hot.
Hon kommer in på måndag (det vet man från tv4as tablå), det är efter sista örådet(?). Vad ska hon med immunitet till då? resten åker väl ut på tävlingar?
Dessutom har ni/du väl påstått att tv4 vill att en tjej ska vinna i PK syfte? Nog för att många här inne har kallat henne för pojkflicka men jag tror nog ändå att TV4 ser henne som en tjej.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-18 kl. 18:45.
Hon kommer in på måndag (det vet man från tv4as tablå), det är efter sista örådet(?). Vad ska hon med immunitet till då? resten åker väl ut på tävlingar?
Dessutom har ni/du väl påstått att tv4 vill att en tjej ska vinna i PK syfte? Nog för att många här inne har kallat henne för pojkflicka men jag tror nog ändå att TV4 ser henne som en tjej.
Jag tror det är minst två öråd kvar. Ett nu på söndag och ett i finalveckan.